Dar cu vechile metehne de la Transurb ce facem?

Evaluaţi acest articol
(17 voturi)
7 comentarii

La Transurb este mare freamăt şi extaz, de ceva vreme. Se lucrează la o campanie de "înfrumuseţare" a imaginii societăţii: un site îmbunătăţit, care va putea fi oricând accesat de pe mobil, o nouă siglă (se pare) şi promisiuni cât cuprinde de transparenţă, deschidere şi dialog cu presa. Vom vedea dacă şi cu cetăţenii. Transurb este una dintre cele mai hulite societăţi din subordinea municipalităţii, fără dar şi poate, iar pentru a-şi reabilita imaginea, cu siguranţă, nu este de ajuns doar să-şi vopsească "gardul". Căci mai rămâne, totuşi, întrebarea: ce facem cu leopardul?

Dacă indiferenţa faţă de cetăţeni se va păstra, iar oamenii vor fi trataţi, în continuare, cu aroganţă şi "sictir", dacă nu va exista o echipă managerială cu viziune şi, obligatoriu, dependentă de acţiune, Transurb nu va beneficia în veci de încrederea oamenilor şi va fi blamată în permanenţă, indiferent câte campanii de imagine va lansa. Transurb va fi arătată cu degetul, în continuare, că sifonează banul public pe contracte cu dedicaţie, pentru ca cei faţă de care şefii societăţii au datorii morale sau băneşti să prospere, va fi arătată cu degetul că face angajări la comandă şi "cu recomandare" şi va fi huiduită pentru că salariile (nu ale amărâţilor care bagă la greu ore suplimentare) sunt exagerate.

Sunt cetăţeni care au transmis sesizări încă din vară, pe adresa de e-mail a societăţii. Au reclamat că au fost umiliţi de către unii dintre angajaţii operatorului, au povestit cum au fost trataţi cu dispreţ sau au reclamat o serie de probleme pe care le-au identificat în ceea ce priveşte transportul în comun. Au trecut câteva luni bune de atunci şi unii dintre călători nu au primit nici până astăzi răspuns din partea celor responsabili să preia mesajele oamenilor. Nici măcar un amărât de "Mulţumim că ne-aţi sesizat", "Am luat la cunoştinţă" etc. De rezultatele verificărilor nici nu se pune problema. Dacă au existat. Am folosit doar un exemplu, în aparenţă neînsemnat, care dovedeşte lipsa de respect faţă de cetăţean.

Putem saluta o iniţiativă de îmbunătăţire a imaginii societăţii. Problema este ce facem cu vechile metehne?

Citit 2335 ori Ultima modificare Vineri, 27 Octombrie 2017 17:58

7 comentarii

  • postat de Just Me Duminică, 29 Octombrie 2017 23:59 82.76.11.*** Link la comentariu
    0
    4

    Numai în acest an, Transurb a organizat 5 concursuri pentru angajarea unui "specialist IT" în ianuarie, februarie, martie, septembrie și octombrie. Cinci "concursuri" în zece luni! O performanță greu de egalat, mai ales că sediul societății se află la numai o sută de metri (100m!) de Facultatea de Informatică, iar Galațiul are vreo treizeci de mii de șomeri!

    Raportează
  • postat de Je Duminică, 29 Octombrie 2017 13:36 20.133.0.*** Link la comentariu
    2
    6

    In urma cu vreo 2 ani am facut o sesizare pe site-ul Transurb legat de un sofer care mi-a luat banii dar nu mi-a eliberat bilet, le-am dat cursa, ora, numarul de inmatriculare a autobuzului. Insa nu am primit niciun feedback de la ei. Deci la ei coruptia este cat casa.

    Raportează
  • postat de Totusi Sâmbătă, 28 Octombrie 2017 15:24 109.102.130.*** Link la comentariu
    9
    3

    Transportul public din Galati a progresat in ultima vreme dpdv.frecventei si gradului de acoperire. Daca nu ati primit raspuns la mesajele si reclamatiile de pe site este din cauza ca nu s-au gasit oameni care sa se ocupe de asta, dupa cum se vede de pe site s-a tot prelungit concursul de ocupare a unui post de IT. Sa fim seriosi, ce altceva mai merge bine in orasul nostru?

    Raportează
  • postat de eu Sâmbătă, 28 Octombrie 2017 07:54 5.13.234.*** Link la comentariu
    3
    21

    Pentru ca o schimbare de acest gen să fie reală, este obligatoriu să înceapă cu DEMONTAREA CLAXOANELOR SINISTRE de pe autobuze. Nu poți să afirmi că te afli în slujba cetățeanului plătitor de taxe și impozite în condițiile în care pleci din garaj pregătit să te iei la înjurături cu ceilalți participanți la trafic, fie că sunt șoferi sau oameni care traversează strada, nu destul de repede zici tu șofer de autobuz... Nu cred că o să coste banii pământului să aibă fiecare autobuz 2-3 camere video și o stație radio eventual pentru când întâmpină șoferul o problemă, să aibă cum să anunțe poliția locală care doarme prin parcări. Nu să dea geamul jos și să se ia la înjurături cu oamenii pe străzi... Asta pentru început, dar înaintea începutului genica trebuie să se ia de mână cu câțiva dintre șoferii ei și să plece acasă, de dorit la cine a plantat-o și susținut-o atâția ani acolo pe atâția bani publici

    Raportează
  • postat de crystal Sâmbătă, 28 Octombrie 2017 06:23 89.136.0.*** Link la comentariu
    1
    13

    Pentru 5$ le fac un logo de sta PSDul in coada, nu trebuie sa ceara de la primarie milioane de ron din banii galatenilor pentru chestii de genul asta si sa ii deturneze.
    Logo-ul actual e cam obosit nu atrage deloc.

    Raportează
  • postat de Valentin Sâmbătă, 28 Octombrie 2017 05:26 5.13.162.*** Link la comentariu
    1
    9

    Sunt chestii logice și normale. Să le facă cât mai repede. Avem nevoie de o aplicație și de un site normal. Nu avem metrou, ceva tramvaie și trenuri care pleacă/ajung în gară.

    Raportează
  • postat de Claudiu Sâmbătă, 28 Octombrie 2017 03:15 5.15.84.*** Link la comentariu
    1
    13

    Citez: "S.C. TURSIB S.A. - societatea de transport public local din Sibiu, a cărui acţionar unic este Consiliul Local Sibiu"
    Atunci cand vom vedea asa ceva si pe site-ul Transurb (indiferent de aspect) vom sti cat se poate de clar si cine si ce si de ce. Pana atunci, din punctul meu de vedere, "metehnele" nu au cum disparea si nici macar nu pot fi cosmetizate prin vopsire de ...gard
    Pe site-ul celor de la Tursib, sectiunea "despre noi" totul este cat se poate de clar si explicit Inclusiv imaignile. Indiferent ca esti un nou venit sau nu, TE LAMURESTI. LA Transurb e doar un"bla-bla" generic asezonat cu structura structura conducerii. A.G.A, C.A. declaratii de avere, etc. LA Tursib nu se osteneste nimeni cu asa ceva. In schimb in mai putin de un minut afli cat costa un bilet, in ce conditii se poate cumpara si totul despre trasee
    In concluzie, site-ul celor din Sibiu este facut si centrat pe nevoile calatorului cetatean. Cel din Galati e doar o goarna care suna a gol
    In final, o intrebare simpla
    Daca ambele societati presteaza servicii ITP (cele din Sibiu vizibil mai ieftine) si alte activitati prin care sa isi sporeasca capitalul, cum se face ca cei din Sibiu nu plang si nu striga mereu ca nu au bani, ca nu au autobuze iar galatenii si-au facut din asta un leit-motiv ? OAre sa fie din cauza ca in Galati transportul public este inca puternic subventionat de autoritatea locala in scopuri electorale iar cei din conducere sunt multumiti doar sa incaseze salariul nu si sa faca performanta ?

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.