Ce faci dacă aparatul pentru bilete de autobuz nu funcționează

Ce faci dacă aparatul pentru bilete de autobuz nu funcționează
Evaluaţi acest articol
(14 voturi)

Dacă locuiești în Galați și foloseşti transportul în comun, sigur ai întâmpinat această problemă cu biletele de autobuz. Dacă tonomatul pentru bilete nu este funcțional și vine controlul, ce poți face? Le-am adresat această întrebare unui șofer de autobuz și unui controlor, iar răspunsul ambilor a fost unul simplu: "E obligația dumneavoastră să aveți un bilet de rezervă în buzunar. Dacă nu aveți bilet, plătiți amendă!".

În cazul în care aparatul pentru bilete este defect, poţi să-ţi cumperi tichetul de călătorie de la chioşcul de bilete, dacă în staţie există unul. Dacă nu este chioșc sau acesta este închis, poți să dai un mesaj la numărul 7530 cu textul GAL, urmând să primești un mesaj de confirmare cu codul biletului. Trebuie precizat că tariful, în cazul acesta, este de 0,50 euro plus TVA (aproximativ 2,70 lei). De asemenea, se poate plăti călătoria direct cu cardul. Cei ce dețin un card de debit trebuie să descarce aplicația "Mobilpay Wallet", unde își introduc datele personale și cardul, iar la secțiunea "Transport" selectează opțiunea "Bilet Galați" şi achită biletul în valoare de 2,20 lei.

Problema este că, în unele autobuze, afișele care informează despre variantele de plată prin SMS sau prin aplicație nu există sau sunt rupte, iar oamenii nu au cum să afle modalitățile alternative de achiziționare a unui bilet.

Citit 6800 ori Ultima modificare Marți, 29 Noiembrie 2022 23:03

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.