Opt branduri românești, în celebra Times Square din New York

Opt branduri românești, în celebra Times Square din New York
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Opt branduri româneşti vor trăi "visul american" în emblematica Times Square din New York, începând din 1 decembrie, precum şi pe parcursul anului 2024, prin intermediul proiectului "365 Days of Romania in Times Square", au anunţat iniţiatorii programului. "Iniţiativa aparţine echipelor Blindspot, Biz şi Rusu+Borţun şi îşi propune să promoveze global valorile şi tradiţiile locale cu ajutorul brandurilor şi companiilor din România.

Proiectul va prinde viaţă chiar de Ziua Naţională a României şi se va încheia un an mai târziu, cu un proiect editorial marca Biz, în paginile căruia vor fi prezentate în detaliu toate cele 365 de campanii ale brandurilor care au avut curajul să iasă din zona de confort şi să se manifeste global”, se arată într-un comunicat de presă.

Arctic, cel mai puternic brand românesc, va sparge gheaţa şi va apărea în Times Square chiar pe 1 Decembrie. De asemenea, au răspuns pozitiv proiectului brandurile Romstal, Vola.ro, Aqua Carpatica, Bittnet Group, Eazy Insure, Metaminds, 5togo. Toate acestea îşi vor începe campaniile de promovare în 2024.

Citit 705 ori Ultima modificare Vineri, 01 Decembrie 2023 02:55

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.