Ianuarie, lună cu hopuri pentru consumatorii gălățeni de gaze

Ianuarie, lună cu hopuri pentru consumatorii gălățeni de gaze
Evaluaţi acest articol
(6 voturi)

Principalul distribuitor de gaze din Galați, Distrigaz Sud Rețele, anunță lucrări de actualizare și îmbunătățire a sistemelor informatice ale companiei, în perioada 1-22 ianuarie 2024. În intervalul menționat, vor exista limitări și indisponibilități temporare în procesarea solicitărilor din partea clienților, partenerilor și furnizorilor, iar anumite funcționalități nu vor putea fi utilizate.

Gălățenii trebuie să știe că, între 1 și 22 ianuarie, nu vor fi disponibile secțiunea de plată online din cadrul ePortalDGSR și site-ului distrigazsud-retele.ro și nici terminalele de încasare cash din cadrul Birourilor de Recepție Clienți. De asemenea, nu se vor putea depune, prin aplicația ePortalDGSR, solicitări de racordare, cereri pentru eliberarea avizelor de amplasament, traseu și principiu și punere în funcțiune a instalației de utilizare a gazelor naturale.

Plățile efectuate în acest interval, prin mijloace alternative față de cele menționate mai sus, vor fi procesate și vor deveni vizibile în sistemele companiei abia după data de 22 ianuarie. Solicitările clienților vor putea fi înregistrate pe canalele de comunicare (Registratură și Birourile Recepție Clienți), dar nu vor fi eliberate documentele de plată aferente.

Distrigaz Sud Rețele anunță că, în intervalul 12-22 ianuarie, nu vor fi disponibile formularul de contact online din site-ul distrigazsud-retele.ro, linia telefonică dedicată transmiterii indexului autocitit (0800.800200), modulul dedicat furnizorilor de gaze naturale din cadrul ePortalDGSR și nici secțiunile de fișe și verificări revizii și transmiterea indexului autocitit din cadrul ePortalDGSR.

Pe toată perioada de desfășurare a lucrărilor de îmbunătățire a sistemelor informatice (1-22 ianuarie), clienții finali, solicitanții, partenerii, operatorii economici și mandatarii cu care Distrigaz Sud Rețele colaborează vor avea la dispoziție următoarele mijloace alternative de comunicare: Call Center 021.9376, de luni până vineri, în intervalul orar 8:30-20:00, adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., Birourile Recepție Clienți și Registraturile.

Pentru urgențe tehnice de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze, lipsă accidentală de gaze etc.), consumatorii pot apela, în continuare, Serviciul Urgențe Gaze, disponibil non-stop la numărul 0800.877778.

De asemenea, furnizorii de gaze naturale sau clienții finali care au încheiat în mod direct un contract de distribuție a gazelor naturale cu societatea Distrigaz Sud Rețele vor avea posibilitatea de a transmite solicitările la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Compania anunță, la final, că depune toate eforturile pentru a optimiza timpul de așteptare și răspuns pe durata efectuării acestor operațiuni tehnice.

Citit 2724 ori Ultima modificare Marți, 19 Decembrie 2023 12:10

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.