Conform unui comunicat postat pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, „opinia contribuabililor este importantă pentru ANAF în vederea creşterea serviciilor destinate acestora”, motiv pentru care instituţia a publicat două chestionare cu privire la serviciile oferite electronic şi telefonic. Acestea se găsesc pe site-ul anaf.ro, la rubrica Asistenţă contribuabili/Persoane fizice/ Chestionare. ANAF îi invită pe contribuabili să completeze aceste chestionare, pentru îmbunătăţirea interacţiunii cu administraţia fiscală.
ANAF aşteaptă „feedback” de la cetăţeni Scris de Cristinel Luca


Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Care sunt instituțiile gălățene cu cele mai mari datorii la Fisc. Ecosal și Protecţia Copilului, în fruntea listei Milioane de americani au protestat împotriva „regelui” Trump Putin cere control total asupra regiunii Donețk Credite fiscale propuse pentru firmele din Galați Jaf în șapte minute la Muzeul Luvru
Mai multe din această categorie: