A fost reluată circulaţia trenurilor între Galaţi şi Tuluceşti!

A fost reluată circulaţia trenurilor între Galaţi şi Tuluceşti!

Foto: Bogdan Codrescu
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
10 comentarii
  • Operatorul feroviar privat care administrează calea ferată dintre Galaţi şi Bârlad „a dat bice” şi a finalizat lucrările de refacere a şinei smulse pe 22 februarie

Două luni au trecut de când circa un kilometru de cale ferată a fost smuls din pământ în urma unei alunecări de teren produse între Galaţi şi Tuluceşti. Cu toate că specialiştii estimau atunci că refacerea şinei va dura câteva luni bune, Transferoviar Grup, operatorul privat care a concesionat calea ferată Galaţi - Bârlad, a demarat lucrările imediat ce alunecările au încetat. Potrivit unor surse din cadrul şantierului, lucrările au urmat un ritm draconic, în sensul că s-a muncit aproape zi de zi la întărirea malurilor de pământ şi repunerea pe poziţie a şinei de cale ferată. Astfel, miercuri după-amiază a fost posibilă reluarea circulaţiei trenurilor între Galaţi şi Tuluceşti.
„Zona va fi ţinută sub observaţie în continuare, trenurile urmând să circule, pe porţiunea refăcută, cu restricţii de viteză”, ne-a precizat Constantin Oprea, directorul Transferoviar Călători.
De la alunecarea de teren care a făcut imposibil traficul feroviar, transportul călătorilor între Galaţi şi Tuluceşti s-a făcut cu autobuze, costurile fiind suportate de Transferoviar. Potrivit unor surse, cheltuielile ar fi fost uriaşe, acesta fiind şi unul dintre motivele pentru care operatorul ar fi preferat să investească în reabilitarea urgentă a căii ferate în loc să aştepte, aşa cum se vehicula iniţial, varianta accesării unor fonduri europene prin intermediul Ministerului Transporturilor.

Citit 4282 ori Ultima modificare Joi, 18 Aprilie 2013 17:59

10 comentarii

  • postat de dan Duminică, 23 Iunie 2013 14:37 Link la comentariu
    0
    0

    ok ,bravo si felicitari ca s-a realizat destul de repede aceasta lucrare ,dar intreberea este daca se mai face pilotare in zona respectiva,in cate minute se parcurge distanta Tulucesti -Galati?

    Raportează
  • postat de pentru Alethia ! Duminică, 21 Aprilie 2013 13:55 Link la comentariu
    0
    0

    Stimabile , esti un BOU CHIOR , daca tu numesti 'chestiile" alea trenuri pentru secolul XXI

    Raportează
  • postat de Alethia Vineri, 19 Aprilie 2013 21:31 Link la comentariu
    0
    0

    CFR-escu Tampon esti un cocalar retardat idiot.

    Raportează
  • postat de CFR-escu Tampon Vineri, 19 Aprilie 2013 14:35 Link la comentariu
    0
    0

    vreti sa spuneti ca s-a reluat circulatia tramvaelor de epoca , pe linia Barlad -Galati..

    Raportează
  • postat de ripa gabriel Vineri, 19 Aprilie 2013 14:08 Link la comentariu
    0
    0

    Bravo felicitari,acestia sa fie pusi la conducerea managementului de la Cfr,in locul aceluia care a demisionat,deci se poate,insa nu se vrea,de aceea Cfr-ul a ajuns o ruina,multumim group feroviar,sau tuturor celor care au lucrat la aceasta portiune,ce sa zic,au lucrat nemnteste,felicitari,bravo.

    Raportează
  • postat de Pai da... Vineri, 19 Aprilie 2013 14:07 Link la comentariu
    0
    0

    Ideea e alta, interesul CFR-ului este sa se falimenteze singur ca sa fie privatizat. Voi stiti de ce merg trenurile incet? Nu ca e infrastructura proasta (de exemplu pe ruta Galati-Bucuresti), ci pentru ca acele portiuni de cale ferata apartin cuiva, iar daca CFR are datorii la el ii impune restrictii drept pedeapsa. Liniile au fost refacute, daca ati observat nu mai exista imbinari intre sine, nu se mai aude tancanitul ala, merge lin, se mai aude doar cand trece pe ace (macaz). Am auzit o stire cum ca CFR are datorii mari pe o linie din zona Alexandria parca si trenurile au fost anulate pe ruta aia. Ce concluzie sa tragem....

    Raportează
  • postat de johnny Vineri, 19 Aprilie 2013 11:48 Link la comentariu
    0
    0

    Bravo Transferoviar Grup pentru lucrarile facute repede ,ca CFR-ul le lua vreo 10 ani sa faca o bucata de cale ferata de un km...doar ei circula pe deasupra si nu pe Galati-Barlad...

    Raportează
  • postat de Vlad Vineri, 19 Aprilie 2013 09:41 Link la comentariu
    0
    0

    Eh asa mai merge vedeti ca se poate si in Romania unde exista interes!

    Raportează
  • postat de gaby Vineri, 19 Aprilie 2013 08:49 Link la comentariu
    0
    0

    daa,intradevar si treaba de calitate si timp scurt .bravo domnului inginer Lucian de la cluj si echipei L cu sef district Sima care s-a ocupat de lucrare.

    Raportează
  • postat de flo Vineri, 19 Aprilie 2013 00:27 Link la comentariu
    0
    0

    Bravo!! Incredibil de repede! Probabil daca linia era operata de cfr, dura cativa ani!!
    Cfr se chinuie sa reconditioneze un tunel, sa electrifice 70 km de cale ferata, si sa puna un km de sine in gara Galati de 30 de ani! Si inca nu au terminat nimic din toate acestea!

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.