Reclamele la dulciuri au invadat televizoarele

Reclamele la dulciuri au invadat televizoarele
Evaluaţi acest articol
(5 voturi)

În luna septembrie, brandul Kinder, parte a grupului Ferrero România, a dominat piața de publicitate, cu 15,9 milioane de euro investiți în campanii publicitare și 8.049 de reclame difuzate. Conform rezultatelor analizei de monitorizare a reclamelor, realizate de mediaTRUST, în perioada 1-30 septembrie 2023, Penny a ocupat locul secund, cu un buget de 14,3 milioane de euro (rate card) și 9.421 de reclame difuzate la radio, televiziune și în presa scrisă. Catena s-a clasat pe poziția a treia, după ce a alocat un buget de 12,87 milioane euro în luna septembrie campaniilor sale publicitare, având difuzate 10.172 de spoturi la televiziune și presă scrisă.

Conform datelor furnizate de Admonit, platforma mediaTRUST pentru monitorizarea reclamelor, în intervalul monitorizat s-au difuzat peste 570.000 de spoturi publicitare, iar cheltuielile totale de publicitate au fost de peste 796 milioane de euro rate card.

"Aceste cifre reprezintă cheltuielile calculate pe baza tarifelor de publicitate (rate card) specifice fiecărui mediu de promovare, fără a lua în considerare discounturile, reducerile sau alte oferte speciale acordate individual de către advertiseri. Prin urmare, valoarea cheltuielilor reflectată în raport reprezintă cheltuielile brute ale industriei dulciurilor în domeniul publicității, înainte de eventuale negocieri comerciale sau avantaje comerciale specifice oferite de medii de promovare", se afirmă într-un comunicat remis de mediaTRUST.

Pe locurile următoare în acest top s-au situat Lidl (buget estimat 12,79 milioane de euro), Profi (11 milioane de euro), eMag.ro (10,77 milioane de euro), Secom (10,35 milioane de euro), Carrefour (8,3 milioane de euro), Dr. Max (8,19 milioane de euro) și Kaufland (8,12 milioane de euro).

Citit 927 ori Ultima modificare Joi, 12 Octombrie 2023 08:34

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.