Poza zilei. Filosofia marketingului de pahar

Poza zilei. Filosofia marketingului de pahar
Evaluaţi acest articol
(14 voturi)

Că tot s-a mai prelungit puțin târgul de iarnă, iar în Grădina Publică găsiți în continuare câteva atracții și ceva tonete cu mâncare și băutură, nu uitați că temperaturile nu sunt deloc prietenoase, iar un pahar de vin fiert, chiar dacă pare că vă încălzește pe moment, vă ajută de fapt să degerați mai bine.

E drept, ideile de marketing ale comercianților nu sunt de lepădat, vezi imaginea de față, cu un mesaj menit să atragă mușteriii, mai ales pe cei care nu prea au avut o zi bună și se gândesc să și-o îndulcească așa, cu un păhărel sau mai multe, în timp ce copilul este pe patinoar.

Cât de vesel te face vinul, nu știm, că nu am gustat, dar ideal ar fi să nu exagerăm, totuși. Nu de alta, dar din fiert s-ar putea să ajungem înghețați și să vezi atunci veselie!

 

Citit 1349 ori Ultima modificare Vineri, 17 Ianuarie 2025 15:04

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.