Cum se vinde un politician?

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Cea de-a patra ediţie a Expoziţiei “1 Aprilie – Ziua Politicianului” se încheie cu o dezbatere despre preţul corect al politicianului.

Universitatea "Dunărea de Jos" din Galaţi şi Societatea Jurnaliştilor “Dunărea de Jos” organizează, astăzi, de la ora 12, la Corpul D de la Facultatea de Mecanică, situat vizavi de Catedrală, dezbaterea “Marketingul electoral vs realităţile social-economice”.

La dezbatere sunt invitaţi să participe profesori şi studenţi la “Marketing” şi “Comunicare”, parlamentari de Galaţi, jurnalişti, aleşi locali, politicieni, directori de campanie electorală şi “direcţionali” ai organizaţiilor politice locale, psihologi, designeri. 

Invitatul special al dezbaterii este Valentin Ionescu, specialist în marketing electoral, din Bucureşti, care la alegerile locale din iunie 2008 i-a consiliat pe unul din candidaţii la mandatul de primar al Galaţiului. 

În cadrul acestei dezbateri, SJR îşi propune să discute despre evoluţiile în domeniul campaniilor electorale, calitatea materialelor electorale, gradul de persuasiune a mesajelor electorale şi relaţia politician – alegător, costurile materialelor electorale şi locul optim al acestor costuri în bugetul de campanie, sursele de finanţare a campaniilor şi necesitatea adoptării unei legi a lobby-ului, ca măsură de modernizare a procesului electoral şi reformare a clasei politice.

Adică, pe scurt: cum se vinde un politician?

Citit 482 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.