Un studiu al companiei de consultanţă EY şi-a propus să afle cine domină Facebook-ul în România: femeile sau bărbaţii? Mai mult de jumătate dintre utilizatorii români ai reţelei de socializare sunt bărbaţi, dar în mediul urban femeile sunt mai numeroase, arată analiza, citată de agerpres.ro.
Potrivit sursei citate, în pofida faptului că, la nivelul populaţiei, sunt mai multe femei (51,3 la sută, faţă de 48,7 la sută bărbaţi), pe anumite paliere de vârstă numărul bărbaţilor este mai mare decât cel al femeilor, în România.
Astfel, cele mai mari diferenţe sunt la palierele demografice "20-24 de ani" (cu 43.000 mai mulţi bărbaţi) şi "25-29 de ani" (cu 32.000 mai mulţi bărbaţi).
În acest context, în privinţa prezenţei pe Facebook, site-ul socialbakers.com împarte utilizatorii români în mod egal între bărbaţi şi femei. În schimb, Facebrands, conform unor date actualizate, arată că reţeaua de socializare este dominată de bărbaţi în România, cu aproape 64 la sută, faţă de 36 la sută, utilizatori femei.