Conform unui comunicat postat pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, „opinia contribuabililor este importantă pentru ANAF în vederea creşterea serviciilor destinate acestora”, motiv pentru care instituţia a publicat două chestionare cu privire la serviciile oferite electronic şi telefonic. Acestea se găsesc pe site-ul anaf.ro, la rubrica Asistenţă contribuabili/Persoane fizice/ Chestionare. ANAF îi invită pe contribuabili să completeze aceste chestionare, pentru îmbunătăţirea interacţiunii cu administraţia fiscală.

ANAF aşteaptă „feedback” de la cetăţeni
Marți, 03 Septembrie 2019 00:00

Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
- Inspecții fiscale. Peste 4,7 milioane de lei, scoase din buzunarele evazioniștilor gălățeni- Compensare pentru Poșta Română
- Trei declarații fiscale își schimbă termenul
- Cine a băgat bani în Galați în ultimii cinci ani. Primăria numără investitorii străini
- Protestele Cartel ALFA, fără reacție din partea autorităților