ÎNCĂLȚĂMINTE CAVALAS sau când pantofii au şi poveşti

ÎNCĂLȚĂMINTE CAVALAS sau când pantofii au şi poveşti
Evaluaţi acest articol
(15 voturi)

„Eu sunt Gabi”, se recomandă simplu managerul magazinului „Încălţăminte Cavalas” şi dialogul se înfiripă natural, de la sine. Şi nu din cauză că lucrăm împreună la un articol publicitar ci, pur şi simplu, pentru că aşa este omul din faţa mea: natural, volubil, firesc, dinamic, gata să ajute, să te sfătuiască, să-ţi ofere ceea ce ai nevoie. Râde: „Mulţi au venit în magazin să cumpere ceva anume şi au plecat cu altceva, cu ceea ce le trebuie”. E cunoscut şi apreciat de foarte mulţi gălăţeni, de ani de zile, încă din perioada în care era cunoscut drept „patronul de la Grisport”, marca de încălţăminte cu care şi-a pornit afacerea într-un magazinaş de lângă Piaţa Centrală. Afacerea s-a extins între timp şi, acum patru ani, a apărut şi al doilea magazin „Încălţăminte Cavalas”, în Micro 18, vizavi de Spitalul Judeţean. Dar Gabriel Ştefan a rămas acelaşi. Nu s-a născut să facă hârtii, şi recunoaşte asta. El e făcut să sfătuiască, să ajute, să-ţi arate, să-ţi recomande ce ţi s-ar potrivi, într-un cuvânt, e născut să vândă. În epoca mall-urilor şi a companiilor la care nu îţi răspund decât roboţii, câţi mai fac aşa ceva? Mărturisesc că în magazinul lui am văzut pentru prima dată acei pantofi secţionaţi, la care poţi vedea exact (şi cu explicaţii de la Gabi) din ce este făcută încălţămintea pe care vrei să o porţi.

Cum spuneam, afacerea „Încălţăminte Cavalas” a început în 2003, cu Grisport. „Dar nu poţi să trăieşti numai din bocanci, şi am început să aduc şi casual, gama Otter, eram singurul din Galaţi. Am crescut, avem tot ce distribuie Otter la nivel naţional: Rieker, Imac, Clarks, Ara, Gabor, S.Oliver, Marco Tozzi, mai nou Pepe Jeans, Sketchers, Aerosoles - sunt mărci mari şi le-am făcut cunoscute. Când a băgat cineva piciorul în Aerosoles prima dată (o marcă portugheză de încălţăminte de damă), s-a îmbolnăvit instantaneu. Înainte îmi spunea „nu port aşa ceva!”…şi a ajuns la a treia pereche în mai puţin de o lună de zile, pentru că a luat toate culorile”.

„Vom merge tot mai mult pe confort”

Deviza cu care afacerea a pornit la drum - „Pentru confortul şi siguranţa picioarelor dumneavoastră” - a transformat-o într-un crez personal. „O să ne îndreptăm foarte mult pe confort, comoditate, pentru că e o nişă pe care mă îndepărtez de ceilalţi. Sunt cinci culoare pe care alergăm, ca la atletism. Când îţi alegi culoarul tău, poţi să pleci ultimul, că tot primul ajungi”.

L-am întrebat pe Gabi de ce ar intra un client nou la el în magazine: „Pentru că eu nu-i vând doar de dragul de a-i vinde ceva. Eu trebuie să-l câştig pentru totdeauna, niciodată nu-i bag ceva pe gât. Au venit oameni trimişi de alţii să cumpere o cremă de pantofi (pentru că nu există culoare de cremă pe care să n-o avem, şi auriu, şi argintiu, mov închis, mov deschis – nu există rimeluri câte culori de cremă avem noi!) şi au rămas clienţii noştri de atunci.

Mulţi mă sună şi îmi spun „vreau să mă încalţ”. Le spun magazinul e acolo, dar ei „nu, că dacă eşti tu, mă cunoşti, ce caracter am, ce fac, cât stau în picioare, ce greutate am”. Când stau de vorbă cu cineva, îl scanez imediat, mi-a intrat în reflex, şi-i spun ”nu ţi se potriveşte asta”, pentru că deja ştiu unde lucrează, ce face, pe unde merge, cât stă încălţat. De multe ori se întâmplă ca omul să vină să cumpere ce vrea şi să plece cu ce-i trebuie”.

Card de fidelitate şi „service” la pantofi

Oferta de la „Încălţăminte Cavalas” nu se limitează doar la vânzări, ci şi la servicii. „Picioarele nu sunt la fel la toată lumea, un model 42, de exemplu, care se potriveşte cuiva nu merge la fel de bine altuia, nu orice calapod este şi universal. Şi atunci noi putem lărgi încălţămintea, numai piciorul stâng, sau numai pe dreptul, sau numai o anumită zonă, cum ar fi cizmele la pulpă. Dar putem să şi strâmtăm încălţămintea, să o îngustăm. Toate aceste servicii le facem pentru încălţămintea cumpărată de la noi şi nu costă nimic. Din octombrie suntem şi parteneri Lyoness. Cineva care cumpără de la noi cu un card de fidelitate (care poate fi obţinut pe loc, gratuit, în magazin) are 4 la sută cash-back plus puncte valabile la orice comerciant din reţea. Cardul Cavalas merge şi în America, şi în Canada, şi în Anglia, peste tot. Este un card global care aduce omului economii de până la 5 la sută în toată reţeaua Lyoness. Printre parteneri se numără Bulrom Petroleum, OMV Petrom, Takko, Flanco, Frontal, Praktiker, Fan Courier, Materna, Pescăria Giromval, Ram-Tech, Otter, Farmaciile Myosotis, Market Juniaero şi multe  altele.”

Mai multe informaţii puteţi afla şi de pe pagina de Facebook Încălţăminte Cavalas - CLICK AICI.

(P)

Citit 19484 ori Ultima modificare Luni, 27 Februarie 2017 00:28