Punguța cu doi bani reinvestiți

Punguța cu doi bani reinvestiți
Evaluaţi acest articol
(4 voturi)

„Punguța cu doi bani reinvestiți”, un basm de educație financiară, a fost lansat în România. Campania aduce în prim plan, cu ajutorul inteligenței artificiale, concepte precum economisirea și investițiile prin lumea creativă a basmelor, arată inițiatorii proiectului, Alpha Bank și Asociația CFA România, citați de Mediafax.

Conform acestora, basmul are rolul de a stimula formarea unor obiceiuri financiare sănătoase în contextul unei lumi în plin proces de digitalizare. Astfel, personajele basmului popular primesc o identitate reinterpretată, adaptată lumii moderne: au o pensie privată și un mic business, folosesc aplicații de investiții, dar se confruntă și cu amenințări cibernetice care le pun câștigurile în pericol.

„Când totul este la distanța unui click, trebuie să ne asigurăm că și instrumentele de alfabetizare financiară pentru generațiile tinere sunt la fel de ușor de găsit, au la fel de mult umor și vin în formate care surprind și deschid curiozitatea”, spune Tiberiu Octavian Mercurian, director de marketing la Alpha Bank România.

Citit 935 ori Ultima modificare Vineri, 27 Septembrie 2024 12:00

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro