Reprezentanții Registrului Auto Român (RAR) anunță că de acum interacțiunea cu serviciile oferite de instituția respectivă se va face mai ușor, iar cetățenii pot primi informații tehnice de la Chatbotul RAReș, disponibil pe site-ul Registrului Auto Român.
RAReș vă poate spune când expiră inspecția tehnică periodică a mașinii, precum și să dea răspunsuri la întrebările importante pentru fiecare conducător auto, în cazul în care și-a pierdut cartea tehnică a mașinii sau are nevoie de o programare într-o reprezentanță.
„De acum poți vorbi și cu RAReș, noul nostru coleg virtual, creat pentru a răspunde întrebărilor voastre 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro). Chatbotul RAReș a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman. Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, RARes va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate. Cu ajutorul lui RAReș simplificăm accesul la informațiile despre serviciile și procedurile Registrului Auto Român, fie că accesați site-ul de pe un computer de birou sau de pe un smartphone”, susțin reprezentanții RAR.