Peste 52 de milioane de euro din Fondul European de Dezvoltare Regională au fost alocaţi pentru sprijinirea achiziţionării a 37 de trenuri electrice pentru 13 rute interregionale din România, în urma aprobării proiectului de către Comisia Europeană. Cu o capacitate de minimum 300 de călători pe tren, aceste garnituri electrice de ultimă generaţie vor îmbunătăţi semnificativ calitatea serviciilor feroviare de pe principalele coridoare feroviare interregionale electrificate, care leagă Bucureştiul de centre precum Arad, Cluj-Napoca, Constanţa, Braşov, Timişoara, Iaşi, Galaţi, Craiova, Petroşani şi Suceava.
Trenuri de ultimă generaţie, şi la Galaţi Scris de Viaţa liberă

Etichetat cu

Mai multe din această categorie:
7 comentarii
-
postat de EuuuVineri, 01 Septembrie 2023 12:155.14.136.***Daz scrie clar. Intrebare fara rost.00
-
postat de GeorgeJoi, 31 August 2023 17:2679.116.128.***Benzinărie se spune Traiane, statie PECO era pe timpul lui Ceaușescu prescurtare care deriva din Produse Etilate cu Cifra Octanică00
-
postat de IvascuJoi, 31 August 2023 16:4989.39.81.***Furnizorul trenurilor subcontracta firma FLAGAS Caracal si se rezolva problema combustibilului.00
-
postat de EuJoi, 31 August 2023 16:35109.166.133.***Buna gluma.Dar de linii cand va apucati ca sunt jalnice...Si mai cu spor,nu cu anii per km00
-
postat de HaralambieJoi, 31 August 2023 16:015.14.136.***Observați discrepanța 50 milioane euro pentru trenuri noi si 500 de milioane euro cheltuieli ale CFR cu salariile. Asta e Romania, instituții bugetare pline de șefi care absorb cu salariile lor toate fondurile, nu mai rămâne nici un ban pentru investiții.00
-
postat de DaxJoi, 31 August 2023 14:23109.166.132.***Adică, noi sau second-hand și astea?00
-
postat de TraianJoi, 31 August 2023 13:495.14.136.***Bine că s-a renunțat la fantezia trenurilor cu hidrogen, care avea in caietul de sarcini și obligația vânzătorului de a asigura alimentarea cu hidrogen - de parcă trenurile diesel trebuie să vină la pachet cu o stație PECO si o rafinărie.00