Evaluaţi acest articol
(15 voturi)
2 comentarii

Închiderea străzilor pentru modernizare a creat haos și derută în rândul gălăţenilor, puşi în situaţia să circule pe rutele alternative sau chiar să rişte, sfidând interdicţiile şi rupându-şi maşinile pe arterele desfundate şi pline de şanţuri. Este cazul bulevardului Traian Vuia, pe segmentul cuprins între "Beverly Hills" şi piaţa din Micro 39. După mai multe intenții de închidere și deschidere a străzii, pentru a se putea realiza lucrările în tihnă, autoritățile au decis restricționarea circulației, însă atât șoferii, cât și pietonii nu par să țină cont de interdicţie.
Încă de la primele ore ale zilei, cozile de mașini circulă nestingherite printre gropile, grămezile de moloz și utilajele aflate pe bulevardul Traian Vuia, aflat în plin proces de modernizare. Pentru ca lucrările să se poată derula fără impedimente, iniţial a fost restricţionat total traficul în zonă. Ulterior, spre sfârşitul anului, unul dintre sensuri a fost împărţit în două şi redeschis circulaţiei, prin crearea unor bretele provizorii care plecau de la Liceul Metalurgic. Pe 11 ianuarie, Primăria a anunţat din nou închiderea totală a străzii. "Pentru buna desfășurare a lucrărilor pe strada Traian Vuia, începând de luni, 11 ianuarie, traficul rutier se va închide total. Practic, se revine la semnalizarea rutieră instituită la momentul când au demarat lucrările de modernizare pe această arteră. Le mulțumim gălățenilor pentru înțelegere, iar pentru desfășurarea fluentă a traficului rutier rugăm conducătorii auto să respecte semnalizarea rutieră instituită", transmitea administraţia locală printr-un comunicat dat publicităţii. Drept urmare, au fost montate semnele care interzic accesul, dar oamenii par să ignore micile "garduri" pe care sunt atașate indicatoarele de "Interzis", ba, mai mult, le-au şi mutat pentru a putea intra mai ușor pe respectivul segment de drum.

Mașini parcate în şantier

Pentru a face misiunea muncitorilor şi mai dificilă, atât riveranii, cât și alţi oameni care vin cu diverse treburi în zonă îşi parchează autoturismele în gropile formate sau pe locurile unde urmeză să se facă bordurile. Pe premisa "eu parchez aici de 10 ani", șoferii nu lasă garda jos în fața utilajelor necesare pentru modernizare, singura lor grijă fiind să nu le fie zgâriate mașinile, nicidecum că ar putea incomoda muncitorii care se chinuie să îi ocolească.

Constructorul trebuie să închidă drumul!

Este poziţia Poliţiei Locale Galaţi, care a subliniat faptul că obligaţia de restricţionare a circulaţiei pe segmentul de drum îi revine constructorului care efectuează lucrările. "Constructorul are obligaţia să închidă drumul şi să îl semnalizeze, având totodată grijă să îl păstreze deschis pentru cei care locuiesc în zonă, pentru maşinile de aprovizionare şi pentru autospecialele de intervenţie în situaţii de urgenţă, dacă nu există altă cale de acces", a punctat Aurelia Bogatu Matei, purtătorul de cuvânt al Poliţiei Locale Galaţi. Potrivit sursei citate, echipajele rutiere ale instituţiei pot interveni la faţa locului în cazul în care care primesc sesizări că reglementările nu se respectă, iar şoferii continuă să circule pe acea porţiune, împiedicând bunul mers al lucrărilor.

Citit 5866 ori Ultima modificare Miercuri, 03 Februarie 2021 14:55

2 comentarii

  • postat de fratia prostilor Marți, 09 Februarie 2021 18:47 90.95.146.*** Link la comentariu
    0
    0

    s-a intimplat vreun accident? asta e solutia. nici o regula de circulatie, auto sau pietonala. totul la aia masii cu atentie excesiva pentru pietoni si soferi pentru ca nimeni nu stie care sint regulile de prioritate. si e o degringolata controlata de "hai sa nu patim nimic". la ireg autobuzele fac off-road, la isaro la fel. pietonij trec cind nu vin masini, masinile se saluta in intersectie si nimeni nu stie cine are prioritate. se da cu mina, corect.

    Raportează
  • postat de Gălățean Marți, 02 Februarie 2021 08:41 109.166.133.*** Link la comentariu
    3
    21

    Haos și interese așa s-ar putea numi această modernizare a bulevardului siderurgistilor vest până la patinoar. De un an de zile de când s-a început această lucrare, orașul e plin de noroi și praf mai ales vara din cauză că s-a extins prea mult pe o lungime a lucrărilor iar lipsa muncitorilor lasă de dorit. Sunt săptămâni întregi unde s-ar putea lucra chiar si în aceste condiții și nu vezi un muncitor pentru că anumite tronsoane ar putea fi finalizate pentru a disloca anumite artere de circulație pentru o fluidizare mai bună a traficului auto și nu numai. Chiar dacă temperatura nu permite să zicem să se toarne beton se putea la finalizarea lucrărilor la instalația de iluminat și a tramvaielor. Sper că v-om fi auziți și se v-a urgenta finalizarea lucrărilor pe anumite porțiuni într-un timp mai scurt!

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.