Conform unui comunicat postat pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, „opinia contribuabililor este importantă pentru ANAF în vederea creşterea serviciilor destinate acestora”, motiv pentru care instituţia a publicat două chestionare cu privire la serviciile oferite electronic şi telefonic. Acestea se găsesc pe site-ul anaf.ro, la rubrica Asistenţă contribuabili/Persoane fizice/ Chestionare. ANAF îi invită pe contribuabili să completeze aceste chestionare, pentru îmbunătăţirea interacţiunii cu administraţia fiscală.
ANAF aşteaptă „feedback” de la cetăţeni Scris de Cristinel Luca


Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Intenție de ultimă oră a patronului Liberty România, statul UE cu cel mai mare nivel TVA pentru cărți Șomajul tehnic – ce este, cu cât se plătește și cât durează Plan major al Israelului de colonizare a Cisiordaniei ocupate Un nou atac rusesc cu drone în regiunea Sumî
Mai multe din această categorie: