Inaugurare pe şine: Şefii din Primărie se plimbă cu tramvaiul

Inaugurare pe şine: Şefii din Primărie se plimbă cu tramvaiul
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Şefii din Primărie se vor plimba, joi, cu tramvaiul, pe traseul Oţelarilor - Stadionului - Frunzei - Asachi. Motivul pentru care oficialii vor coborî din maşinile personale sau de serviciu este unul cât se poate de simplu: are loc conferinţa de închidere a proiectului de modernizarea a celor patru artere, în valoare de 53.985.128,87 de lei, din care 42.788.720,28 de lei asistenţă financiară nerambursabilă.

Citit 1512 ori Ultima modificare Marți, 10 Septembrie 2013 17:38

9 comentarii

  • postat de IC
    Joi, 12 Septembrie 2013 02:57
    5.13.168.***
    Si cum ramane cu semaforul de la trecerea de pietoni din intersectia Aleei Comertului cu Otelarilor ? Dar cu chioscurile care au unceput sa blocheze trotuarul ?Poate din tramvai se vor vedea pistele de biciclist trasate si neutilizabile ,lipsa trotuarelor pe Frunzei etc.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Un riveran
    Joi, 12 Septembrie 2013 02:46
    5.13.163.***
    Din pacate, pe bani europeni si nu putini deloc au iesit niste strayi romanesti, cu treceri de pietoni gresite, refugii necorelate cu trotuarele, marcaje pe jumatate, o trecere de pietoni lipsa intr+o intersectie de mare trafic si o strada fara acces pietonal... Sa se bzcure de inaugurare, masa, felicitarile si mai ales huiduielile dupa...
    0
    1
    Raportează
  • postat de Delafluviu Guzi
    Miercuri, 11 Septembrie 2013 21:54
    5.13.137.***
    pentru ca tot suntem intr-un oras romanesc...cred ca urmeaza sa se sape un sant pentru vreo teava ,ceva... nu ? :))))
    0
    1
    Raportează
  • postat de Akbar
    Miercuri, 11 Septembrie 2013 13:21
    86.127.208.***
    Si eu care credeam ca sefii din Primarie vor renunta definitiv la masinile de servici si vor calatori, macar spre locul de munca, cu mijloacele de transport in comun puse la dispozitie de Transurb.
    Poate asa vor mai socializa cu "masele de votanti" iar o audienta intre doua statii autobuz/tramvai ar fi ceva inedit.
    0
    3
    Raportează
  • postat de Eu!
    Miercuri, 11 Septembrie 2013 13:13
    86.34.187.***
    Stai sa vezi cum o sa se desprinda asfaltul cad or sa inceapa sa circule tramvaiele!!! Va arata in scurt timp ca Basarabiei, ca si Cosbuc, etc. Terenul pe care este Galatiul nu este propice pentru tramvaie! Vom vedea dupa iarna cum va arata.
    3
    1
    Raportează
  • postat de teasca
    Miercuri, 11 Septembrie 2013 13:05
    83.103.186.***
    ei, acum sper ca vor urma si investitii in material rulant (tramvaie) care fie vorba intre noi, a ramas la nivelul anilor 80-90. cred ca e vremea sa aducem orasului ce merita. ca fonduri pentru asa ceva se pot atrage prin POR 2014-2020... si uite asa noul Galati prinde incet, dar sigur contur... apropo, ceva cu emblema orasului Galati se poate planta pe taluzul dintre Faleza superioara si Faleza inferioara (vezi sigla BRASOV, HOLLYWOOD ETC)
    0
    1
    Raportează
  • postat de Bravo !!! Așa da !! Nu se poate instala în continuare șinele cele noi până la Cimitirul Israelit?
    Miercuri, 11 Septembrie 2013 12:37
    92.86.69.***
    Bine !!! Bravo !!! Să țină acum.....nu de poate merge cu amenajarea șinelor noi de tramvai până la Cimititul Israelit? Sunt foarte bune, silențioase, excelente pentru tramvaie și călători.
    0
    1
    Raportează
  • postat de Cristi
    Miercuri, 11 Septembrie 2013 12:34
    83.103.238.***
    Intr-adevar acesta pare sa fie primul proiect in care s-a incercat cat de cat repectarea standardelor in domeniu, insa refuza sa luad primarul X sau Y pentru ca lucrarile au inceput in mandatul fostului si s-au terminat in cel al actualului primar. Spun cat de cat pentru ca pe ici pe colo se mai gasesc unele imbunatatiri, cum ar fi canalizarea de la Bloc O sensul de mers Str Stadionului-Str Otelarilor unde este o diferenta de nivel destul de mare fata de strada. In plus as fi vazut normal ca trecerile de pietoni sa se faca oarecum in dreptul refugiilor de tramvai astfel cred ca s-ar fi redus numarul accidentelor in zona si totodata tramvaiul nu ar mai fi fost obligat sa plece din statiile de pe otelarilor(amplasate dupa parerea mea mult prea aproape una de cealalta) si sa acorde in 3-4metri prioritate pietonilor. Dar daca tragem linie, zona repectiva are un alt aspect dupa toate modernizarile si sper ca restul orasului sa beneficieze de cel putin aceleasi tip de lucrari din partea primarie.
    0
    4
    Raportează
  • postat de Gelu
    Miercuri, 11 Septembrie 2013 11:29
    86.127.211.***
    FELICITĂRI!
    Acesta este primul proiect realizat bine într-adevăr în domeniul infrastructurii din Galaţi de când avem noul primar.
    La mai mare şi la mai multe !!
    2
    4
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.