Conform unui comunicat postat pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, „opinia contribuabililor este importantă pentru ANAF în vederea creşterea serviciilor destinate acestora”, motiv pentru care instituţia a publicat două chestionare cu privire la serviciile oferite electronic şi telefonic. Acestea se găsesc pe site-ul anaf.ro, la rubrica Asistenţă contribuabili/Persoane fizice/ Chestionare. ANAF îi invită pe contribuabili să completeze aceste chestionare, pentru îmbunătăţirea interacţiunii cu administraţia fiscală.
ANAF aşteaptă „feedback” de la cetăţeni Scris de Cristinel Luca


Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Spielberg se opune folosirii inteligenței artificiale la filmări Creditorii chirografari ai Combinatului cer redeschiderea negocierilor Refuzul ANAF care poate aduce falimentul combinatului Liberty Galați Mesaj pentru Trump: „Putin își bate joc de negocierile dumneavoastră de pace!” Liderii PSD Galați, apel la statul român pentru salvarea Combinatului
Mai multe din această categorie: