Păpuşile chinezeşti Labubu, care au declanşat o adevărată frenezie globală, inclusiv în rândul vedetelor din lumea muzicii, ar putea ajunge în curând şi pe marile ecrane, potrivit The Hollywood Reporter.
Sony Pictures a încheiat un acord pentru dezvoltarea unui film bazat pe îndrăgitele creaturi cu dinţi ascuţiţi. Proiectul se află în fazele incipiente şi nu s-a decis încă dacă producţia va fi live-action sau de animaţie, scrie Deadline.
Păpușile au fost create de designerul Kasing Lung, originar din Hong Kong și stabilit în Europa, în 2015. La început, au fost fabricate de How2Work, înainte ca retailerul chinezesc Pop Mart să preia linia în 2019. Labubu a făcut parte din seria de povestiri „Monștrii” a lui Lung, inspirată de folclorul nordic.
Deși Labubu a fost inițial populară în Asia de Est și de Sud-Est, nebunia a ajuns în SUA, unde există o piață neagră pentru păpuși la prețuri de șase cifre. Pop Mart a crescut cererea pentru brand vânzând păpușile în cutii „oarbe”: cumpărătorul nu știe ce tip de păpușă primește până când nu deschide cutia, ceea ce le face scumpe pe piața licitațiilor și chiar la vânzarea cu amănuntul. Celebrități precum Rihanna sau Lisa, membră a grupului K-pop Blackpink, au purtat Labubu ca bijuterie, crescându-le și mai mult valoarea.
În raportul anual Pop Mart din 2024, acesta a menționat că liniile The Monsters generează 430 milioane de dolari, echivalentul a 23,3% din veniturile totale ale anului. În prima jumătate a anului 2025, The Monsters a generat 670 milioane de dolari, reprezentând aproape 35% din veniturile Pop Mart pentru perioada respectivă, mai scrie Deadline.

