Conform unui comunicat postat pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, „opinia contribuabililor este importantă pentru ANAF în vederea creşterea serviciilor destinate acestora”, motiv pentru care instituţia a publicat două chestionare cu privire la serviciile oferite electronic şi telefonic. Acestea se găsesc pe site-ul anaf.ro, la rubrica Asistenţă contribuabili/Persoane fizice/ Chestionare. ANAF îi invită pe contribuabili să completeze aceste chestionare, pentru îmbunătăţirea interacţiunii cu administraţia fiscală.
ANAF aşteaptă „feedback” de la cetăţeni Scris de Cristinel Luca


Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Miniștrii Apărării redescoperă, periodic, Șantierul Naval Damen Galați Zelenski oferă ajutor țărilor NATO împotriva dronelor ruseşti În opinia Moscovei, „NATO este de facto în război cu Rusia” Ofițeri americani în Belarus, la exercițiile militare ruseşti Haos în Turul ciclist al Spaniei
Mai multe din această categorie: