Magazinele on-line, propulsate de pandemie

Magazinele on-line, propulsate de pandemie
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Mai mult de jumătate (52 la sută) dintre antreprenorii români care deţineau magazine fizice au lansat magazine online în pandemie, considerând că este o afacere mult mai sigură în contextul actual, arată o analiză CIEL România, specializată pe software pentru antreprenori.
Trendul de mutare a magazinului în online sau de creare a unui e-shop este unul ascendent şi în acest an, mulţi dintre antreprenori preferând chiar să renunţe la prezenţa în marketplace-uri pentru a avea propriul magazin virtual.
Circa jumătate sunt companii de dimensiuni medii, retaileri de fashion, cosmetice, alimente, flori, care alocă bugete de până la 1.500 de euro. Majoritatea deţin deja un site şi au nevoie doar să integreze softul din spatele site-ului cu softul de e-commerce.
"Pandemia ne-a demonstrat că putem cumpăra online orice, aşadar vor apărea tot mai multe magazine nişate, mai mici, şi din punctul de vedere al volumului de produse din ofertă, dar şi din punct de vedere al vânzărilor. Este vizibilă tendinţa antreprenorilor de a investi tot mai mult în eficientizare", potrivit rezultatelor studiului.

Citit 461 ori Ultima modificare Duminică, 29 August 2021 23:02

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.