Restructurarea administraţiei locale: 20 de directori şi şefi din Primărie pe lista neagră!
Foto: Foto: Bogdan Codrescu

Restructurarea administraţiei locale: 20 de directori şi şefi din Primărie pe lista neagră!
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Dacă noua organigramă a Primăriei municipiului Galaţi va fi votată în forma propusă de primarul Marius Stan, nu mai puţin de 20 de posturi de directori şi şefi vor dispărea * Şefi de cursă lungă în mandatul fostului primar Dumitru Nicolae îşi vor pierde acest statut, devenind consilieri sau inspectori *  Majorarea cu aproape patru la sută a taxelor şi a impozitelor locale va tensiona relaţiile din USL în plină campanie electorală


Agitaţie mare prin Primăria municipiului Galaţi. Noua organigramă şi noul stat de funcţii figurează printre cele 50 de proiecte de hotărâre cuprinse pe ordinea de zi a şedinţei de astăzi a Consiliului Local. Şi dacă până acum dacă te ciocneai cu cineva prin Primărie aveai şanse mari să fie director sau măcar şef de birou, prin noua organigramă posturile de conducere se reduc.

Potrivit documentelor care au ajuns pe masa aleşilor locali, nu mai puţin de 20 de posturi de director executiv, director adjunct, şef serviciu sau şef birou vor fi desfiinţate. În locul celor nouă direcţii care funcţionau până acum în Primărie, noua structura organizatorică presupune doar patru direcţii generale - dezvoltare, buget-finanţe, infrastructură şi lucrări publice şi, respectiv, servicii publice - cărora li se adaugă Instituţia arhitect şef. Posturile de conducere ale noilor patru direcţii generale vor fi, cel mai probabil, scoase la concurs. Pe unii dintre directorii cu vechime în Primărie îi aşteaptă schimbarea din funcţie. Potrivit surselor noastre, posturile de directori executivi ocupate în mandatul fostului edil Dumitru Nicolae de Viorica Palade, Elena Ghinea, Laurenţiu Jalbă, Viorel Mancaş vor fi desfiinţate, acestora propunându-li-se posturi de consilieri sau inspectori. Aceeaşi soartă îi aşteaptă, se pare, şi pe şefii de servicii Ionel Burtea, Violeta Pavlenco, Toader Serea şi Dragoş Grăjdeanu. Doina Stamate, în prezent directoarea economică a Primăriei, ar urma să fie numită în functia publică de director executiv al Direcţiei Financiar-Contabilitate. Elenei Lovin, în prezent director executiv la Direcţia Impozite, Taxe şi alte Venituri Locale i se pune la dispoziţie funcţia publică de şef al Serviciului Urmărire, Executare Silită, Amenzi. Pe ordinea de zi figurează şi o nouă organigramă pentru Serviciul Public Ecosal. Dacă aleşii vor fi de acord cu restructurarea şi eficientizarea propusă de Marius Stan vom afla la şedinţa Consiliului Local.

Piatră de încercare pentru USL

Dacă ar fi să ne luăm după declaraţiile anterioare ale politicienilor, proiectul de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi a taxelor locale pentru anul 2013, care propune majorarea dărilor cu o cotă de 3,98 la sută, reprezentând rata inflaţiei pe ultimele nouă luni, va pune la încercare relaţiile din USL. Consilierii PSD s-au grăbit să se laude că nu vor vota niciun fel de creştere a dărilor. La fel şi aleşii PP-DD. Dacă o vor face sau nu, în plină campanie electorală, vom afla astăzi.

Şi tot astăzi se vor stabili şi criteriile şi procedurile necesare organizării concursului la Cantina de Ajutor Social Galati, pentru funcţia de director. Şi dacă tot veni vorba de funcţii de conducere, aflaţi că aleşii iau în calcul prelungirea contractului de management al Directorului de la Teatrul Dramatic “Fani Tardini”, până la 15 decembrie 2012. Motivul? Postul urmează să fie scos la concurs, tot în şedinţa de astăzi urmând să se constituie comisia pentru examenul de manager la Dramatic. Tot astăzi, aleşii vor stabili şi cui acordă Premiul municipiului Galaţi.

Citit 4982 ori Ultima modificare Miercuri, 21 Noiembrie 2012 23:43

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.