Electrica nu spune de ce întârzie facturile

Electrica nu spune de ce întârzie facturile
Evaluaţi acest articol
(30 voturi)

Zeci de gălățeni, din cartiere diferite ale orașului, ne-au spus, în această perioadă, că nu au primit facturile de la Electrica Furnizare. Unii nu au primit factura pe ultima lună, alții pe ultimele două luni. Și într-un caz, și în altul, oamenii spun că nu știu cât au de plată și se tem că, fără să fie vina lor, s-ar putea trezi cu lumina „tăiată”. Unii dintre ei s-au decis să ia taurul de coarne și au mers la ghișeele Electrica Furnizare din strada Siderurgiștilor, unde li s-au încasat banii, dar tot nu li s-a spus care le este consumul real.

„De două luni nu am primit factură de la Electrica. Nu știu cât am de plătit. Am fost la oficiul de pe Siderurgiștilor, unde era o aglomerație foarte mare. Foarte curios, deși facturile nu au ajuns la mine, la oficiu mi s-au încasat banii. Am întrebat care este explicația întârzierii, dar cei de acolo nu au știut să îmi răspundă. De ce nu-și pun oamenii la treabă, cei care sunt plătiți cu mii de lei pe lună, ca să vină să aducă facturile la oameni? Vor doar să încaseze, dar calitatea serviciilor se pare că nu-i prea interesează”, ne-a spus dl Virgil Neagu, pensionar, care locuiește în Țiglina III.

Am încercat să aflăm de la reprezentanții Biroului de presă al Electrica Furnizare motivul pentru care facturile întârzie atât de mult. Solicitarea „Vieții libere” a fost trimisă marțea trecută, pe 31 mai, pe e-mail (pentru că aceasta este procedura, trebuie să întrebi la București de ce nu merg lucrurile în Galați!). Până luni, 6 iunie, nu am primit niciun răspuns. Dacă îl vom primi, îl vom publica.

Citit 8883 ori Ultima modificare Marți, 07 Iunie 2022 22:58

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.