* „iDracula TV”. Acesta este numele noii televiziuni care va intra în peisajul media românesc. Săptămâna trecută, Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat solicitarea societății Atomic Media Advertising SRL (București) de acordare a licenței audiovizuale pentru difuzarea prin rețele de comunicații electronice a serviciului de programe iDracula TV.
Potrivit declarațiilor făcute în timpul ședinței CNA, nu va fi o televiziune despre vampiri, ci va aborda o tematică formată din călătorii, muzică și motorsport. Și atunci de ce Dracula? Pentru că este un brand puternic, un brand de țară, care i-a inspirat și pe alții să fie creativi și să dezvolte o adevărată industrie pe seama lui. Printre emisiunile pe care le va avea în grilă noul post se numără: matinalul „A new kind of breakfast”, „Atomic Motorsport Academy”, „iDracula Podcast”, „iDracula... ai ştiri” și „iDracula Untold - Muzica anilor 1990-2020”.
Mda, Dracula pare să fie vorbitor de limbă engleză. Sau așa s-o fi vorbit pe vremea lui, cine știe. Atenție, va fi și un concurs muzical în care se vor căuta noi talente pentru această industrie: „iDracula Musical Show”. Sper doar că eliminarea concurenților nu se va face prin mușcături... Ah, și va mai fi și „The Tale of The Wallachian Vlad The Impaler” - dezbateri în studio despre muzica românească de la secolul XIV până în ziua de azi.
Membrilor CNA li s-a părut inspirată denumirea noului post tv. De asemenea, au salutat curajul proprietarilor de a investi într-un asemenea proiect, entuziasmul și buna-credință. Să fie Dracula!