Evaluaţi acest articol
(14 voturi)
4 comentarii

Mulţi angajaţi ai companiilor care efectuează transport de persoane şi mărfuri nu respectă timpii de deplasare şi de odihnă, au concluzionat poliţiştii rutieri, care timp de două zile au fost pe drumurile naţionale pentru a-i verifica pe cei de care depinde siguranţa călătorilor ce se deplasează pe distanţe mari. Mii de amenzi au fost aplicate, iar câteva zeci de şoferi sunt cercetaţi penal.

Transportul rutier de persoane şi mărfuri continuă să se desfăşoare de multe ori la limita legii sau dincolo de aceasta. La această concluzie au ajuns poliţiştii rutieri din toată ţara, care timp de două zile au luat la puricat modul în care operatorii respectă normele impuse de cadrul legislativ, pentru a fi ei înşişi în siguranţă şi pentru a le asigura călătorilor un mediu securizant la drum. La nivel naţional, au fost verificate peste 14.000 de vehicule, fiind aplicate peste 4.300 de amenzi şi constatate 54 de infracţiuni, dintre care 43 de regimul rutier.

Odihnă puţină, condus cât cuprinde

Una dintre cele mai frecvente abateri depistate la controalele făcute la cei care transportă persoane sau mărfuri a fost nerespectarea timpilor de odihnă şi de conducere. Cu riscul de a pleca obosiţi la drum pentru a face cât mai multe curse sau de a-şi îndeplini mai repede sarcinile, punând astfel în pericol grav siguranţa traficului şi a persoanelor, 133 de şoferi au fost prinşi în această situaţie şi amendaţi. Alţi 202 au primit sancţiuni pentru încălcarea altor norme care reglementează activitatea operatoriilor de transport rutier. Restul de peste 4.000m de amenzi au fost date pentru toate categoriile de contravenţii rutiere constatate pe drumurile naţionale sau judeţene. "23 de sancțiuni rutiere au vizat conducerea sub influența băuturilor alcoolice, 1.362 au fost pentru depășirea vitezei legale, 68 pentru lipsa ITP, iar alte 2.572 pentru alte abateri rutiere. De asemenea, în 243 de cazuri au fost reținute permisele de conducere, iar în alte 172 au fost reținute certificatele de înmatriculare", se precizează într-un raport dat publicităţii de Poliţia Română.

Citit 3848 ori Ultima modificare Joi, 28 Mai 2020 00:20

4 comentarii

  • postat de Horoscopistul Joi, 28 Mai 2020 17:04 86.123.155.*** Link la comentariu
    0
    2

    Se rezolva imediat, tocmai s a votat legea Uber pentru 8+1... in scurt timp cei autorizati se vor plange ca le fura clientii aplicatia Uber...dar Uber o da la intors ca nu fac transport de persoane cum considera si Curtea Europeana ci sunt o firma de IT, fara angajati...

    Raportează
  • postat de Flofin Joi, 28 Mai 2020 14:13 109.166.130.*** Link la comentariu
    0
    3

    Șoferii trebuie facă bani dacă vor sa trăiască.
    Legea trebuie sa fie respectata atât de șoferi cât și de autorități. Când toată lumea va respecta LEGEA va fi bine pentru toată lumea Dar când autoritățile sunt corupte și incompetente hai sa nu dam vina pe șoferi care au fost sunt și vor fi niște EROI

    Raportează
  • postat de Giani Joi, 28 Mai 2020 12:44 169.57.35.*** Link la comentariu
    0
    30

    Șoferii încalcă legea, asta se știe de ani de zile, de zeci de ani de zile. România este tara sclaviei legale.
    Întrebarea mea este: ce face ARR, ce face ISCTR, unde sunt controalele de care este nevoie pentru a opri această sclavie legală? Unde sunt inspectorii de trafic? Mai au aceștia din urma timp sa își facă datoria după ce petrec majoritatea timpului numărând banii primiți șpagă pentru a închide ochii?
    Cum de s-au găsit acum ăștia sa facă ceva controale? Simplu: cineva a uitat sa plătească șpagă la timp probabil!!!

    Raportează
  • postat de sinistrul de interne Joi, 28 Mai 2020 05:03 95.76.17.*** Link la comentariu
    3
    3

    Dupa ce ca-i obligati sa mearga cu masuna 3 sferturi ooala din cauza panaramei de virus le mai trageti si o amenda de nu mai au nici bani de banzina, toarasii militieni !

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.