Primele două autobuze hibrid, pe traseul 105

Primele două autobuze hibrid, pe traseul 105
Evaluaţi acest articol
(18 voturi)

Primele două autobuze hibrid, din lotul de 20 achiziționate de către Primăria Galaţi, au intrat în circulație din weekend și deservesc traseul 105, anunţă Biroul de Presă al administraţiei locale. Conform autorităţilor, până la sfârșitul lunii iulie a acestui an furnizorul va trebui să livreze întregul lot.

Autobuzele sunt furnizate de Solaris Bus&Coach SRL, valoarea contractului fiind de 33.600.000 lei fără TVA, şi vor avea o garanție de trei ani.

Noile autobuze model Urbino 12 Hibrid au 12 metri lungime, sunt prevăzute cu trei uși, au o capacitate de transport de minim 90 călători, scaune confortabile, podeaua coborâtă, rampă de acces pentru persoanele cu dizabilități, spațiu rezervat pentru aceste persoane, prevăzut cu centură de siguranță, instalații de aer condiționat și încălzire, camere video, sistem GPS, echipamente audio-video pentru informarea călătorilor, instalații pentru echipamentele de e-ticketing.

Citit 2395 ori Ultima modificare Marți, 16 Martie 2021 02:22

7 comentarii

  • postat de Marin
    Sâmbătă, 20 Martie 2021 06:48
    5.13.244.***
    Daca ritmul veniri e de doua hibride la trei luni e bun asa , se spunea ca vin doua in fiecare luna pina in iulie dar nu s-a precizat uitasem, anul .
    0
    1
    Raportează
  • postat de CVapitan
    Sâmbătă, 20 Martie 2021 06:10
    5.13.244.***
    Nu Eugen , e hibrid se autoincarca bateriile , se trece din mers de la una la alta , are motot disel , motor generator , restul isi face treaba asa cum a fost proiectat , noxe infinit de mici. Ingineria viitorului
    0
    1
    Raportează
  • postat de Eugen
    Joi, 18 Martie 2021 13:55
    80.24.237.***
    @ Un tampit ce (va?) v-a ales
    In mare masura ai dreptate ca autobuzele electrice sunt de viitor, dar despre ce viitor vorbim? Peste cati ani?
    Hai sa privim putin la masinile electrice.
    Autonomie putina, permanenta dependenta de o statie de incarcare, baterii care nu dureaza multi ani, sa fie cat mai usoare, numar limitat de pasageri s.a.m.d.
    Sa revenim la autobuze.
    Statie, oprire-pornire. Alta statie, oprire-pornire. Semafor, oprire-pornire. Trecere de pietoni, oprire-pornire.
    Ma refer ca toate aceste opriri-porniri consuma energie.
    La toate acestea se adauga cantitatea de calatori, mai multa greutate, mai multa energie consumata.
    La capetele de linii autobuzele ar putea sa se conecteze si sa incarce bateriile. In timpul incarcarii un alt autobuz ar trebui sa-linlocuiasca.
    Avem statii de incarcare? Nu. Avem dublu numar de autobuze pentru schimb? Nu.
    Atunci despre ce vorbim? Viitor? Da, este adevarat. Dar cand? 2030? 2040?
    Solutia actuala sunt hibridele.
    Hai sa nu mai aruncam cu noroi in altii, ca nu sunt capabili, ca sunt vizionari, ca sunt din nu stiu ce partid.... si sa coboram cu picioarele pe pamant, dar la noi acasa, nu visand la alte tari si la reportajele de la TV.
    In alte tari exista, este adevarat, dar autobuze mici, pe strasee scurte, fara mare afluenta de calatori....
    Dar noi traim in Romania.........
    1
    1
    Raportează
  • postat de sor
    Miercuri, 17 Martie 2021 15:24
    62.231.94.***
    '' Un tampit ce va ales ''' banii de la UE pt siderurgistilor sunt exclusiv pt schimbare cale rulare tramvai
    0
    0
    Raportează
  • postat de un galatean
    Luni, 15 Martie 2021 12:13
    86.125.62.***
    Sper ca este primul pas spre autobuze electrice.
    2
    19
    Raportează
  • postat de Nicu
    Luni, 15 Martie 2021 12:01
    86.125.62.***
    "Au o capacitate de transport de minim 90 călători". Dar maxim stie cineva ? Sau pana cand este nevoit ca soferul sa coboare din autobuz.
    9
    21
    Raportează
  • postat de Un tampit ce va ales
    Luni, 15 Martie 2021 11:21
    5.13.213.***
    Autobuze electrice, asta e viitoru, nu hibride , nu tramvae, nu trolee, toate blocheaza circulatia, sunt foarte costisitoare, uitativa ce se intampla pe siderurgistilor, de doi ani blocata, opturata cu cele linii de tramvai, si costuri pe masura...pentru ce? pentru faptul ca nu aveti vizionari la primarie ci doar politruci cu carnete de partid...
    NE MERITAM SOARTA...NOI V AM ALES.
    35
    18
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.