Panouri de informare şi TVM-uri nefuncţionale
Foto: Anca Melinte

Panouri de informare şi TVM-uri nefuncţionale
Evaluaţi acest articol
(9 voturi)

De mai bine de două săptămâni, panoul de informare din staţia de transport public „strada Oţelarilor” este nefuncţional. Iar de săptămâna trecută, i s-a alăturat şi automatul de încărcare a cardurilor şi de vânzare a biletelor de călătorie (TVM - ticket vending machine).

Practic, gălăţenii care aşteaptă în această staţie nu au cum să afle când soseşte autobuzul de care au nevoie, iar dacă nu au deja bilet valabil sau card reîncărcat de călătorie, singura soluţie este să aibă suficient credit pentru un SMS cu care să-şi plătească transportul. Pentru că situaţia trenează de mai mult timp, am fost curioşi să aflăm unde pot sesiza cetăţenii asemenea disfuncţionalităţi, pentru a fi urgent remediate. Ei bine, o pot face cu un mesaj pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la Centrul de Informaţii 0721.111.602.

La numărul de telefon respectiv am sunat şi noi pentru a sesiza problema şi… surpriză! Am aflat că situaţia era deja cunoscută şi nu este câtuşi de puţin singulară. Mai precis, ni s-a spus că numeroase panouri de informare şi ATM-uri nu funcţionează, este nevoie de înlocuirea unor piese şi se aşteaptă intervenţia consorţiului care le-a instalat. Pe scurt, "cel mai modern și performant sistem e-ticketing din România" promis de autorităţi, funcţionează în continuare cu sincope, dificultăţi şi surprize neplăcute.

 

Citit 1486 ori Ultima modificare Miercuri, 22 Decembrie 2021 01:43

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.