Autobuze nou-nouţe, ”căzute” pe traseu

Autobuze nou-nouţe, ”căzute” pe traseu

Evaluaţi acest articol
(31 voturi)
13 comentarii

Călătorii care umpluseră un autobuz nou-nouţ, aflat luni seara pe traseul 105, au fost nevoiţi să coboare în Ţiglina II şi să urce în mare grabă troleibuzul 102, aflat chiar în spate. Motivul? Mijlocul de transport a „cedat” şi nu a mai putut continua cursa. Chiar dacă oamenii se pot considera norocoşi că n-au avut de aşteptat deloc în staţie, faptul că un autobuz nou a căzut la datorie nu e câtuşi de puţin îmbucurător.

Două evenimente în care au fost implicate noile autobuze BMC - achiziţionate de compania publică de transport Transurb SA, pe baza unui credit contractat de Primăria Galaţi - i-au surprins neplăcut pe gălăţenii care călătoreau cu ele. Obişnuiţi cu vechile autobuze care îşi dădeau duhul pe traseu, uneori chiar între staţii, gălăţenii s-au trezit că şi noile mijloace de transport pot rămâne în drum.
Luni, 27 ianuarie, în jurul orei 19,10, călătorii aflaţi într-un autobuz BMC, cu numărul GL-40-PGL, aflat pe traseul 105, au fost nevoiţi să coboare în staţia din Ţiglina II, chiar dacă nu aceasta era destinaţia lor. Şoferiţa care se afla la volan le-a strigat: „Coborâţi şi luaţi troleul!”, mijloc de transport care se afla chiar în spatele autobuzului. Oamenii s-au bulucit să coboare şi să urce repede în troleibuz. La „transbordare” au asistat cu uimire cetăţenii care se aflau în staţie, dar şi cei care se pregăteau să urce în autobuz.
Situaţia nu a fost singulară. Jurnalistul sportiv Sorin Gheorghe a surprins tot luni, 27 ianuarie, la orele prânzului, un alt autobuz nou-nouţ, aflat pe traseul 105, care s-a împotmolit în staţia Agenţia CFR.
Curioşi să aflăm ce s-a întâmplat cu cele două autobuze am solicitat în scris SC Transurb SA următoarele informaţii: care este motivul pentru care autobuzele nu au putut efectua cursele; cât de dese sunt aceste situaţii; ce măsuri va lua Transurb pentru a preîntâmpina sau evita asemenea situaţii neplacute.

Ce ne-a răspuns compania publică de transport

"Având în vedere incidentul petrecut în data de 27.01.2020 cu autobuzele noi aflate pe traseu, vă specificăm următoarele: Autobuzele marca BMC au o garanţie de 36 luni şi pentru orice neconformitate apărută în exploatare trebuie făcută o diagnoză de specialitate, care se execută în baza unui program pe calculator, cu verificarea tuturor parametrilor de funcţionare. După această verificare, se intervine acolo unde este cazul, prin înlocuirea pieselor necesare, asigurate în această perioadă de furnizor. În urma verificării şi resetării sistemului, cele două autobuze au fost reintroduse în trafic, în data de 28.01.2020", ne-a transmis Biroul de Relaţii Publice al Transurb.
Cele 40 autobuze noi BMC au intrat pe traseu pe 20 decembrie 2019. Contractul pentru achiziţia lor, adjudecat în urma unei licitaţii, a fost semnat în iulie de Transurb şi SC BMC Truck & Bus SA, unic distribuitor în România al autovehiculelor BMC. Valoarea celor 40 de autobuze se ridică la 26.246.000 lei fără TVA şi va fi plătită dintr-un credit contractat de Primăria Galaţi la EximBank.

Citit 12096 ori Ultima modificare Joi, 30 Ianuarie 2020 09:48

13 comentarii

  • postat de Alin19 Sâmbătă, 01 Februarie 2020 00:29 5.13.228.*** Link la comentariu
    1
    3

    Au foarte puține scaune și se înghesuie lumea în picioare în ele ,nu știu ce fel de autobuze sunt astea că au cele mai puține scaune ,cred că au 10 scaune.Le-atu luat la reducere ,la lichidare de stoc?Oricum se puteau aduce autobuze mai bune decât astea.Si încă ceva,s-au adus 40 și încă mai circulă și rablele din trecut ,trebuiau luate mai multe că să acopere tot transportul gălățean că și așa tramvaiele nu mai circula.

    Raportează
  • postat de Nimeni de nicaieri Joi, 30 Ianuarie 2020 08:32 93.122.251.*** Link la comentariu
    2
    19

    Din păcate reperul nostru este Vasluiul, nu Clujul care și a luat autobuze electrice. Ne meritam soarta.

    Raportează
  • postat de Alexandru Feodorof Joi, 30 Ianuarie 2020 07:15 5.13.253.*** Link la comentariu
    2
    19

    Afacerea Pandele-Firea a ajuns si la Galati! Ciumei rosii ii place sa se plimbe cu autobuzul. Peste tot in tara primarii psd au contracte cu turcii. Cum au castigat locitatiile?

    Raportează
  • postat de Dezastrul numit Galati Miercuri, 29 Ianuarie 2020 22:18 108.245.201.*** Link la comentariu
    2
    16

    Nici o speranta

    Raportează
  • postat de Nici o speranta Miercuri, 29 Ianuarie 2020 22:17 108.245.201.*** Link la comentariu
    2
    17

    Dezastrul numit Galati

    Raportează
  • postat de Un cetățean Miercuri, 29 Ianuarie 2020 19:37 109.166.133.*** Link la comentariu
    3
    11

    Ar trebui schimbata benzinăria de unde se cumpără combustibil.

    Raportează
  • postat de patria Miercuri, 29 Ianuarie 2020 18:09 89.137.136.*** Link la comentariu
    6
    30

    Eu as fi cumparat numai autobuze romanesti sa patrez locurile de munca pentru romani si sa dezvolt Romania.

    Raportează
  • postat de Marius Miercuri, 29 Ianuarie 2020 17:09 89.136.4.*** Link la comentariu
    4
    20

    Probleme:

    1. La unele autobuze usile se inchid greu

    2. Luminile de pe lateral, care se aprind cand sunt deschise usile, raman aprinse si in mers (am vazut multe autobuze cu aceasta problema)

    3. Soferii se plang ca la este frig din cauza sistemului de climatizare care nu este gandit pentru Romania.
    Si am avut o iarna calda, mai vedem la vara.

    P.S. Sunt mult mai bune comparativ cu cele vechi dar acesta nu este un criteriu de a le venera si a nu vedea problemele, mai ales ca discutam de autobuze care au 1 luna si nu 10-20 ani.

    Raportează
  • postat de ionut Miercuri, 29 Ianuarie 2020 14:00 5.13.224.*** Link la comentariu
    8
    40

    TURCIAAAAAA !!!!! LA CLUJ MERCEDESURILE MANANCA ASFALTUL !!!!

    Raportează
  • postat de Dorin55 Miercuri, 29 Ianuarie 2020 13:44 145.131.116.*** Link la comentariu
    0
    41

    Romanesti nu erau bune?

    Raportează
  • postat de Marius Miercuri, 29 Ianuarie 2020 11:58 89.136.4.*** Link la comentariu
    5
    31

    Probleme:
    1. La unele autobuze usile se inchid greu
    2. Luminile de pe lateral, care se aprind cand sunt deschise usile, raman aprinse si in mers (am vazut multe autobuze cu aceasta problema)
    3. Soferii se plang ca la este frig din cauza sistemului de climatizare care nu este gandit pentru Romania.
    Si am avut o iarna calda, mai vedem la vara.

    P.S. Sunt mult mai bune comparativ cu cele vechi dar acesta nu este un criteriu de a le venera si a nu vedea problemele, mai ales ca discutam de autobuze care au 1 luna si nu 10-20 ani.

    Raportează
  • postat de Paul_7 Miercuri, 29 Ianuarie 2020 10:38 109.99.0.*** Link la comentariu
    3
    34

    Din pacate se pare ca pe langa aceste doua cazuri aparute in presa sunt mult mai multe probleme cu aceste autobuze, intr-o discutie amicala, undeva pe 7 ianuarie, cineva din interiorul Transurb spunea ca la cel putin 8 autobuze noi se intervenise pentru a remedia din problemele aparute.

    Raportează
  • postat de Alergatorul de pe Faleza Miercuri, 29 Ianuarie 2020 09:04 94.177.47.*** Link la comentariu
    3
    46

    Pe cine mira ca s-au stricat autobuzele astea? Chiar credea cineva ca sunt de calitate??? Sa ne bucuram daca o sa ne tina cativa ani...

    Raportează

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro