O „insulă” separatoare de sens, propusă de Compania Naţională de Drumuri Naţionale şi Autostrăzi (CNADNR) pe DN2B (drum care face legătura între Galaţi şi Brăila) celor ce vor să intre pe un drum lateral către o staţie de betoane, le dă mari bătăi de cap şoferilor.
Un cititor ne-a semnalat faptul că scuarul are, deja, „pe conştiinţă” mai multe accidente „care au avut loc mai ales noaptea sau pe vizibilitate redusă (ceaţă), căci a fost prost semnalizată şi, părerea mea, prost amplasată”. „Am văzut aici, în ultimii doi-trei ani, accidente în care şoferii s-au urcat efectiv pe „insulă” şi apoi au nimerit în şanţul drumului, de regulă pe sensul opus, răsturnându-se.
CITEŞTE ŞI: LUCRĂRI marca Dorel: Alee în modernizare, CAPCANĂ pentru COPII
Aşa s-a întâmplat şi în urmă cu două-trei săptămâni, când, aproape de răsăritul soarelui, un camion (TIR) a avut aceeaşi soartă şi s-a răsturnat în şanţ.
Pe drum, am avut marea surprindere să văd că lucrătorii de la CNADR au curăţat strada şi a doua zi aveam şi noi indicatoare rutiere amplasate în zonă, unele care trebuiau să fie de mult acolo, altele care te pun pe gânduri dacă nu cumva s-a schimbat regula şi, în judeţul Brăila, se circulă ca în Marea Britanie, adică pe stânga. De ce? Uitaţi-vă la poze şi vedeţi că va trebui să ocoliţi "insula" prin stânga şi aveţi acces interzis pentru înainte”, ne-a scris conducătorul auto.
Gălăţeanul a afirmat că a dezbătut deja acest subiect cu o serie de şoferi şi propune ca CNADNR să execute marcaje rutiere în zonă, iar scuarul să dispară: „E mai simplu, e vizibil şi, după cum s-a văzut până acum, insula a provocat accidente, nu a contribuit la evitarea lor”.