Panouri de informare şi TVM-uri nefuncţionale
Foto: Anca Melinte

Panouri de informare şi TVM-uri nefuncţionale
Evaluaţi acest articol
(9 voturi)

De mai bine de două săptămâni, panoul de informare din staţia de transport public „strada Oţelarilor” este nefuncţional. Iar de săptămâna trecută, i s-a alăturat şi automatul de încărcare a cardurilor şi de vânzare a biletelor de călătorie (TVM - ticket vending machine).

Practic, gălăţenii care aşteaptă în această staţie nu au cum să afle când soseşte autobuzul de care au nevoie, iar dacă nu au deja bilet valabil sau card reîncărcat de călătorie, singura soluţie este să aibă suficient credit pentru un SMS cu care să-şi plătească transportul. Pentru că situaţia trenează de mai mult timp, am fost curioşi să aflăm unde pot sesiza cetăţenii asemenea disfuncţionalităţi, pentru a fi urgent remediate. Ei bine, o pot face cu un mesaj pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la Centrul de Informaţii 0721.111.602.

La numărul de telefon respectiv am sunat şi noi pentru a sesiza problema şi… surpriză! Am aflat că situaţia era deja cunoscută şi nu este câtuşi de puţin singulară. Mai precis, ni s-a spus că numeroase panouri de informare şi ATM-uri nu funcţionează, este nevoie de înlocuirea unor piese şi se aşteaptă intervenţia consorţiului care le-a instalat. Pe scurt, "cel mai modern și performant sistem e-ticketing din România" promis de autorităţi, funcţionează în continuare cu sincope, dificultăţi şi surprize neplăcute.

 

Citit 1157 ori Ultima modificare Miercuri, 22 Decembrie 2021 01:43

3 comentarii

  • postat de Solaris
    Joi, 23 Decembrie 2021 17:23
    95.76.32.***
    Nu incercati sa va incarcati portofelul electronic online
    direct de pe site. Transurb va incarca portofelul electronic
    al cardului de calatorie abia dupa 4-5 zile dupa ce plata a fost facuta.
    Bancile spun ca banii au fost trimisi in conturile Tarnsurb imediat
    ce plata s-a facut!
    Ce spune Transurb despre toate aceste nereguli?
    In plus unele TVM-uri (Ticket Vending Machine) din statii iti iau banii
    eliberand chitante dar cand iti verifici cardul de calatorie banii nu sunt
    Talharie moderna!
    Vezi TVM -ul din statia Liceului de Arta
    0
    1
    Raportează
  • postat de Solaris
    Joi, 23 Decembrie 2021 09:11
    95.76.32.***
    In plus daca ai cont online pe site-ul Transurb
    si vrei sa-ti incarci portofelul electronic de pe cardul de calatorie
    platind cu cardul bancar, ai toate sansele ca banii
    sa apara in portofelul electronic al cardului de calatorie peste 4-5 zile
    de la plata. Este ceva incredibil ce se intampla la Transurb
    Banca, emitenta cardului spune ca banii au fost virati in contul Transurb
    din momentul achizitionarii. Ce se intampla la Transurb?
    Ne simtim inselati de catre Transurb
    Unde este acea digitalizare de care tot se vorbeste?
    Nu sunteti in stare sau n-ati ales bine operatorul care face mentenanta
    acestor aparate sau a site-ului, desfiintati site-ul si schimbati firma ce asigura mentenanta.
    Rusine sa va fie!
    0
    1
    Raportează
  • postat de Gelu
    Miercuri, 22 Decembrie 2021 10:28
    5.13.215.***
    Jalnic, nu exista nici un ghid online cum iti poti achizitiona un bilet.

    Automate in statii nu exista, iar valabilitatea unui tichet/bilet de calatorie este de 24h din momentul achizitiei .... deci daca nu ai Automat in statie si vrei sa iti iei mai multe tichete nu poti pentru ca expira in 24h.

    Pe site-ul transurb nimic.
    1
    11
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.