Evaluaţi acest articol
(4 voturi)
5 comentarii


Nu mai puţin de 115.000 de lei fără TVA va plăti Primăria municipiului companiei PricewaterhouseCoopers Audit SRL Galaţi pentru un audit tehnico-economic la SC Transurb SA. Potrivit datelor furnizate de municipalitate la solicitarea noastră întemeiată pe liberul acces la informaţiile de interes public, contractul a fost atribuit direct, fără licitaţie. Scopul acestui contract de asistenţă financiar-contabilă vizează stabilirea preţului unitar pe kilometru parcurs pe tipuri de mijloace de transport (autobuze, tramvaie, trolee) aferent perioadei 9 mai 2015- 8 mai 2016 la SC Transurb.

Cea care a solicitat acest audit este chiar firma publică de transport local care îşi doreşte regularizarea contractului prelungit de transport prin care, pentru încă un an, microbuzele private s-au suprapus pe trasee cu autobuzele şi troleibuzele societăţii publice.

Conform conducerii Transurb, pentru cheltuielile sociale - facilităţile pentru pensionari, elevi, studenţi şi şomeri - Transurb beneficiază de decontări calculate la un preţ unitar de patru lei pe kilometru pentru autobuze şi, respectiv, de şase lei pe kilometru pentru tramvaie. Societatea consideră că aceste preţuri unitare, stabilite de administraţia locală, sunt prea mici şi ar rămâne cu pierderi importante, de aceea a solicitat această analiză necesară pentru corelarea veniturilor cu cheltuielile.

Citit 3827 ori Ultima modificare Luni, 27 Iunie 2016 17:11

5 comentarii

  • postat de De la două sau trei persoane, este mai ieftin cu taxiul. Miercuri, 29 Iunie 2016 16:27 213.233.85.*** Link la comentariu
    0
    0

    Mai ieftin și mai civilizat, este mai ieftin cu taxiul, de la două sau mai sigur, trei persoane, chiar și cu comandă la dispecerat, putând fi luat din orice loc din Galați.Încercați de probă și vă lămuriți.

    Raportează
  • postat de iuly Marți, 28 Iunie 2016 08:59 5.13.138.*** Link la comentariu
    0
    1

    Calatori in autobuze ,tramvaie ,troleibuze ,conventii sunt destui.Dar voi nesimtitilor de la TRANSURB (nu toti) cum sa minti ca nu putem mari numarul de autobuze pe anumite trasee ,nu exista aer conditionat in autobuzele din tara etc.Domnule nou primar ia MASURI daca tot ti-ai dorit aceasta functie in Galati.

    Raportează
  • postat de Ssilviu Marți, 28 Iunie 2016 00:36 84.117.46.*** Link la comentariu
    1
    8

    He he he , unul din motivele disparitei dubelor maxi taxi, poate singurul (civilizatie , evaziune, etc sunt praf in ochi , mai crede cineva ca alesii asta urmaresc?) este faptul ca din banetul produs de ei se infruptau cativa , pe cand la o regie cu incasari duble acum e loc de multe , audit ,licitatii consumabile, combustibili, curatenie , implementari de sisteme de taxare si cate si mai cate , Pana nu o vad pe madam genica ingramadindu-se la 7 ,30 sa ajunga la munca , voi merge doar cu masina personala.

    Raportează
  • postat de Nedumerire Luni, 27 Iunie 2016 20:12 89.136.231.*** Link la comentariu
    2
    5

    Se fac acumulari financiare pentru campania electorala din toamna? Cum vine asta? Cu taxiul e 1,80 lei pe kilometru. Cu autobuzul e mai mult de 4 lei/km? Pai, hai sa trecem pe taxiuri!

    Raportează
  • postat de nu cred ca-i corect Luni, 27 Iunie 2016 19:33 95.76.32.*** Link la comentariu
    0
    1

    nu-i legata direct de articol dar am o intrebare: pe ce calcule si baza legala poate impune un operator de dispecerat taxi, as, smart, samataxi, etc....un pret stabilit de el pentru colaboratorii sai? doar pe "daca vrei asa,bine, daca nu,pleaca"? pentru ca se stie ca operatorii de dispecerat taxi nu sint interesati de a avea masini si soferi proprii ci citi mai multi colaboratori carora le impune un pret de lei/km si o taxa lunara de colaborare fara sa-i interesese costurile si pretul real de functionare. adica daca colaboratorul semneaza un contract de colaborare in care dispeceratul spune ca poate impune daca vrea el si 0,9 lei/km in goana dupa clienti, el o poate impune legal doar pe motiv ca papagalul a semnat? chiar s-a intimplat asta. nici chestia "ca daca nu-ti convine poti pleca" nu mi se pare corecta pentru ca nu functionam ca in evul mediu. nu exista chiar nici un normativ de lege care sa impuna un pret minim stabilit prin calcul pentru activitatea asta ? chiar numai dupa cum vrea palaria patronului de la firma de dispecerat taxi? serviciu de transporturi din primarie ar putea sa cerceteze si sa analizeze si activitatea de taxi din galati pentru ca face parte din obligatiile lui. deocamdata in taximetria galateana exista doar legea impusa de operatorii taxi. cine miriie, zboara.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.