Apă Canal le recomandă clienților comunicarea la distanță

Apă Canal le recomandă clienților comunicarea la distanță
Evaluaţi acest articol
(10 voturi)

Din cauza creșterii îngrijorătoare a ratei de infectare și a numărului cazurilor confirmate cu COVID-19, Apă Canal SA lansează un apel către clienții și colaboratorii săi, în sensul limitării activității directe de relații cu publicul la nivelul întregii arii de operare a societății, pentru o perioadă nedeterminată. "În vederea protecției proprii, dar și a angajaților noștri, care dețin un rol esențial în asigurarea acestui serviciu vital pentru populație, recomandarea noastră este să optați cu preponderență pentru mijloacele de comunicare electronice, telefonice și poștale. Casieriile și birourile de registratură, relații clienți, contractare, facturare vor avea program normal de lucru cu publicul, însă solicităm să se evite aglomerația și să se mențină, pe cât posibil, distanța față de persoanele aflate în jur. Este recomandat ca în această perioadă să veniți neînsoțiți de către alte persoane în incinta societății, iar în cazul în care prezentați simptome de răceală sau gripă, vă rugăm să amânați vizita până la însănătoșire. Pentru a evita contactul fizic, dar și utilizarea numerarului, îi încurajăm pe clienți să folosească cu precădere metodele de plată electronică a facturilor", afirmă Apă Canal, într-un comunicat postat pe Facebook.

Conform companiei, rezolvarea eventualelor probleme se poate face prin formularea acestora telefonic (Call-Center 0336.390.272 sau Dispecerat 0236.473.380), prin e-mail (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) sau fax (0236.473.367). De asemenea, societatea recomandă efectuarea plăților prin metodele alternative precizate pe site-ul societății sau pe verso-ul facturii.

Citit 1718 ori Ultima modificare Joi, 14 Octombrie 2021 23:44

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.