Evaluaţi acest articol
(6 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Până pe 3 aprilie, gălăţenii pot depune cereri, însoţite de actele doveditoare, pentru a beneficia de ajutoare de urgenţă sub formă de tichete sociale, în valoare de 100 lei/familie, cu ocazia sărbătorilor de Paște, anunţă Primăria Galaţi.

Prima dintre categoriile de persoane care pot solicita tichete sociale o constituie pensionarii singuri sau familii de pensionari fără aparţinători legali sau ai căror susţinători legali nu au posibilităţi financiare. De asemenea, mai pot cere acest ajutor familiile cu patru sau mai mulţi copii în întreţinere, precum şi familiile monoparentale cu doi sau mai mulţi copii în întreţinere, pentru care vor face dovada frecventării unei forme de învăţământ. Sunt vizate familii ale căror membri se confruntă cu probleme grave de sănătate şi care reprezintă cazuri sociale, persoanele adulte cu handicap de gradul I, II, III, dar şi alte situaţii sociale deosebite, constatate în urma efectuării anchetei sociale.

Condiţiile pe care aceste categorii trebuie să le îndeplinească sunt: venitul net să fie sub 800 lei/lună/membru de familie; să nu deţină în proprietate clădiri sau alte spații locative în afara locuinței de domiciliu și a anexelor gospodărești; să nu deţină în proprietate teren cu o suprafață mai mare de 500 mp în intravilan și/sau 1.000 mp în extravilan; să nu deţină în proprietate autoturism, cu excepția celor adaptate pentru persoanele cu handicap ori destinate transportului acestora sau persoanelor dependente.

Actele necesare se depun on-line sau prin fax

Pe lângă cererea tip, care poate fi descărcată de pe www.primariagalati.ro, mai sunt necesare actele de identitate ale solicitantului și ale membrilor familiei, actele care dovedesc situația materială a solicitantului și a familiei acestuia (cupon pensie/indemnizație/alocație, adeverință salariu și alte acte doveditoare ale venitului realizat) şi actele medicale (actualizate) din care să rezulte starea de sănătate precară, dacă este cazul (adeverință medic specialist, certificat de încadrare într-o categorie de persoane cu handicap, bilet de ieșire din spital).

Conform Primăriei, cererile însoțite de copii după actele mai sus menționate se pot trimite fie on-line pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., fie prin fax la 0236.307.799.

"Persoanele care nu au posibilitatea transmiterii online sau prin fax a cererii și documentelor menționate vor fi contactate telefonic de reprezentanții Serviciului Public de Asistență Socială, în vederea identificării unei soluții pentru depunerea acestora", transmite Biroul de Presă al Primăriei.

Citit 3711 ori Ultima modificare Luni, 30 Martie 2020 04:14

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.