Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
Fii primul care postează comentarii!

Conform unui studiu Noriel, de departe cel mai important lucru pentru români atunci când aleg un cadou este utilitatea respectivului produs şi măsura în care acesta la dezvoltarea copilului (83 la sută). Faptul că românii caută să dezvolte aptitudinile copilului prin joacă este dovedit şi prin tipul de jucării pe care îl aleg: cea mai mare căutare o au jocurile educative, precum puzzle-uri, jocuri de modelat, pictat sau jocurile cu cifre şi cuvinte (60 la sută), urmate de cele pentru exterior (46 la sută) şi apoi clasicele pluşuri, păpuşi şi maşinuţe (30 la sută).

„Procesul prin care alegem un cadou s-a schimbat foarte mult în ultimii ani: suntem mai atenţi la brand, utilitatea produsului, calitate şi preţ. Astfel cei care cumpără o jucărie sau un cadou se informează înainte, îndeosebi părinții, şi caută produse educative, care să dezvolte anumite aptitudini în funcţie de vârsta şi etapa de dezvoltare în care se află copilul. Noriel a identificat încă din anii trecuţi acest interes în creştere pentru jucăriile educative, de aceea a investit mai mult în dezvoltarea acestui segment sub brand propriu”, a declarat directorul Noriel, Cristian Constantinescu.

Părinții sunt în general foarte atenți la brandurile de jucării și le preferă pe cele produse de branduri cunoscute şi doar 20 la sută declară că nu ţin cont de brandul produsului. Deşi cei mai mulți se informează anterior unei achiziții pe site-urile magazinelor de jucării (80 la sută), 60 la sută dintre respodenţi fac achiziţia din magazinele fizice specializate şi aproape 40 la sută online.

Citit 420 ori Ultima modificare Vineri, 05 Iunie 2015 19:55

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.