Controlorii Transurb au constatat că pensionarii nu compostează sau donează biletele
Foto: Foto: Bogdan Codrescu

Controlorii Transurb au constatat că pensionarii nu compostează sau donează biletele
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Măsura înlocuirii abonamentelor cu tichetele de călătorie este una provizorie, de tranziţie, „fiindcă din vară, primăria ne-a asigurat că va introduce cartele electronice, cu două, zece, douăzeci de călătorii şi astfel vom simplifica actuala procedură care este destul de greoaie”, spune Genica Totolici, director al SC „Transurb” SA Galaţi.
În luna martie, în urma controalelor realizate de personalul „Transurb” s-au  constatat mai multe nereguli, în privinţa folosirii tichetelor acordate pensionarilor. „Au fost depistate câteva cazuri în care am găsit copii cu tichetele (cu gaură) acordate pensionarilor, dar cele mai multe cazuri sunt legate de faptul că mulţi dintre pensionari nu compostează tichetele. Îi găsim cu biletele necompostate”, spune interlocutoarea.
Dar pensionarii sunt în continuare nemulţumiţi: „Renunţarea la abonamentul lunar, valabil pe tot anul, şi acordarea celor 30 de bilete pentru cele 15 călătorii nu a făcut decât să pună bătrânii, neputincioşi şi bolnavi, pe drumuri. Nu ştiu de ce nu au făcut un calcul financiar, ca să vadă aleşii noştri dacă nu cumva tipăritul biletelor, lunar, nu încarcă şi mai mult bugetul local. Ca să nu mai spun că, uneori, uităm să compostăm şi biletele”, spune George L. din Galaţi.
Zilele acestea, mai mulţi salariaţi ai Transurb triază şi aşează pe pachete a câte 45 de bilete (ori două călătorii) bilete pentru pensionari. Noile bilete, pentru a fi deosebite de cele obişnuite au fost vopsite în culoarea verde. Pe fiecare scrie „netrasmisibil”, iar obligativitatea pensionarilor este să le composteze.
În acest sens, Genica Totolici aduce şi o veste bună, anume că, de luni, 25 martie, vor fi distribuite pensionarilor biletele verzi, pentru următoarele trei luni - aprilie, mai, iunie - la chioşcurile cunoscute deja.

Citit 5977 ori Ultima modificare Miercuri, 20 Martie 2013 17:37

38 comentarii

  • postat de costel
    Duminică, 15 Septembrie 2013 21:25
    5.13.243.***
    mai incompetenta persoana ca aceasta totolici n-am vazut.in afara faptului ca e membra p.c. si apropiata lui durbaca n-are nimic in comun cu conducerea unei societati.nu mai spun ca prospera datorita faptului ca la fiecare angajare se percepe o anumita suma de bani.de altfel si-a angajat rude care n-au nimic in comun cu auto.primarul marius stan chiar nu are nimic de spus?
    0
    1
    Raportează
  • postat de Damian
    Sâmbătă, 23 Martie 2013 10:57
    Ţi-ai ales pseudonimul Ţepeş pentru că toată viaţă ai dat ţepe? Sau eşti ţeapa din Piaţa Constituţiei?
    0
    1
    Raportează
  • postat de pt vlad tepes
    Sâmbătă, 23 Martie 2013 02:02
    ALIS a dat o buna replica,dar nu a remarcat ceva interesant!
    4.tepes a postat comentariul la ora 04.concluzie:are pensie fff.mica (500 lei)si isi permite calculator,net si sa stea noaptea cu lumina aprinsa sa bata cimpii.
    5.farmacii sunt din suta in suta de metri.de ce trebuie sa mearga tepes cu autobusul? simplu pina acu era moaca!
    0
    1
    Raportează
  • postat de PENSIONARUL FARA FRONTIERE
    Joi, 21 Martie 2013 21:39
    SA FIE PACE IN LUME!PACE PACE PACE PE PAMANT! PENSIONARII ESTE DEFAVORIZAATI,DAR CAND ERA EI TINERI DORMEA SI EI PE UNDE APUCA IN COMBINAT,ISI LUAU DUPA AIA RATIA DE UN SAC DE PUI PE LUNA,ISI BATEA NEVASTA ,BEAU 2 CHILE DE VERMUT,FACEAU DOI COPII LA BAUTURA SI ACU,NOI AM MUNCIT ,SA NE DEA!CINE SA VA DEA BAI TOV. PENSIONARI!CA DOAR ....
    0
    1
    Raportează
  • postat de JOS INCOMPETENTA DE DIRECTOR
    Joi, 21 Martie 2013 17:10
    .Este imperios necesar sa analizati,in detaliu,activitatea Societatii Transurb,condusa de o Incompetenta,promovata pe baza de carnet de partid si altele Jurista la fara frecventa,care habar nu are de problemele tehnice si promovati la aceasta unitate oameni tineri capabili,care sa gaseasca solutii,sa nu mai traiasca din subventii provenite din banii nostrii.
    Politicienilor PC de la Transurb, de ce haituitii pensionarii si galatenii care va platesc salariile ;
    PRIMARE PUNE UN DIRECTOR CORECT SI CU IDEI.
    TRANSURB TRAIESTE DIN BANII GALATENILOR (DIN TAXELE SI IMPOZITELE PLATITE DE NOI) si nu din vanzare de bilete !
    FACETI ABONAMENTE PE DOUA LINII LA UN PRET DECENT PENTRU SOMERI, SALARIATI, COPII , DE EX.
    40 -50 LEI . AR FI NORMAL SI AR CUMPARA MULT MAI MULTE PERSOANE.
    0
    1
    Raportează
  • postat de Pentru galatean
    Joi, 21 Martie 2013 14:35
    Spui ca ai cotizat 40 de ani. In 1990 ai votat si tu , prostule , nu da vina pe pensionarii actuali ca l-au votat pe Iliescu . Au votat si parintii si rudele tale .SUNTETI PLINI DE URA ,INCRANCENARE , INVIDIE TRANSMITETI NUMAI ENERGII NEGATIVE IN JUR. Vedeti-va fiecare de serviciul vostru si nu mai improscati cu venin .
    0
    0
    Raportează
  • postat de Dima Cornelia
    Joi, 21 Martie 2013 14:16
    Domnule Primar va felicit pentru modul in care ati hotarit sa rezolvati aceasta problema si sunt convinsa ca prin introducerea cartelei electronice,similar Bucurestiului,se va termina cu barfile si marlaniile.Este imperios necesar sa analizati,in detaliu,activitatea Societatii Transurb,condusa de o incompetenta,promovata pe baza de carnet de partid si altele, de Durbaca,o jurista la fara frecventa,care habar nu are de problemele tehnice si promovati la aceasta unitate oameni tineri capabili,care sa gaseasca solutii,sa nu mai traiasca din subventii provenite din banii nostrii.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ioan
    Joi, 21 Martie 2013 13:32
    ai dreptate, ca in tarile mai civilizate, urcarea este prin fata si daca unul urca prin spate, coboara soferul si il da jos, dar autobuzele sunt mai dese, merg dupa un orar foarte bine stabilit, nu este asa de aglomerat. In legatura cu biletele pentru pensionari ar trebui sa se tina cont si de ce pensii au. De exemplu sunt persoane care au 65 de ani si pensii de 20-30 mil vechi, si au dreptul la 30 bilete. Nu este normal, atata timp cat un salariat cu salariul minim pe economie ia un abonament cu 40 ron!!!!
    0
    1
    Raportează
  • postat de o parere
    Joi, 21 Martie 2013 13:25
    parerea mea este ca de fapt toti stiu realitatea dar se ascund dupa copac. adevarata problema o reprezinta prezenta societatilor locale, ce au pierderi considerabile dar au angajati mult peste volumul de munca necesar si salarii mult mai mari ca cele ce se dau in sectorul privat. e vorba de apaterm, apa-canal, transurb, ecosal, adp...existenta lor si pierderile acceptate si apoi acoperite din bugetul local, din impozite ale tuturor locuitorilor si fonduri bugetare ce vin de la centru se justifica prin aceea ca de fapt ele sint mijlocul prin care se fac jonglerii financiare, se ajusteaza fonduri de partide ce le dirijeaza, se asigura recunostiinta de partid penrtu sefi si o masa mare de oameni ce o sa voteze intotdeauna cum ii spune partidul ce-l hraneste bine chiar daca el depune 10 la suta din munca ceruta la patron. pensionarii sint iarasi cea mai usoara tinta de alegatori, cei mai usor de dresat prin tv, ziare, neamuri ce au interese la rindul lor. tot ei sint in numar mare, dar nu toti isi ridica biletele. nimeni nu deconteaza pe numarul de bilete ridicate ci se face simplu| n pensionari din evidente x valoarea celor 30 bilete si rezulta o suma ce se duce la transurb. asa se mai spoieste putin gardul ca asta e oricum un venit ce nu tine de competente manageriale si actiuni de a face societatea cit de cit eficienta economic. parerea mea e ca existenta societatilor conduse prin politica judetului si a orasului din bani bugetari pentru scopuri de partid au dus la radicalizarea diferentei de nivel de trai dintre cei ce manevreaza politica si slujitorii lor si ceilalti slujbasi marunti la privat. nu e bine, cu cit se va adinci prapastia cu atit creste riscul de actiuni disperate si care eu cred ca o sa apara ca un rezultat firesc la ce se intimpla. parere personala.
    0
    0
    Raportează
  • postat de un galatean
    Joi, 21 Martie 2013 12:56
    Daca nu ar fi fost acesti pensionari care asteapta pomana guvernantilor, aceasta pleiada de politicieni fara scrupule nu ar fi avut de unde sa fure pentru a se imbogati. Vor plati si ei si neamurile lor pana la a 7-a generatie pentru genocidul care l-au facut, pentru tot ce au distrus in aceasta tara.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Marius Stanica
    Joi, 21 Martie 2013 12:12
    exact dle UTD !

    in toate tarile civilizate URCAREA se face doar pe usa din fata, si compostarea de fata cu soferul autobuzului care ARE SI ROLUL DE CONTROLOR !

    si daca usile din spate, lumea coboara este normal, si daca unul singur incearca sa urce prin usile din spate, vine soferul autobuzului si il da jos pe individ, si la o adica cheama si Politia Locala si ramane cu autobuzul pe loc (si nici-un calator din tot autobuzul nu comenteaza !!!) pana vine Politia !

    Si atunci, pentru ca marea majoritate a cetatenilor sunt civilizati, atunci TOTUL MERGE CIVILIZAT !

    Dar la noi "ar tipa lumea ca idiotii - hai domnu sofer sa mergem odataaa" sau "dar lasati-l ca ce mare crima a facut" !!!!
    Chiar in unele zone pline cu romani si alti est-europeni fosti comunisti si necivilizati, si in Vest oamenii au inceput sa fie mai nepasatori... dar mai sunt destule zone in care simti ca traiesti intr-un loc civilizat !

    La noi soferii se spala pe cap si nu ii intereseaza daca lumea composteaza sau nu, sau ce se intampla cu autobuizul lui.
    Cu greu ia convins sa vanda si bilete in autobuz.
    0
    0
    Raportează
  • postat de O pensionara
    Joi, 21 Martie 2013 11:17
    Iata unde s-a ajuns !Am senzatia ca chiar ati inceput sa urati aceasta categorie si acest lucru se intampla numai din vina politicienilor care, fiind mereu in campanie electorala, se afiseaza cu pomeni electorale si-i umilesc fara sa-si dea seama Mi-e jena de perceptia la care s-a ajuns pt ca si eu sunt pensionara si n-am stat niciodata cu mana intinsa dar va dau dreptate, sunt si pensionari fara 7 ani de-acasa,fara educatie si sunt convinsa ca acestia chiar nu au muncit cinstit cum striga peste tot Un pensionar trebuie sa aiba si mai multa intelepciune sa nu raspunda la toate provocarile, sa stie ce si cat li se cuvine Sa-mi fie scuzat dar, toata viata avem de invatat !
    0
    0
    Raportează
  • postat de Marean
    Joi, 21 Martie 2013 11:15
    Dar oare acesti controlori dau si amenzi pensionarilor care nu sunt cu biletele compostate? NU! Ei dau amenzi doar copiilor si femeilor, si se umplu de glorie dupa. Batranii au distrus tara cu egoismul si incultura lor, negandindu-se ca copii, nepotii, toate generatiile viitoare, vor avea de suferit din cauza prostiei lor de a vota fara sa aiba nici cea mai elementara notiune despre cum functioneaza sistemul unei tari.

    Batranii ne-au vandut tara si au ales sa fim condusi de acesti parlamentari pe care toti ii blamam. Din cauza lor tineretul e in criza de identitate. Copilul meu este inca mic, dar nu voi accepta sa fie crescut nici de bunicii, nici de parintii mei, pentru ca nu vreau sa ajunga cu povara frustrarilor comuniste.

    Tot pupati in fund si mediatizati pensionarii. Dar despre tineri de ce nu se scrie nimic? Ei nu sunt importanti in acest oras? Sau toti sunt drogati/betivi/golani fara viitor?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Unul care nu merge cu transportul in comun
    Joi, 21 Martie 2013 11:05
    Daca se dorea scoaterea la lumina a incasarilor si cheltuielilor Transurb, pana acum era implementata citirea electronica a unor cartele individuale de calatorii, nominale pentru pensionari, elevi si studenti care trebuie sa suporte doar 50% din pret. Astfel se putea afla si cine merge, de cate ori si ce trebuie decontat operatorului de transport pentru asta. Dar asa e mai simplu sa te faci ca stopezi o risipa cand de fapt tu le limitezi la doua calatorii zilnic (30 de bilete 100% gratis) dreptul unor oameni a circula cat vor ei si ii tine buzunarul cu 50% costuri. Iar pe partyea ailalta arunci asa zisa economie in directii de sifonare unde nici macar nu mai produc vreun beneficiu cetatenilor. Nu sunt de acord sa li se dea pensionarilor 30 de bilete de-a valma ci sa li se dea reducere 50% nelimitat dar sub control nominal. Asta ar fi cinstit si legal, nu bulibaseala pe care o face Stan cu fiondurile ca sa-i ramana de paranghelii si contracte date baietilor destepti.
    0
    0
    Raportează
  • postat de HAHA
    Joi, 21 Martie 2013 10:21
    Cand am zis ca pensionarii merg cu biletul necompostat in mana la un articol mai vechi, toata lumea s-a facut ca ploua.
    Cata ipocrizie din partea controlorilor, ii vad in autobuz cum stau si nu misca nimic, se uita sa vada cine composteaza si cine nu. Ca nu da bine sa inceapa sa ne controleze pe toti si sa constate cu stupoare ca ar trebui sa amendeze o jumatate de autobuz si ca pensionarii care merg cu biletul in mana sunt mai rai decat orice alta categorie de galateni care se urca in autobuz.

    Felicitari, ati descoperit apa calda si gaurile din cascaval! Astept cu nerabdare urmatorul articol in care sa ne spuna madam ca sunt puradei care cersesc in autobuz si carora controlorii nu le pot face nimic.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Eu
    Joi, 21 Martie 2013 10:00
    mosi si babe nu va mai ajung 30 de bilete? vreti abonamente sa il puneti in piept si sa dormiti in autobus , daca te urci in 11 undeva de prin centru la Modern nu ai loc de ei pentru ca domnule se duc in piata la cumparaturi sau se dau cu autobusul da ce e asta daca sunt peste o anumita varsta trebuie sa aiba moaca totul . Hai sa mergem cu totii gratis si dupa asta sa spunem ,, sunt prea putine autobuse pe lunia 9, 22 sau care o fi , vin ff greu in statie ,, Mofturi Domle .
    0
    0
    Raportează
  • postat de viitor pensionar
    Joi, 21 Martie 2013 09:52
    Domnule Primar, vin cu urmatoarea propunere:
    "Ce ar fi, sa propuneti, intr-o şedinta a C.J., TOTI PENSIONARII, SA FIE SCUTITI DE ORICE PLATA. SA NU MAI PLATEASCA INTRETINEREA, MEDICAMENTELE, SPITALUL. MANCAREA SA LE FIE ADUSA PE TAVA LA DOMICILIU. MEDICII SA MEARGA ACASA LA EI. GUNOIUL DIN CASA SA LI SE DUCA. CARE AU MASINA, SA MEARGA SA LI SE FACA PLINUL, SA FIE LUATI PE BRATE SA II DUCA LA PLIMBARE. EVENTUAL, CHIAR VA ROG SA MERGETI SI DUMNEAVOASTRA LA FIECARE DINTRE EI, SA II LUATI IN BRATE, SA II INTREBATI CE MAI VOR. EVENTUAL, DACA, SI SIGUR AU, DACA DORESC SA MEARGA SI LA NEPOTI, COPII, BUNICI, DACA VOR SI EI GRATUITATI."
    Doamne, in ce tara traim? Toti muncim, toti am muncit o viata de om, dar, nici sa ne compromitem la niste lucruri care ne fac adevarati IDIOTI. Am si eu parinti pensionari, dar, nu se lamenteaza in halul asta, mai am si eu putin si cu ajutorul lui Dumnezeu ajung la pensie, dar, nu imi doresc sa ajung ca cei care au trait o viata intreaga dorind sa li se ofere totul pe tava.
    Deci, Domnilor, VA ROG, "CELOR CARE SE LAUDA CA V-AU ALES, CA AU MUNCIT O VIATA INTREAGA, SA LE ACORDATI TOT CE AM SCRIS MAI SUS".
    Au muncit pentru ei, si familia lor, nu pentru gratuitati...........................
    0
    0
    Raportează
  • postat de UTD
    Joi, 21 Martie 2013 09:24
    De ce sunteti revoltati de faptul ca se introduc cartele?Am fost plecat in concediu intr-o tara civilizata...Cand urcai in autobuz intrarea se facea doar pe usa din fata,se composta pe baza de cartela si se statea la rand in functie de cum ajungeai in statie...nu se imbulzea lumea ca toti marlanii de la noi sa ocupe un loc...Am doar 29 de ani si muncesc de la 8 la 18-19 seara si chiar in weekend pentru un salariu mediu si imi platesc toate serviciile...ei,pensionarii,de ce sa nu o faca?Si parintii mei sunt pensionari dar stim cu totii cum se muncea pe vremea lui ceasca...Asa ca este normal ca orice serviciu sa fie platit...Pana nu ne educam nu se va alege nimic de tara asta...asa ca nu va mai plangeti atat...Cu stima.
    0
    0
    Raportează
  • postat de UTD
    Joi, 21 Martie 2013 09:23
    De ce sunteti revoltati de faptul ca se introduc cartele?Am fost plecat in concediu intr-o tara civilizata...Cand urcai in autobuz intrarea se facea doar pe usa din fata,se composta pe baza de cartela si se statea la rand in functie de cum ajungeai in statie...nu se imbulzea lumea ca toti marlanii de la noi sa ocupe un loc...Am doar 29 de ani si muncesc de la 8 la 18-19 seara si chiar in weekend pentru un salariu mediu si imi platesc toate serviciile...ei,pensionarii,de ce sa nu o faca?Si parintii mei sunt pensionari dar stim cu totii cum se muncea pe vremea lui ceasca...Asa ca este normal ca orice serviciu sa fie platit...Pana nu ne educam nu se va alege nimic de tara asta...asa ca nu va mai plangeti atat...Cu stima.
    0
    0
    Raportează
  • postat de bATRAN
    Joi, 21 Martie 2013 09:11
    De ceva vreme , ne invartim in jur cozii si anume subiectul pensionarii.
    Oare nu sunteti o noua natie care crede ca se cuvine ceva anume?
    Auziti cumva de noi locuri de munca?
    Auziti cumva de noi industriasi interesati de orasul acesta?
    EU SUNT BATRAN SI MI SE CUVINE - SA AM TRANSPORT GRATUIT, SA NU STAU LA COZI, SA CALC IN PICIOARE PE CEI MICI SI SA NU SPUN NIMIC(NICI MACAR PARDON) IAR DACA PARINTELE SE REVOLTA INVOC CA SUNT BATRAN SI DE CE MI SE ATRAGE ATENTIA.
    DACA VENITI LA BLOCURI STIU TOTUL , CAND A VENIT VECINUL DACA ARE AMNTA SAU NU DACA NEVASTASA ARE CHILOTI ROSII SAU ROZ BONBON S.A.M.D. - LASATINE SA RESPIRAM
    AM COPII PLECATI SUNT BINE S-AU REALIZAT AU CASA MASINA SI CONT IN BANCA - ATUNCI DUTE DUPA EI, NU STA IN SPATELE MEU.
    SI NU MAI INDUCETI LUMEA CU "NOI AM CONSTRUIT ORASUL" CA DOAR A-TI LUCRAT PE BANI NU PE OCHI FRUMOSI DE ASTA S-AU REALIZAT AI VOSTRI SI AI NOSTRI SUNT ASFIXIATI DE CATRE VOI
    SI LISTA BATRANILOR CONTINUA
    0
    0
    Raportează
  • postat de am vazut
    Joi, 21 Martie 2013 09:04
    pai daca sunt batrani si neputinciosi ce dracu se tot plimba prin oras?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Retrag votul pt USL
    Joi, 21 Martie 2013 09:01
    Politicienilor PC de la Transurb, de ce haituitii pensionarii si galatenii care va platesc salariile si ii protejati pe puradeii si cersetorii care urla si cersesc prin mijloacele de transport in comun si se fraca de noi cu hanele imputite aruncand paduchi in toate partile ? Vajnicii controlori nu-i vad, soferii nu sunt deranjati de urletele cersetorilor, nimeni nu le cere astora sa platesca bilet ! dar pe pensionari ii haituiti linistiti, ca de ei nu va este nici frica si nici rusine !
    0
    0
    Raportează
  • postat de Pensionar
    Joi, 21 Martie 2013 08:51
    Am convingerea ca TRANSURB INCASEAZA SUBVENTIA DE LA Consiliul Local Galati PT. TOTI PENSIONARII GALATENI DIN EVIDENTA CASEI DE PENSII INDIFERENT DACA PENSIONARII ISI RIDICA BILETELE GRATUITE SAU NU ! Acum intelegem de ce s-a ingreunat inutil accesul pensionarilor la aceste bilete in loc sa fie distribuite odata cu pensia (de exemplu cum s-a procedat cu tichetele de calatorie pe CFR) ! Fraierii mor pe la cozi sau renunta la bilete SI Transurb isi trage oricum banii aferenti din banii publici ! Va dorim o moarte lenta si in chinuri, politicieni galateni care nu mai stiti cum sa ne otraviti viata!
    0
    0
    Raportează
  • postat de alis
    Joi, 21 Martie 2013 08:48
    @vlad tepes
    1. Daca ai fi avut un imobil confiscat de comunisti, nu ai fi vrut sa ti-l iei inapoi? Stai, jos, 4.
    2. Asa, si? Ar fi trebuit sa-ti construiasca primarul casa? De ce e cineva dator sa-ti faca tie o casa?
    3. Asa e, ai primit o pomana. Nu o meritai. Altii crapa de munca si stau cu parinti sau fac naveta sau, sau, sau...
    4. Dupa munca si rasplata. Sau acum nu-ti mai arde de zicatori, glumitze sau altele...
    5. Pomana. De ce trebuie sa-ti platesc eu biletele? Sau crezu ca nu le plateste nimeni, pomanagiule?
    6. Toata lumea plateste, nu esti cu nimic iesit din comun. Sau vrei pomana si aici?
    Ei, neicushorule, nu mai sta cu mana intinsa... Ai frecat-o o viata intreaga (vezi pensia) si acum trebuie sa ai si casa, si bilete Transurb si altele, si altele...
    0
    0
    Raportează
  • postat de VOTANT usl
    Joi, 21 Martie 2013 08:42
    TOTI GALATENII AU DREPTUL SA CIRCULE GRATIS CU MIJLOACELE DE TRANSPORT CARE APARTIN TRANSURB pt ca TRANSURB TRAIESTE DIN BANII GALATENILOR (DIN TAXELE SI IMPOZITELE PLATITE DE NOI) si nu din vanzare de bilete ! Ia nu mai schimbati borduri, nu mai faceti chiohanuri de zilele Galatiului, nu mai puneti panselute DE MILIOANE DE EURO ! aSA SUNT DESTUI BANI PT. A IMBUNATATI VIATA GALATENILOR prin scaderea impozitelor, transport public gratuit ! Altfel, daca ziceti ca nu sunt bani, SA SE DESFIINTEZE TRANSURB , ca SUNTEM IN CAPITALISM, nu-i asa ? De ce sa subventioneze galatenii pe politicienii din partidele politice care beneficciaza de pe urma Transurb ?
    0
    1
    Raportează
  • postat de galatean
    Joi, 21 Martie 2013 08:40
    Cand o dati jos pe Genica Totolici (Partidul Conservator) de la Transub ? ca ne-am saturat de tupeul ei de peste 8 ani ! HUO usl ! HUO pc ! Acum usl-istii vor sa faca afacerea cu cartele electronice pe autobuze si tramvaie ! Cat costa cartelele ? Care este firma care le va vinde la Transurb ? Cine sunt actionarii acestei firme?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Alex
    Joi, 21 Martie 2013 08:37
    Eu nu mai calatoresc cu altceva decat maxi-taxi de cand s-a introdus aberatia asta. Imi pare rau, dar nu vreau sa stau la coada jumatate de ora si sa calatoresc in picioare.
    0
    1
    Raportează
  • postat de ionela
    Joi, 21 Martie 2013 08:27
    Sa se urce numai prin fata si sa composteze biletele in fata soferului, altfel soferul ii va taxa de la el bilet bineinteles contracost! Asa e in lumea civilizata!
    0
    0
    Raportează
  • postat de galatean
    Joi, 21 Martie 2013 08:24
    Sa nu uitam ca datorita acestor batrani, de altfel tinereii de acum 22 de ani, au adus tara in starea de acum prin votul lor pro-comunist.Sa le amintim acestor batrani ca Iliescu a fost votat de ei in mai 91,din Duminica Orbului, cu 86%.Ca multi dintre actualii pensionari, au fost scosi la pensie la 48-50 de ani, Iliescu mascand impotenta sa politica prin inchideri de fabrici si uzine, de fapt era sfarsitul agoniei comuniste finalizata de un gunoi comunist care s-a trezit peste noapte in capitalism, economie de piata, piete capitaliste care nu accepta dogma comunisto-romaneasca ca merge si asa.Va las pe voi sa continuati, nu insa sa amintesc acestor specimene comunistoide, lacome, ranchiunoase si lipsite de bunul simt, ca astazi se iese la pensie, fara doar si poate, barbatii la 65 de ani si femeile la 63 de ani, conditionat de limitele de cotizare la fondul de pensii.Ca astazi nu se mai calculeaza pensia ca medie pe ultmii 5 ani, iar in alte domenii medie pe ultimul an, asa cum au beneficiat majoritate din pensionarii plangaciosi si nemultumiti, modalitate care i-a avantajat crescand cuantumul pensiei.Ca suntem multi cu vechime si cotizatii la fondul de pensii de 40 de ani, dar la 61, 62 de ani statul te obliga sa muncesti pana la 65 de ani, daca vrei pensia intreaga, altfel ajutorul de somaj este mai mare decat o pensie anticipata.Si cine te mai angajeaza la 61,62 de ani, chiar daca firmele ar avea de castigat de la experienta acestor oameni.Pe de alta parte, tinerii nu sunt angajati daca nu au experienta.Este un paradox al acestor vremuri, cand banul domneste peste tot, bunul simt, cei sapte ani de acasa, pregatirea scolara, si nu in ultimul rand, ajutorul crestinesc ce trebuie sa-i anime pe crestini, sunt scoase din ecuatia de supravietuire a oamenilor.Acesta este capitalismul de care romanii n-au stiut mai nimic, luandu-i prin surprindere, aproape nimicidu-i.

    Viata Libera ar trebui sa preia unele comentarii si sa le insereze in aparitiile zilnice ale ziarului, astfel lamurind unele probleme de interes cetatenesc.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Kasanova
    Joi, 21 Martie 2013 08:07
    Aproape nu exista familie in care sa nu existe pensionari si voi va grabiti sa-i blamati. Si pentru ce? Pentru 30 de bilete amarate care reprezinta un mod de a subventiona transurb la negru din banu public. Amintiti-va ca pensionarii in schimb nu vin la concertele organizate moka de primarie sau la revelioanele in aer liber si nu au inceput sa carcoteasca atat. Pe ei nu-i intereseaza palmierii pe care ADP-ul cheltuieste bani buni sa-i intretina, ci doar locurile de veci din cimitire pe care le intretin din banii lor. Ca poate se bucura cand au strans niste banuti cu care sa-si poata bucura nepotii. Ca statul la coada reprezinta pentru unii o terapie ocupationala deoarece pot interactiona cu alte persoane de varsta lor. Ca pana la urma si noi vom ajunge tot asa, asta in cazul fericit in care vom trai pana la varsta lor...
    0
    0
    Raportează
  • postat de platitor de taxe
    Joi, 21 Martie 2013 07:30
    Sa ai 20 milioane pensie (asa cum se lauda un pensionar, unei pensionare intr-un autobuz) si sa te asezi cu nesimtire pe scaun fara sa compostezi bilet, trebuie sa ai un anume tip de caracter.Ce vremuri traim! Salariatii muncesc pe salariul minim si nu primesc gratuit nimic, si pensionarii cu pensii de combinat nemultumiti de cele 30 de bilete gratuite pe luna.
    N-ar fi rau ca pentru cei care primesc bilete gratuite si refuza sa le composteze, amenzile sa fie mult mai mari decat in mod normal.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Marius
    Joi, 21 Martie 2013 07:13
    Stiiti voi batranii astia se plang de sanatate si ca ii dor toate dar cand s-au dat bilete moca, au stat la cozi si nu exagerez ORE ore intregi uneori veniti cu 2 ore inainte sa se deschida ghiseele de vanzari bilete, si de pe 1 martie pana pe 4 martie de dimineata de la 8 pana seara la 9 la ghisee era coada, daca erati asa bolnavi fratilor nu stateati in picioare atat, eu sunt student si bolnav de genunchi si nu as pute sta mai mult de o ora in picioare fara sa ma asez da voi astia "bolnavi" stati 3 ore in picioare si nu aveti nici pe dracu.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Vlad Tepes
    Joi, 21 Martie 2013 04:30
    CARCOTASILOR LE DORESC DOAR ATAT;
    1. dupa zeci de ani de locuit intr-o casa, pe care o ingrijesc si o imbunatatesc, sa o piarda / retrocedeze unui neica nimeni.
    2. sa se duca apoi la primar vreo 5 ani in audienta sa ii repartizeze o camaruta de locuit.
    3. sa primeasca pe ultima suta de ... timp o locuinta in cartier Siret la ultimul etaj.
    4. sa fie pensionar si trecut de 70 de ani, iar pensia ... de vreo 500 lei.( asta dupa 41 de ani munca )
    5. sa primeasca 15 bilete dus - intors / luna de la primarie si cu astea sa faca zilnic cumparaturi stringente, sa se duca la farmacie, medic, doar cu 2 sacose.
    6. sa plateasca toate darile si taxele la timp, pt ca nu-si poate permite penalizari !

    Ei neicushorule !!! Ce zici ? Te descurci ???
    PS.
    Asta e un subiect frumos si real pt vreun ziarist interesat !
    0
    0
    Raportează
  • postat de Didi
    Joi, 21 Martie 2013 04:27
    Sa fim seriosi.Nu toti batrânii sunt saraci,bolnavi si neputinciosi.Daca ar fi asa nu s-ar putea urca in autobuz sau tramvai,nu-i asa? Unii pentru ca din cauza saraciei n-au ce cauta la piata,altii pentru ca sunt prea bolnavi.Ce facem insa cu toti tinerii,de exemplu,care muncesc pe salriul minim si acela obtinut cu greu de la niste patroni made in Romania? Ce facem cu toti copii din valea orasului care nu au cu ce merge la scoala,in zona mijloacele de transport fiind aproape inexistente? De ce nu vrem sa intelegem ca trebuie sa platim biletul de calatorie,la tren,autobuz,tramvai etc.Oare pentru ca suntem Romani? De ce la Maxi-Taxi platiti biletul,domnilor pensionari.Tot respectul dar cred ca exagerati.PS.Puteti sa injurati dar cred ca mai inainte sr trebuie sa meditati putin la ce am spus.
    0
    0
    Raportează
  • postat de burghez
    Joi, 21 Martie 2013 01:26
    Si pentru clasa muncitoare: e un oras destul de mic iar transportul urban e ca privitul la televizor, nu-ti place autobuzul te urci in maxi-taxi,costa tot atat. Si apropos de manageriat situatia calatorilor fraudulosi : cred ca ar fi mult mai elegant sa existe uniforme speciale pentru soferi si controlori , iar pe cei din urma sa-i vedem plimbandu-se toata ziua cu autobuzele. E mult mai elegant decat sa faci potera in valea orasului si sa te repezi asupra calatorilor de parca ti-au furat portofelul.Si ar fi cazul sa se scoata la licitatie trasee mai multe pe B-dul Cosbuc unde primarul se lauda ca va fi un mall in curand,trasee spre sala siderurgistul si spre plaja Dunarea ca se apropie sezonul estival. Cred ca o idee ar fi si abonamente speciale pentru elevi sau studenti, administrarea statiilor de autobuz exact cum administratia pietelor isi administreaza domeniul,etc,etc
    0
    0
    Raportează
  • postat de Iancu Jianul
    Joi, 21 Martie 2013 00:56
    @muncitor. Ai stat sa analizezi psihologia unui om care a muncit o viata si apoi este condamnat la pasivitate sau mai rau singuratate si\sau boala? In tarile civizilate pensionarii isi deschid mici afaceri, umbla detin masini alearga la propriu isi fac fundatii cu raspundere limitata pentru a inlatura sedentarismul.
    La noi pensionarii au deprinderi mare parte ex-comuniste, atata timp cat ai doua maini si doua picioare si mai poti munci, ceva la scara mica nu este rau sa o faci. Miscare ceva bani si bucurii dar nu in Romania. Aici pensionarii in mare parte stau la medicamente, la medic de familie, abia se deplaseaza, nu mai pomenesc de partea finaciara. Pensia unui europensionar pe o luna in medie depaseste ce putin pensia pe 1 an a unuia roman. Nu mai spun ca mancam foarte prost, suntem comozi, nu ne facem autopsihologia si nu luam masuri. Pacat... statul la cozi nu este o activitate prea utila pentru sanatate nici cand esti tanar.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Genica
    Joi, 21 Martie 2013 00:52
    Eu nu prea inteleg chestia asta: daca omu are drept la bilete de ce nu sunt transmisibile? Cumva angajatii primariei urmaresc ce fac pensionarii cu ajutorul in alimente? Exista obligativitatea ca banii proveniti din pensie sa fie folositi exclusiv pentru plata impozitului? Si de ce neaparat trebuie sa circule cu transurb? N-ar fi mai bine ca biletele sa poata fi, de ex, retinute la maxi-taxi iar firmele(cu licenta de transport de altfel) sa le deconteze la primarie? Ca asta suna ca un transfer de bani publici din bugetul local la o anumita firma.Personal am impresia ca transurb e tinut artificial in viata gratie acestor bani transferati pe motivul pensionarilor fiindca managementul firmei e sub orice critica!
    0
    0
    Raportează
  • postat de muncitor
    Joi, 21 Martie 2013 00:34
    Daca batranii sunt neputinciosi si bolnavi sa mai stea si pe acasa! Ce tot se foiesc toata ziua?
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.