În perioada 23 decembrie 2024 - 7 ianuarie 2025 inclusiv, Centrul de Primiri Documente şi Studiu Dosare şi Biroul de Informare şi Relaţii Publice din cadrul Curţii de Apel Galaţi nu vor avea program de lucru cu publicul, cu excepţia avocaţilor, consilierilor juridici, practicienilor în insolvență, experților judiciari și interpreților care formulează programare prealabilă pentru studierea dosarului atunci când nu este disponibil, în tot sau în parte, accesul la dosarul electronic.
Potrivit unui comunicat transmis de instanță în cursul zilei de marți, 10 decembrie, documentele, cererile şi acţiunile pot fi depuse prin intermediul portalului https://registratura.rejust.ro/, iar dosarele pot fi studiate în format electoronic. Programul de lucru cu publicul al compartimentelor care desfăşoară această activitate va reveni la normal începând cu data de 8 ianuarie 2025. Noutățile pot fi urmărite și pe pagina de Facebook a Curții de Apel Galați la adresa https://www.facebook.com/curteadeapelgalati/.