Când facturile vin unde nu le aștepți

Când facturile vin unde nu le aștepți
Evaluaţi acest articol
(20 voturi)

Cazul semnalat de "Viața liberă" în ziua de 8 martie, sub titlul "Cum poate un pensionar să plătească șapte-opt facturi la Electrica o dată?", a primit, pe 12 martie, un răspuns oficial de la Biroul de presă al Electrica Furnizare.

Pe scurt, în articolul menționat semnalam cazul doamnei I.L., pensionară din comuna Suceveni, nedeplasabilă în urma unui accident, care nu a mai primit prin poștă nicio factură de la Electrica Furnizare din luna august 2023. Neprimind, în consecință, nici factura pe luna ianuarie 2024, cu noile elemente de identificare, doamna în cauză nu putea nici să facă vreo plată, nici măcar să comunice indexul autocitit.

Răspunsul primit de la Electrica Furnizare este următorul: "Cazul la care faceți referire în solicitarea de presă a făcut obiectul unei analize interne în cadrul companiei, din care au rezultat următoarele aspecte: - clientul menționat în solicitarea de presă a optat pentru activarea facturii electronice în luna iulie 2023; - facturile de energie electrică emise ulterior au fost transmise către client în format electronic la adresa de e-mail comunicată în acest scop, acestea putând fi consultate și prin intermediul contului MyElectrica de care beneficiază clientul. Ne asigurăm clienții, și pe această cale, de toată deschiderea pentru soluționarea oricărei situații apărute în relația cu furnizorul".

Am luat din nou legătura cu doamna I.L. din Suceveni, care ne-a spus că nici ea, nici nepoata sa (singura persoană care o ajută cu operațiunile online) nu au cerut să primească facturile de la Electrica Furnizare prin e-mail. "După ce a apărut articolul în «Viața liberă», am reușit până la urmă să luăm legătura cu Electrica Furnizare. Doamna cu care am vorbit a rămas surprinsă auzind că nu a solicitat nimeni ca facturile să nu le mai primesc prin poștă. Însă lucrurile se rezolvă. Am reușit să obțin factura pentru consumul din august și până la 31 decembrie, pe care am achitat-o, urmând ca, pentru perioada de după 1 ianuarie, să primesc din nou facturile prin poștă, nu prin e-mail", ne-a spus pensionara din Suceveni.

Solicitate sau nu pe e-mail, până la urmă important este că situația facturilor neprimite s-a rezolvat.

Citit 3899 ori Ultima modificare Joi, 14 Martie 2024 22:14

2 comentarii

  • postat de Galatean
    Joi, 14 Martie 2024 04:38
    5.13.155.***
    Pai poate cei de la Electrica printr-un comunicat de presa ne spune de ce au umflat facturile pe luna Decembrie ultimele doua saptamani 15-31 dec 2023 si luna Ianuarie toata.Au cumva nevoie de bani?Mai ales ca daca au umflat facturile sarind de pragul de 300kw stiind ca se va plati cu alt pret, hoti
    0
    4
  • postat de Gălățean
    Miercuri, 13 Martie 2024 07:45
    5.2.209.***
    Câtă vrăjeală, păi la 10 zile de la neplata unei facturi clientul ar fi fost notificat și apoi debranșat, dar in cazul de față nu au luat măsuri 7 luni!
    3
    36

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.