Avalanșa de facturi a blocat platforma de plată MyElectrica

Avalanșa de facturi a blocat platforma de plată MyElectrica
Evaluaţi acest articol
(33 voturi)

Clienții Electrica Furnizare, deja îngrijorați din cauză că nu au primit facturile pe ultima lună (unii chiar pe două luni, în funcție de data de facturare – n.r.), mai au un motiv de suspans după ce și activitatea pe platforma de plată online - MyElectrica a fost întreruptă.
”În momentul de față realizăm demersul operațional de încărcare a unui volum considerabil de facturi în format electronic, motiv pentru care platforma și aplicația MyElectrica vor fi temporar indisponibile. Echipa noastră depune toate eforturile pentru finalizarea acțiunii în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere”, era, vineri, mesajul Electrica Furnizare afișat în momentul în care se încerca accesarea platformei de plată.
Facturile au fost întârziate după ce compania a trecut la un proces de recalculare a acestora, pentru a le pune în concordanță cu măsurile dispuse de autorități în ceea ce privește aplicarea măsurilor de plafonare/compensare a plăților. Așa se face că inclusiv unele din facturile deja emise au fost stornate, pentru a fi corectate și puse în concordanță cu normele în vigoare. 
Cert este că Electrica Furnizare a dat asigurări că nu vor fi penalizați clienții, nici deconectați din cauza acestor întârzieri în emiterea facturilor.
Una peste alta, mesajul de pe platforma MyElectrica este un semnal că noile facturi la electricitate sunt pe cale de a ajunge la dumneavoastră. Vorba aia: răbdare și parale să aveți, că de facturi sigur nu scăpați!

Citit 11261 ori Ultima modificare Luni, 21 Februarie 2022 00:21

9 comentarii

  • postat de Sorin
    Duminică, 27 Februarie 2022 06:58
    82.79.152.***
    Poate ne spune electrica de ce la un consum de 555 kw in decembrie 2021 am plătit 390 lei si in ianuarie 2022 la un consum de 550 kw am de platit 566 lei.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Gelu
    Luni, 21 Februarie 2022 08:47
    5.13.221.***
    Vrajeala de 2luni platforma prin browser abia se misca, in timp ce aplicatia nu are nici o problema, ambele accesand aceasi baza de date.
    0
    6
    Raportează
  • postat de Monica
    Duminică, 20 Februarie 2022 17:06
    62.231.94.***
    Mda...au pus un consum estimat(în condițiile în care dau indexul lunar) de peste 300kw pt bunica ...care are doar un frigider și consumul/plata lunare era în jurul a 30-40 lei....și acum 200lei...am trimis reclamație dar nu m.a băgat în seama cu tot cu poza contorului.
    1
    10
    Raportează
  • postat de Iancu Jianul
    Duminică, 20 Februarie 2022 15:31
    92.67.145.***
    Puteti completa un formular la sediu, in care treceti consumul estimat lunar mediu... astel estimatul va fi FIX cel declarat! Si gata cu problemele! Cu engie nu am intrebat inca... eu nu acord imprumutir gratis cu dobanda ZERO acestor mastodonti!

    Banca iti ia dobanda, la banii imprumutati!
    6
    4
    Raportează
  • postat de paloma
    Duminică, 20 Februarie 2022 02:53
    5.13.142.***
    Stati sa vedeti din Aprile !!!
    1
    14
    Raportează
  • postat de Un adevărat galatean
    Sâmbătă, 19 Februarie 2022 21:55
    86.124.201.***
    Hoti ordinari...ca toți nemernicii care ne conduc...2 clase mai mult decât trenul ..facultăți terminate peste noapte...doctorate cumpărate.. și noi...cei de rând.. care suntem blestemati să le suportăm, fără a avea parte de justiție...care, face parte din sistem!
    DUMNEZEU să ne ierte!
    2
    23
    Raportează
  • postat de un consumator furios
    Sâmbătă, 19 Februarie 2022 10:51
    5.13.235.***
    Asa de bine au fost recalculate incat factura emisa pentru consumul pana la 31 ianuarie 2022 (pe care am reusit sa o descarc inainte de a se bloca platforma my electrica) se bazeaza pe un index estimat absolut imposibil de acceptat care este mai mare si decat cel citit aseara. Lunar transmit indexul real in jurul datei de 19 dar astazi am avut surpriza sa constat ca nici platforma nu functioneaza si nici numarul de telefon 0800800048. A treia si ultima posibilitate de a transmite indexul este direct la ghiseul pentru relatii cu clientii unde, evident, se va aduna o mare de oameni. Concluzia? Multi dintre acestia nu vor apuca sa transmita indexul in termenul de pe factura (21.02.2022) pentru ca fie nu au timp sa stea la randurile care se vor forma, fie nu vor sa intre aglomeratie. Inca o data Electrica va castiga pentru ca in baza contractelor va mai estima un consum dupa bunul sau plac chiar daca in realitate nu a fost real inregistrat de consumator. Bun strateg cel care a gasit astfel solutia sa recupereze amenda data societatii de ANPC! Este inadmisibil ceea ce se intampla cu facturile noastre si cred ca este nevoie ca ANPC-ul sa-i viziteze din nou si sa puna intrebari cu privire la:
    1. - cum si pe ce baza au estimat consumul la 31.01.2022? Pot sa cred ca atata timp cat in ianuarie s-a aplicat pretul majorat si a fost o luna fara facilitatile acordate cu 1 februarie, a fost avantajos pentru Electrica sa majoreze cantitatea estimata pentru perioada ramasa din luna - intre data transmiterii indexului real si data de 31 ianuarie.
    2. - de ce pe platforma myelectrica nu a fost vizibil indexul transmis de consumator in ianuarie 2022?
    3. - de ce se folosesc de argumentul incarcarii noilor facturi pentru a bloca accesul pe platforma fix in perioada de transmitere a indexului?
    4. - de ce telefonul 0800800048 nu functioneaza?
    5.- de ce nu au fost puse la dispozitia consumatorilor solutii alternative pentru transmiterea indexului?
    Argumentele conform carora nu se vor calcula penalitati si nu vor fi deconectari sunt praf in ochii celor care oricum pentru ianuarie au platit mai mult decat au consumat si la fel vor plati vor plati si pentru februarie!
    Este cineva in stare sa faca ordine in acest haos al facturilor de energie electrica?
    0
    48
    Raportează
  • postat de ICTosca
    Sâmbătă, 19 Februarie 2022 10:20
    62.231.94.***
    ...Electrica, cuibusor de "nepotei", "verisoare", "obligatii" si ce mai vreti,..basca sac cu bani pentru partid...Dupa mai bine de o luna, de cand astept factura pe ianuarie, ieri, cand in sfarsit am primit-o ( pe site-ul care functioneaza ca si guvernarea ), observ ca data de emitere ar fi fost, cica - 31 ianuarie 2022 - si citesc pe atasament cum ca factura ar fi trebuit sa fie platita pana (cel tarziu ) 15 februarie...Vai de "cablul" vostru... Electrica, cuibusor de nebunii. Guvern, cuib de incompetenti.
    2
    57
    Raportează
  • postat de un platitor
    Sâmbătă, 19 Februarie 2022 00:11
    93.120.27.***
    1. CRETINYI mi-au generat factura/fisier .pdf DE LUNGIME ZERO.
    2. Iar factura e DEJA stornata. N-am apucat s-o vad "normala" (daca a existat vreun moment in care a fost "normala", ne-stornata).
    0
    109
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.