Prima vineri din luna noiembrie a anului 2025 a însemnat debutul ofertelor sub sloganul „Black Friday”. Îndemnul spre cumpărături a fost susținut în mass media mai ales de posturile TV, unde sintagma „Black Friday” s-a auzit în 137 materiale. La radio s-a auzit în 85 de știri, iar în presa scrisă au existat 10 apariții, conform monitorizării realizate de mediaTRUST.
Portalurile i-au dedicat acestui „Black Friday” 976 de articole, iar social media – peste 3.700 de postări, cele mai multe regăsindu-se pe Facebook. Posturile TV cele mai active pe acest subiect au fost Aleph News (24 apariții), Digi24 (20), Euronews România (17), Pro TV și Antena 3 (câte 14 apariții fiecare). Cele mai active site-uri in mediul online au fost adevărul.ro (16 articole), connect.ro și libertatea.ro (câte 14), mobilissimo.ro (12) și bursa.ro (11).
În social media, sintagma „Black Friday” s-a regăsit în postările de pe Facebook (2.540), Instagram (263), linkedin.com (120), x.com (104) și YouTube (52).
Imaginea zilei de 7 noiembrie este completată de 3.585 de spoturi publicitare dedicate campaniilor „Black Friday”: 2.085 la TV și 1.500 la radio. Campanii susținute au avut brandurile Trendyol (601 spoturi difuzate), Farmacia Dr. Max (327), DIGI (320), Zalando (257) și emag.ro (242).

