După seria de nereguli de la Podul peste Dunăre, unii au început ”să sufle” și în... podul hobanat aflat în construcție pe viitorul drum de centură al Galațiului. Astfel, potrivit unora, podul hobanat ar fi început și el ”să se vălurească” și se întreabă dacă nu cumva e vorba de vreun pericol sau de vreo greșeală tehnică.
Desigur, vigilența este binevenită, însă de această dată, potrivit surselor consultate de noi privind această construcție, respectiva ”vălurire” nu este semn al vreunei probleme tehnice. Susținerea podului, care prezintă inclusiv un anumit grad de elasticitate, este asigurată cu ajutorul hobanelor – un sistem special de ancoraj – care trebuie reglat în funcție de poziționarea și greutatea construcției. Astfel, de-a lungul etapelor constructive de până în prezent – turnarea cimentului, a primelor straturi de asfalt etc. – au fost și primele operațiuni de calibrare, intermediare, pentru echilibrarea structurii.
Potrivit sursei citate, această calibrare a hobanelor nu este însă finalizată, iar ea se va face, în baza calculelor tehnice finale, după încărcarea definitivă a podului.