Ateliere auto, ÎNCHISE pentru servicii proaste

Ateliere auto, ÎNCHISE pentru servicii proaste
Evaluaţi acest articol
(11 voturi)

31 de service-uri auto din Galaţi au fost verificate în ultima perioadă de reprezentanţii Departamentului de Supraveghere Piaţă al Registrului Auto Român, controalele relevând faptul că nu peste tot serviciile oferite sunt la calitatea promisă. Patru service-uri au fost închise pentru lipsa autorizaţiei, iar alte 15 suspendate temporar pentru probleme în calitatea serviciilor şi a garanţiilor oferite.

Controalele prin care reprezentanţii Registrului Auto Român (RAR) încearcă să ţină sub atenţie calitatea serviciilor oferite de atelierele auto au vizat, în toamna acestui an, 655 de unităţi din întreaga ţară, în urma verificărilor specialiştii ajunând la concluzia că o treime din firme existau şi ofereau servicii în mod ilegal. 200 de service-uri din toată ţara au fost închise pentru că nu aveau nici măcar autortizaţie de funcţionare, "motorul" care le menţinea pe piaţă şi le atrăgea clienţii fiind promisiunea de servicii şi asistenţă auto la preţuri mici şi într-un timp scurt. Patru dintre unităţile găsite în această situaţie sunt din Galaţi, judeţ unde au fost identificate şi alte 15 societăţi de profil unde dotările sau serviciile lăsau de dorit şi nu se ridicau la standardele optime.

"La nivel naţional, RAR a suspendat activitatea la 49 de service-uri care nu şi-au menţinut condiţiile iniţiale de autorizare. Sancţiunile au fost aplicate pentru efectuarea de activităţi de reparaţii la sistemul de rulare fără a deţine autorizaţie tehnică, neconformitatea de a nu efectua inspecţiile finale care să garanteze că autovehiculul corespunde condiţiilor şi reglementărilor legale privind admiterea şi menţinerea în circulaţie, neconformitatea de a nu-şi păstra şi respecta condiţiile iniţiale de autorizare si lipsa certificatelor de garanţie emise pentru lucrările efectuate", se arată în comunicatul remis de Biroul de Presă al RAR.

Service-urile închise temporar îşi vor putea relua activitatea după maximum 30 de zile, dar doar dacă rezolvă problemele pentru care au fost amendate. Valoarea totală a amenzilor aplicate pentru nereguli se apropie de 600.000 de lei.

RAR le atrage atenţia posesorilor de autovehicule să fie foarte atenţi atunci când aleg service-ul în care îşi duc maşina la reparat. Inspectorii spun că ofertele de pe piaţă care promit reparaţii rapide şi ieftine sunt, de obicei, o capcană, pentru că acele service-uri nu dispun de capabilitatea tehnică specifică care să ateste calitatea reparaţiilor efectuate.

Citit 6210 ori Ultima modificare Miercuri, 13 Decembrie 2017 21:15

4 comentarii

  • postat de AM RABLA, SUNT DUMNEZEU IN ORAS, MARLANIA LA COTE MAXIME!
    Vineri, 15 Decembrie 2017 12:50
    95.76.2.***
    La cate rable sunt in orasul asta, servis auto pe masura!

    Ce vor mocangii de rable de doi lei sa intre in servis si sa li se faca RK -uri numai pentru ca le schimba o roata?!

    Orasul este plin cu rable, soferi pe masura cu carnete obtinute moca, moartea si handicapul auto pandesc peste tot fie ca esti pe trotuar sau in trafic....

    Cine este vinovat de toate astea, sigur statul roman, care are de castigat, dandu-se liber la adunat ruginiturile Eurpei, impunand tot felul de impozite de pe urma rablelor la bugetul statului!

    Apoi detinatorii de carburanti, majoritatea mafioti din puterea de stat, ca socoteala a fost, rable cat mai multe, carburant vandut si afaceri bune.

    Ca prosti sunt destui, marlanii, daca va uitati prin piete, vor sa ajunga cu rabla la galantar....
    Cand sunt la volan se simt deasupra celor de pe trotuar, claxoneaza, injura...

    Problema este ca nu sunt locuri de parcare, cetatenii nu mai au trotuare, poluarea este la cote maxime, iar sanatatea oamenilor nevinovati este in pericol, farmaciile se inmultesc ca ciupercile facand afaceri nemaintalnite in alte tari!

    Vedeti cum se inlantuiesc toate, dovada ca treaba asta cu rablele a fost gandita profund?!!!
    6
    3
    Raportează
  • postat de vlad f.
    Joi, 14 Decembrie 2017 22:50
    89.137.137.***
    In Galati nu am identificat pana acum un service auto serios care sa aiba meseriasi sa stie sa rezolve problemele la o masina. Toti ia piesa veche si o schimba cu una noua dar nu stiu sa repare ca sa platim noi o piesa 1000 lei pe cand o reparaqtie costa 100 lei si piesa era ca si noua. Toti cauta sa te jecmaneasca de bani. Nu sunt decat cativa meseriasi auto in oras si restul habar nu au ce sa faca la o masina. Daca te duci sa schimbi rotile ei nu se mai uita sa vada daca ai joc la brate, daca ceva nu e in regula la frana, la planetare si asa mai departe. Ce ii spui aia fac si aia prost si cu bani multi. Nu se ofera si garantie si uite asa pleci la drum si omori oamenii pe sosele pentru ca service-ul pt care ai platit nu ti-a facut masina buna si in siguranta.
    1
    16
    Raportează
  • postat de D
    Joi, 14 Decembrie 2017 18:08
    188.26.124.***
    De ce nu publicati numele unitatilor service inchise?.in felul acesta ar fi si util articolul, am sti unde sa nu ne ducem sa reparam autoturismele.
    0
    49
    Raportează
  • postat de Foarte frumos lucrat .
    Joi, 14 Decembrie 2017 11:53
    90.95.177.***
    Eu nu stiu de ce nu se face un singur service pentru tot orasul si o parcare mare pentru acesta . Pe locul fostului IMH spre exemplu . E o zona buna , accesibila tuturor , la o distanta destul de buna de fiecare punct al orasului . Plus ca odata infiintat , noul sediu , prin legitimitatea sa , cu acord legal , sa isi deschida mici ateliere ( de ucenicie ) spre perfieriile orasului , dar nu mai mult de 6 , 7 . Ce vreau sa spun e ca , un sediu mare , cu sateliti ( fara firme terte -- absolut deloc ) ar putea sa faca o treaba mult mai buna , si si-ar putea castiga si reputatie buna prin modernitate si profesionalism .
    41
    20
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.