PUNCTE FORTE ALE FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE ECONOMICE! LICENȚIAZĂ-TE ÎN DOMENIILE: FINANȚE, ADMINISTRAREA AFACERILOR SAU CONTABILITATE!

PUNCTE FORTE ALE FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE ECONOMICE! LICENȚIAZĂ-TE ÎN DOMENIILE: FINANȚE, ADMINISTRAREA AFACERILOR SAU CONTABILITATE!
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

CE AJUNGEM DUPĂ CE ABSOLVIM UNA DINTRE SPECIALIZĂRILE PROGRAMELOR DE STUDII DE LICENȚĂ ALE FACULTĂŢII DE ŞTIINŢE ECONOMICE?

Sute de absolvenţi ai acestei facultăţi s-au remarcat în domeniile în care profesează, ocupând funcţii de conducere la nivelul multor instituţii publice şi private (bănci, instituţii financiare, companii multinaţionale etc.).

De asemenea, spiritul antreprenorial al studenţilor acestei facultăţi îşi găseşte aici, prin competenţele dobândite în urma parcurgerii disciplinelor din curriculum dar şi prin posibilitatea de a exersa în practică încă din primul an de studii, mediul perfect pentru a – şi dezvolta o afacere profitabilă.

FINANŢE: Finanţe şi Bănci

Absolventul domeniului Finanţe şi bănci, poate opta pentru a profesa ca şiexpert contabil stagiar; economist bancar; manager bancar; manager de operațiuni/produs; manager relaţii/ cu clienţii băncii/ societate leasing; trezorier; analist bancar / societate leasing; ofiţer bancar (credite, marketing, produse şi servicii bancare) etc.

ADMINISTRAREA AFACERILOR: Economia Comerţului, Turismului şi Serviciilor

Opțiunile de carieră ale absolvenților acestei specializări sunt: şef de agenţie sau de oficiu turism; consilier/expert/inspector/referent/economist în comerţ, director de agenţie de turism; manager în activitatea de turism etc.

Diploma de licenţă în acest domeniu este primul pas spre brevetul de turism pentru următoarele funcţii:  manager în activitatea de turism;director de agenție de turism; director de hotel; director de restaurant şi cabanier.

Pentru specializarea ECTS cu predare în limba engleză sunt disponibile 50 de locuri la forma de învăţământ cu frecvenţă.

CONTABILITATEContabilitate şi Informatică de Gestiune

125 de locuri (IF şi IFR) aşteaptă candidaţi pentru următoarele profesii: inspector în administraţia publică şi finanţele publice locale şi centrale; economist, contabil practicant în companii publice sau private; şef de compartiment financiar-contabil; agent în activitatea financiară şi comercială; responsabil de evidenţa stocurilor şi producţiei etc.

ACCES LA PROFESII DIN AL DOILEA AN DE STUDII

Indiferent de specializarea urmată, studenţii acestei Facultăţi realizează practica de specialitate în instituţii publice, în bănci, în companii naţionale şi multinaţionale de renume. Astfel, există şanse palpabile ca, încă din studenţie, să fii remarcat de angajator care s-a convins deja, observându-te atent în timpul practicii, de faptul că instituţia sau compania pe care o reprezintă, are nevoie de tine.

Dar practica de specialitate nu se limitează la graniţele ţării. Mai ales studenţii care au viziunea unei afaceri internaţionale sau care doresc să trăiască pentru câteva luni experienţa profesiei în altă ţară, au posibilitatea să beneficieze de granturile de plasament ERASMUS.

EXPERIENŢA PRACTICĂ A PROFESORILOR ADUSĂ ÎN SALA DE CURS

Un avantaj enorm al acestei facultăţi constă în faptul că profesorii sunt, în primul rând, practicieni, profesionişti care aduc în faţa studenţilor cazuri practice. Studenţii beneficiază astfel de experienţa profesioniştilor pedagogi care activează sau au activat în sistemul bancar, în mediul de afaceri sau în calitate de manageri ai instituţiilor publice şi private de interes.

ÎNVĂŢĂMÂNT CU FRECVENŢĂ REDUSĂ ŞI LA DISTANŢĂ

Platforma Sakai este sala virtuală de curs, de seminar şi de activităţi tutoriale, în care studenţii, oriunde s-ar afla şi indiferent de fusul orar, interacţionează atât cu profesorii cât şi cu ceilalţi colegi de an. Pentru studenţii care lucrează în alt oraş sau în altă ţară, platforma Sakai le oferă toate resursele de învăţare de care au nevoie pentru a dobândi competenţele specifice şi transversale ale fiecărei discipline. Diferenţa dintre aceştia şi colegii lor de la forma de învăţământ cu frecvenţă este dată de prezenţa fizică la ore dar calitatea şi rigoarea actului didactic rămân aceleaşi. Înainte de examenul de semestru, studenţii de la ID şi IFR trebuie să îşi facă temele postate din timp pe platformă de către tutori iar examenul este dat tot pe această platformă.

Aceeaşi este situaţia şi în cazul studenţilor de la forma de învăţământ cu frecvenţă redusă, diferenţa constând în frecventarea orelor de seminar, stabilite după-amiaza, la sfârşitul săptămânii, pentru a fi accesibile studenţilor care sunt angajaţi iar programul de lucru nu le-ar permite un alt orar.

Universitatea ”Danubius” este prezentă și în alte orașe din țară, candidații avand posibilitatea de a se înscrie la unul dintre centrele – suport ale acestei universități!

REDUCERI DE TAXĂ!!!

SUNT SCUTIŢI DE PLATA TAXEI PRIMULUI AN DE STUDII ABSOLVENŢII DE LICEU CARE AU OBŢINUT LA BACALAUREAT CEL PUŢIN MEDIA 9.30.

Taxa anilor de studii depinde de rezulatele la învăţătură ale studentului, aceasta fiind diminuată, până la excludere, proporţional performanţei studentului.

Studenţii care obţin media 10.00 în timpul anilor de studii, nu plătesc taxa de studii!

Valoarea taxei anuale de studii este echivalentă cu două salarii minime / economie: 2900 lei dacă este achitată integral, până pe 1 octombrie. Se poate opta și pentru plata în rate!

INFORMAŢII DESPRE ADMITERE 2017!

ÎNSCRIE-TE ONLINE!

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

(P)

Citit 19640 ori Ultima modificare Marți, 18 Iulie 2017 20:33