Conform unui comunicat postat pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, „opinia contribuabililor este importantă pentru ANAF în vederea creşterea serviciilor destinate acestora”, motiv pentru care instituţia a publicat două chestionare cu privire la serviciile oferite electronic şi telefonic. Acestea se găsesc pe site-ul anaf.ro, la rubrica Asistenţă contribuabili/Persoane fizice/ Chestionare. ANAF îi invită pe contribuabili să completeze aceste chestionare, pentru îmbunătăţirea interacţiunii cu administraţia fiscală.
ANAF aşteaptă „feedback” de la cetăţeni Scris de Cristinel Luca


Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Marțea cu trei vești rele Voucherele pentru energie, acordate printr-o aplicație care... nu există Armata rusă își accelerează înaintarea în Ucraina Traian Băsescu își recâștigă la CCR privilegiile de fost președinte Polonia reintroduce controalele la frontierele cu Germania şi Lituania
Mai multe din această categorie: