Marius Stan s-a hotărât: "Vom demola TOATE GARAJELE din oraş!"
Foto: Foto: Bogdan Codrescu

Marius Stan s-a hotărât: "Vom demola TOATE GARAJELE din oraş!"
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Primarul a anunţat că, la finele anului, nu va mai prelungi niciun contract de închiriere pentru garaje, ci le va demola, urmând ca proiectele de restructurare urbană să fie făcute ulterior


În doar şase luni, Galaţiul ar putea scăpa de toate cele aproximativ 6.500 de garaje construite pe domeniul public, iar 20 de hectare de teren vor fi eliberate de coşmeliile provizorii. Cum va fi posibil? Primarul Marius Stan a declarat că, la finele anului, nu va mai fi prelungit niciun contract de închiriere pentru garaje. "Acest lucru ne dă dreptul să le demolăm chiar pe toate, urmând ca proiectele să le facem ulterior. E un pic pe dos decât ne-am propus, dar dacă nu demarăm acţiunea asta în forţă, să le eliminăm o dată, aţi văzut că durează, din varii motive, zece ani şi nu vreau. Vreau ca măcar în mandatul acesta să scăpăm de garaje. Măcar ca să nu mai poată lipi la alegeri somaţii că va fi demolat garajul”, a declarat ieri primarul Marius Stan.

Edilul urbei este din cale-afară de deranjat de somaţiile false, apărute în ultima zi a campaniei electorale, prin care gălăţenilor li se punea în vedere să-şi demoleze garajele, somaţii semnate „Primar Marius Stan - PNL”. „Ca să nu mai aibă unde să lipească somaţii, la sfârşitul anului, când expiră contractele tuturor, nu mai închiriem la nimeni şi demolăm fără proiect!”, a spus Stan.

Ce se întâmplă în Micro 19 şi la Ancora

Edilul a precizat că proiectul de restructurare urbană din Micro 19, din zona unde au fost demolate garajele, este la licitaţie. „Acela va fi un exemplu pentru cum vor arăta toate locurile şi cred că, atunci când vor vedea oamenii, vor spune cu toţii, în cor, că vor şi ei. Cei care vor fi deposedaţi de garaje normal că nu pot fi mulţumiţi. Îi înţeleg omeneşte, dar având o altfel de gândire de ansamblu vizavi de oraş, de oameni, o viziune, garajele trebuie să dispară”.

Cât despre zona Ancora, urmează ca la viitoarea şedinţă de Consiliu Local  proiectul privind parcarea să fie modificat şi să fie aprobaţi noii indicatori tehnici, după care zona va fi declarată de utilitate publică.

 

Citit 16373 ori Ultima modificare Joi, 12 Iunie 2014 18:38

93 comentarii

  • postat de alexandru ducu
    Marți, 08 Iulie 2014 14:31
    94.65.238.***
    salut sunt Galatean si vin cu urmatoarea propunere sa fie mai multi multumiti din aceasta afacere (vorbesc de micro 19 si pot urma exemplul).Anainte de proiect sa faca o parcare subterna cat tot locul si deasupra sa faca ce vrea :parc pentru copii ,etc ce vreti voi.eu zic ca nu este mare lucru
    1
    1
    Raportează
  • postat de Nesimțirea este proporțională cu mărimea garajului amplasat pe spațiul verde și public. Niște țărani la oraș, domnule !!!
    Sâmbătă, 05 Iulie 2014 17:59
    80.97.242.***
    Cu târnăcoape și rotopercutoare ca la Bumbești-Livezeni echipe în acțiune.....LA DEMOLARE GARAJE !!! Suntem sătui de gunoaie numite garaje, cotețe de fapt ce ne stresează viața. Țăranul e tot țăran până moare, asta-i zestrea lui de cultură și educație.....mizerabili oameni, dar cu garaj pe post de magazie, cotețe, beciuri cu murături, vin, țuică.
    1
    13
    Raportează
  • postat de powergt
    Joi, 03 Iulie 2014 23:22
    79.116.127.***
    In vreme ce alţii îşi bat capul cum să folosească eficient banii pentru a-şi ajuta comunităţile să câştige şi să trăiască în confort, noi, la Galaţi, continuăm aceeaşi politică stupidă a compromisului. Putem aminti aici faptul că malul Dunării este realmente sufocat de coteţe (plutitoare sau zidite) al căror scop este pur comercial şi perfect opozabil ideii de ecologie şi celei de identitate culturală a oraşului.
    Nu de alta, dar pe faleza Dunării nu s-a găsit loc pentru un muzeu al peştelui şi pescuitului (care va fi construit, dacă va fi construit, în … pădurea Gârboavele!). Nu s-a găsit loc nici pentru un spaţiu de concerte şi manifestări publice (aşa cum are, spre exemplu, Brăila). Nu s-a găsit nici măcar un loc pentru un simbol cum este pânzarul moldovenesc, care a fost exilat pe undeva în port, printr-o dană obscură.
    În schimb, avem puzderie de cârciumi (multe dintre ele autorizate pe bază de pile politice sau mită), care alterează grav atât estetica zonei, cât şi ecosistemul. Să nu uităm că aceste taverne varsă în fluviu toată mizeria, neepurată, iar autorităţile care tolerează situaţia sunt părtaşe la încălcarea legii, dar şi a bunului-simţ.
    În 2013 :
    gălăţenii s-au distrat la două gale de box, o gală K1, spectacole în aer liber de Festivalul Scrumbiei, 1 Mai, Ziua Copilului, Ziua Marinei, 23 August, Moş Nicolae, Crăciun şi Revelion. În plus, au avut parte de un iluminat festiv cum nu mai văzuseră. Puse cap la cap, facturile s-au ridicat, potrivit calculelor noaste, la 1.477.727 de euro, bani publici.
    In 2014 :
    136.363 de euro - din bugetul local al acestui an au fost mers pentru a acoperi factura pentru petrecerile din luna decembrie a anului trecut şi de Revelion. Festivalul ScrumbieiValoarea totală a facturii s-a ridicat la 408.332 de lei (cu TVA) – 92.803 euro.
    "1 mai… ca Dorel" în Parcul RizerToată distracţia ne-a costat, potrivit surselor Viata Libera, cel puţin 13.000 de euro.
    Super-petrecere de 1 IunieFactura distracţiei s-a ridicat, potrivit surselor noastre, la cel puţin 13.000 de euro.
    Cu adevărat incendiară a fost prima ediţie a Festivalului „Rock la Dunăre”, organizat de Teatrul Muzical şi Primăria Galaţi, cu sprijinul Universităţii „Dunărea de Jos”, pe 20, 21 şi 22 iunie, la Stadionul "Portu Roşu". Marile vedete ale celor trei zile de concerte au fost trupele Holograf, Zdob şi Zdub, Cristi Minculescu şi Nuţu Olteanu şi legendarii Uriah Heep. Potrivit informaţiilor oficiale, bugetul alocat de Primărie pentru acest eveniment a fost de 115.000 euro, dar banii nu au fost suficienţi pentru toate cheltuielile, existând şi fonduri din sponsorizări.
    Festivalul “Dunărea noastră” Costul? 802.862 de lei, adică 182.468 de euro.
    Un simplu calcul ne arată că numai pentru şase luni de distracţie, Primăria a cheltuit de la bugetul local 562.634 de euro, adică mai bine de jumătate de milion de euro! Dar distracţia nu se opreşte aici. În luna august ne aşteaptă Ziua Marinei, care va fi continuată, în premieră, cu Festivalul „Fir Întins”, pe bani europeni, care aduce, pe lângă un concurs de pescuit pentru adulţi şi copii, un festival folcloric, de două zile. Valoarea totală este de 409.200 de lei cu TVA, adică 93.000 de euro , dar noi demolam garaje . Doamne cata lume proasta este in orasul asta si bate din palme in fata unuia care a fentat totul in viata si care nu a realizat nimic prin propriile puteri , in ce hal am ajuns , ne promovam golanii si toate nulitatile si ne inchinam la ele ca la icoane . Vai de neamul nostru si de tara asta .
    1
    8
    Raportează
  • postat de Mos Craciun
    Marți, 01 Iulie 2014 09:43
    5.13.148.***
    Gunoiul asta de Marius Stan sa rezolve problema javrelor care sunt in tot Galatiul. trebuie sa fii foarte atent pe unde calcoi ca sa nu duci rahatul jivinelor in casa. Platim, si smecherii merg in concedii in strainatate in loc sa stranga de pe strazi javrele. Dupa aceea sa se gandeasca la garaje.
    14
    7
    Raportează
  • postat de Mara
    Luni, 30 Iunie 2014 20:57
    5.13.134.***
    Celor care spun ca dupa demolarea unor chioscuri, orasul arata acum mai aerisit, le doresc sa aiba buzunarele mai aerisite asa cum le avem noi, cei care am lucrat in acele chioscuri. Cu salariul pe care il luam de acolo, cumparam paine si duceam acasa la copii, acum facem foamea cu totii.
    5
    10
    Raportează
  • postat de Păi haide odată frate, dărâmă-le !!!
    Vineri, 27 Iunie 2014 11:10
    109.99.203.***
    Vom dărâma, vom dărâma.....păi haide frate, dărâmă-le odată că nu vom face cincinale ca pe timpul lui Ceaușescu.
    7
    25
    Raportează
  • postat de edy
    Joi, 26 Iunie 2014 20:42
    5.13.236.***
    Eu deabia astept sa falimenteze toti privatii(pt. ca asa vor unii si care tin orasul in spate) si sa vad de unde scoate primarul bani pt. sustinerea bugetarilor(trantorilor) care nu produc nimic,doar consuma si inca ffff mult. Astept cu nerabdare aceasta zi.
    8
    16
    Raportează
  • postat de MetalHead
    Joi, 26 Iunie 2014 00:46
    89.137.221.***
    După "raderea" coşmeliilor şi urbanizarea terenurilor câştigate, ar trebui să urmeze punerea pe picioare a transportului public de persoane şi scoaterea din oraş a transportului cu duba (maxi-taxi).
    7
    9
    Raportează
  • postat de Suflet de cal
    Miercuri, 25 Iunie 2014 14:19
    81.12.239.***
    Bai, astia proprietari de garaje .... sunteti penibili....
    Va spalati masinile in fata garajelor. Stiti cat e amenda pentru asa ceva? Interesati-va! Eu cred ca ati fost tolerati destul. Vreti ca pe locul demolat sa se ridice imediat ceva? Imposibil! Un proiect dureaza. Maghernitele voastre au distrus toata sistematizarea orasului. Apele pluviale nu se mai scurg spre gurile de canal si de multe ori se scurg spre blocuri. Vreti sa stati sa beti vin fara sa va deranjeze nevasta? Plecati dracului la iarba verde sa sa puteti lasa locurile pline de peturi si resturi menajere. Ca doar de asta sunteti in stare. Niste tarani adusi cu forta la oras! Daca vreti sa fiti tarani plecati inapoi la tara. E criza de locuri de parcare! Normal! Un garaj ocupa 3 locuri de parcare! Va pierdeti in propriile idei.
    8
    20
    Raportează
  • postat de Dumitru Didi Cristea
    Joi, 19 Iunie 2014 12:22
    5.13.222.***
    greseala galatenilor este ca au votat MARIUS STAN regretele sint tardive nimic de comentat
    29
    18
    Raportează
  • postat de Dorel Sucitu
    Joi, 19 Iunie 2014 06:06
    82.137.9.***
    Daramati tot. Sa fie curatenie.
    Sau confiscati toate garajele si faceti din ele padocuri pentru caini.
    Avem si noi cativa langa bloc si dorm in frig si ploaie saracii.
    Am vrut si eu garaj dar nu am avut pe nimeni in primarie... acuma nu mai vreau ca sunt somer si mi-am vandut masina.
    Nu mai permiteti nici masinilor sa intre in oras. Vreau aer curat.
    Sa circule toti cu autobuzele ca in orasele civilizate. Sa fie liniste.
    Domnule primar imi place ca ganditi ca mine. Felicitari. Eu va votez primar pe viata.
    15
    11
    Raportează
  • postat de sergiu
    Marți, 17 Iunie 2014 10:34
    89.137.136.***
    Alesul nostru zice: Apatermul este in faliment, ramaneti fara caldura... debransati-va. Mai zice: hotarasc sa daram toate garajele. Alesul mai zice: daram toate chioscurile. Acelasi ales ne aduce spectacole scumpe. Alesul mai zice: acum sunt de dreapta (aripa stanga), acum sunt de dreapta (aripa dreapta), tot acum sunt si de stanga si dau circ la alegatori. Bine Domnule Primar, dar nu esti pe mosia matale..!?, reprezinti pe toti galatenii si administrezi totul in interesul lor, nimeni sa nu fure nimic, de la mic la mare si atunci te vom intreba cinstit si lautareste:
    - crezi ca desfiintarea micilor afaceri desfasurate in chioscuri este o afacere proasta, si este mai bine sa dam banii la supermarcheturi si sa plece afara din tara? Orasele cu primari buni fac invers decat matale si chiar au in proiect inchiderea supermarcheturilor sambata si duminica pentru a stimula consumatorii sa cumpere produse romanesti:
    - crezi ca demolarea garajelor (o fobie personala) este prioritatea ,cand tunurile sovietice sunt la 10 KM. Eu alesul vostru dectretez ca nu mai prelungesc nici un contract de inchiriere la garaje si chioscuri. Suna frumos Domnule Primar? Ca si pe mosia matale. Nu Domnule Primar. Ne unim cu totii ,de care vrei sa-ti bati joc ,intr-o asociatie si in numele ei vom solicita anchete pentru abuz in serviciu contra intereselor persoanei fata de functionarii publici si fata de administrator. Nu ne vom ascunde in spatele anonimatului, nu ne vor interesa manevrele voastre politice murdare ci doar admnistrarea averii galatenilor. Pune-te dumneata in locul unora dintre noi, dupa care citeste raportul matale de activitate si daca iti place atunci iti meriti soarta. Cu stima tuturor galatenilor.
    11
    19
    Raportează
  • postat de je
    Marți, 17 Iunie 2014 02:17
    5.13.239.***
    Fratilor,nu zic ca Marius Stan n-a facut si lucruri bune,de ex Parcul Viva,strada Otelarilor,dar sa te apuci sa darami garajele oamenilor parca e prea de tot.Stiti cu totii ce munti de zapada au fost iarna asta si celelalte ierni,si cat de mult dauneaza sarea aruncata pentru topirea zapezii atunci cand ajunge sub caroseria masinii.Ca sa nu mai spun de grindina cat oul de porumbel care poate afecta serios caroseria masinii.Asa ca,ce mai incolo-incoace,un garaj e sfant,orisicine isi doreste unul pentru masina personala.Ca sa nu mai spun ca acolo poti bea un vin bun fara sa te certi cu nevasta sau sa te deranjeze copiii,poti spala sau mesterii in voie masina,poti schimba uleiul fara sa platesti,poti depozita lucruri care nu mai incap in apartament,etc.Din cate am auzit,Marius Stan are vila in Cartierul Nou,cel din Bariera,asadar il doare la basca si pe el si pe ceilalti aghiotanti ai lui cu lovele care l-au propulsat si-l sustin.Dar noi,cetatenii de la bloc,ce "drepturi" avem?Sa platim impozite pe casa,pe garaj,pe barca,pe masina,pe aerul respirat,pe ORICE.Daca vrem sa bem o bere in aer liber,hop GARCEA cu amenda,un gratar langa bloc iar GARCEA cu amenda,cateva seminte pe banca iar GARCEA cu amenda.Asadar,santem buni doar ca sa muncim si sa platim impozite,dar cand vine vorba de drepturile noastre....ciu-ciu!Asa ajung la concluzia ca Sfatul Popular care era la inceput era mult mai bun decat Primariile actuale,niste institutii de forta puse in detrimentul cetateanului de catre smecherii cu bani.
    24
    17
    Raportează
  • postat de fdfgdfgdf
    Luni, 16 Iunie 2014 16:24
    95.76.33.***
    Degeaba darmam daca nu si curatam locul ,,in piata ancora e ca dupa bombardament,,sau darmat garajele si au ramas ruinele ..Cine trebuie sa curete locul Domnule primar?
    9
    11
    Raportează
  • postat de @Aura
    Duminică, 15 Iunie 2014 20:43
    79.116.107.***
    Lucrurile stau oleaca mai putin simplist fata de cum le prezinta majoritatea postatorilor care sunt motivati politic contra sau pro Stan .
    Cu toti am salutat debarasarea unor intinse zone din oras de acele urate chioscuri , multe cartiere incepand sa arate mai aerisit urbanistic si arhitectonic . Dar cand desfiintarea chioscurilor nu s-a soldat cu crearea unor noi locuri de munca pt cei astfel ramasi fara ele , am inteles ca ceva e-n neregula .
    Apoi am vazut o toaletare necesara a copacilor intr-un oras in care vegetatia a crescut cam alandala , prea abundenta si pe unde nu trebuie . Dar masacrarea teilor de pe Domneasca , Brailei si a copacilor din cimitirul ''Eternitatea'' mi-au aratat ca de fapt aceasta toaletare e de fapt o eradicare , radere a vegetatiei in scopul de a aduce material saditor de catre furnizori prieteni cu primarul .
    Apoi am vazut ca la ''Zid'' sau cum i se spunea odata , la ''Valurile Dunarii'' , in fata fostului cinematograf Popular ca si-n alte locuri cu arhitectura protejata , s-au dat aprobari de plasare a unor restaurante , simbolul infloririi capitalismului romanesc actual , in dauna arhitecturii traditionale si a monumentelor din acele zone .
    Si-n final mai mentionez ca faleza sup. se duce in fluviu , neexistand vreun proiect de stopare si stabilizare a ei , in schimb avand ff.multe evenimente spectaculare facute cu cheltuieli imense : concerte , iluminatii , gale de box , K1, etc .
    Asta e actualul primar , unul mult mai rau decat deloc regretatii durbaca si nicolaie prin singurul lui interes , de a se capatui pe seama bugetului local .
    Aaa , era sa uit , caci de GARAJE se vorbea aici : trebuie demolate toate , pana la unul , dar nu inainte de a se face un plan detaliat cu punerea in loc a unora comune si suspendate , nu demoland 90 si creind 80 , in rest facand ce interesele camarilei tale politice iti cere , pe cand in oras problema parcarilor e una grava , tocmai prin insuficienta lor .
    4
    14
    Raportează
  • postat de Aura
    Sâmbătă, 14 Iunie 2014 14:43
    79.116.108.***
    Oare cat va trece pana cand sa ne trezim? si scriu acum ptr toti cei care au folosit tot felul de apelative la adresa primarului si nu pot spune decat atat: inculti,inapoiati, strigam in gura mare ca vrem ba una ba alta ,vrem schimbare dar dar cand ea se infaptuieste dam bir cu fugitii,ca dehhh cand vine schimbarea de obicei trebuie sa ne schimbam stilul de viata,dispar mititeii coltul garajului,cu peturile aruncate dupa ,dispar semintele sparte etc,poate ar fi timpul sa incepem sa ne educam,sa nu mai aratam cu degetul si poate sa punem osul si sa contribuim,d-le primar tot respectul meu ptr aceasta decizie,orasul asta de cand s-au daramat o parte din cotenete numite sic mini-market respira,voi astepta cu nerabdare sa vad si continuarea,iar ptr cei care tipa despre locuri de munca la guvern oameni buni,iesiti la vot nu la un primar care nu poate face decat sa faciliteze drumul investititorilor adusi de guvernanti,apo' daca aia dorm sau se uita la filme xxx in timp ce ar trebui sa munceasca al nostru primar cui ati vrea sa-i faciliteze drumul?
    16
    14
    Raportează
  • postat de marius
    Sâmbătă, 14 Iunie 2014 13:26
    5.13.192.***
    ca sa darami nu iti trebuie multa minte!daca dl.Stan era asa destept crea niste locuri de munca si nu trebuie sa vb. de faptul ca s-au construit niste hipermarket-uri care oricum nu rac nimic ptr. economia romaneasaca!dar toti fraierii se bucura repede ca se darama garajele si chioscurile. o duc oaremai bine galatenii in urma acestor masuri?aceasa ar trebui dsa fie intrebarea care sa si-o puna fiecare cetatean din Galat!
    6
    19
    Raportează
  • postat de RYKADONA
    Sâmbătă, 14 Iunie 2014 12:21
    5.13.202.***
    PT CAMELIA : SPUI CA A FACUT CEVA M. S. ? PAI SA NE GANDIM PARCUL VIVA ,CONTRACT SEMNAT PT REABILITARE SI MODERNIZARE DEC.2011,STRAZI REABILITATE(FRUNZEI,OTELARILOR,STADIONULUI,ERAU INCEPUTE CAND S-A URCAT IN SCAUN M.S.DECI DESPRE CE VORBIM?ACTUAL AU DARAMAT GARAJELE IN MICRO 19 CE S-A FACUT IN LOCUL LOR ITI SPUN EU :GUNOI, CAINISI CAND PLOUA O MARE MLASTINA .CONCLUZIE :BRAVO DOMNULE PRIMAR SI LA MAI MULTE . ERAM HATRU
    8
    16
    Raportează
  • postat de contra
    Sâmbătă, 14 Iunie 2014 12:12
    5.13.199.***
    1. Mai bine aveai grija de dantura!
    2. Vezi ca te-ai ocupat de garaje si de caini si intre timp ti-au eutanasiat PNL-l(la care probabil nu apartii cu sufletul)
    3. Sper sa nu apuci ziua sa-mi demolezi garajul si sa dau o petrecere mare chiar acolo (fara manele si miros de mici ca nu fac parte din neamurile proaste) pentru finele tau . Poate Requiem de Mozart...
    9
    18
    Raportează
  • postat de Zoe
    Sâmbătă, 14 Iunie 2014 10:15
    46.165.221.***
    Cred ca astia care se bucura pe aici de daramarea garajelor sunt hoti si derbedei care sparg masinile oamenilor. Vor avea mai multe oportunitati de jaf. Sa vedeti voi dupa toate astea ce se vor inmulti plangerile la politie si ce isi vor freca mainile de fericire pungasii care urla impotriva garajelor si care asteapta cu nerabdare momentul...
    12
    21
    Raportează
  • postat de Liviu
    Sâmbătă, 14 Iunie 2014 10:07
    89.137.221.***
    Asta face aceeasi greseala ca Basescu. E mult mai usor sa iei, strici, demolezi ca sa pari ca esti gospodar decat sa dai oamenilor locuri de munca si/ sau sa-i scapi spre exemplu de birocratie si taxe impovaratoare. Daramatul nu costa, ins chimb proiectele serioase de crestere economica lispesc cu desavarsire ca si la ceilalti nefericiti care ne-au condus. Sa te vad domnule primar ca intai ne oferi ceva bun si apoi vii cu luatul si daramatul, altfel greseala pe care o faci va costa nu numai scaunul dumitale pe viitor, ci va afecta masiv si PNL-ul....
    5
    19
    Raportează
  • postat de Sila
    Sâmbătă, 14 Iunie 2014 08:03
    5.13.222.***
    Trebuie sa spun ca sunt un posesor de garaj.M-am chinuit si cheltuit bani, ca sa-l ridic,si sunt cu toate taxele platite la zi.Pe ultimul contract de inchiriere,privind perioada ,scrie nelimitat.Sunt de acord sa-mi daram garajul, daca as vedea, ca in locul acela ,este un proiect,sustinut financiar si pentru ca nu am o masina ieftina,as dori chiar o parcare,etajata cu toate dotarile si sa platesc pentru asta.Cred ca nu este un lucru exagetat,este chiar ceva ,care tine de civilizatie.Dar sa te trezesti, vorbind aiurea,ca trebuie sa darami imediat toate garajele,fara o motivatie,din postura de prim administrator al orasului ,imi da de gandit ca omul asta,are cap,doar ca sa nu ii ploua in gat.Chiar din postura de fost presedinte la clubul Otelul,unde incasa cel mai mare salariu din judet,puteti sa-mi explicati si mie,daca merita acest lucru? Omul asta este chiar cel mai valoros ,om din judet? Ce studii,ce merite recunoscute are?Daca este sa ma iau, dupa ceea ce spunea Adrian Porumboiu despre el, acet individ aduce mai mult a secatura.Sper,ca oamenii din consiliul local sa aiba capetele pe umeri si sa-l trezeasca la realitate,pe acest individ,ajuns primar intr-o conjunctura,cand chiar daca nominalizai si o nulitate pe acest post,numai sa fie de la USL,era ales fara probleme.
    4
    21
    Raportează
  • postat de MARIA
    Vineri, 13 Iunie 2014 23:08
    89.137.228.***
    Domnule Primar mai incearca sa construiesti cate ceva , ca la demolat se pricep multi .
    11
    24
    Raportează
  • postat de CoGh
    Vineri, 13 Iunie 2014 22:43
    89.136.0.***
    "Vom demola TOATE GARAJELE din oraş!" Adicătelea și cele din curțile caselor proprietate privată? Câtă neseriozitate!
    Cât despre cele din cartierele de blocuri, adicătelea Galațiul să ajungă ceva unic în lume?
    Hai să fim serioși! Ziarul ăsta chiar a intrat în derapaj total. Lumea occidentală e plină nu doar de garaje în general, dar e plină chiar cu garaje colective de condominiu înșirate în baterii uriașe! Pentru asta Google Maps îți stă la dispoziție. Caută și vei găsi!
    8
    16
    Raportează
  • postat de ion
    Vineri, 13 Iunie 2014 21:48
    92.85.146.***
    Bai fotbal fara cap, eu te-am ales primar sa te tii de promisiuni ,sa dai locuri de munca ,sa sterilizezi catelusii ,sa faci curatenie ,sa vezi ce face politia comunitara,sa stopezi coruptia ,sa faci strazile ,sa termini cu ruina de langa prefectura ,sa....... si pe langa faplul ca n-ai facut nimic te mai bagi in seama cu garajele. Mai bine schimba-ti dintii decat sa darami garaje
    13
    23
    Raportează
  • postat de mariusica
    Vineri, 13 Iunie 2014 21:42
    5.13.220.***
    Daca acest primar avea in program demolarea garajelor cred ca lua doar 5% la alegeri.
    Noul Galati in mandatul lui s-a depopulat. Nici o investitie majora nu s-a facut.
    La demolat toti ne pricepem. Garaje sunt peste tot in lume.
    Unde este posibil sa fie prinse in planul de urbanism.
    15
    22
    Raportează
  • postat de AAA
    Vineri, 13 Iunie 2014 21:41
    5.13.192.***
    Stanica, anu' trecut erai cocos cu CET Galati!!!Ai stricat preluarea lor de catre Romgaz si astfel salvarea unor locuri de munca la CET si Apaterm.Ai ratat sansa unei Gcal mai mici prim investitiile care le facea Romgaz la CET.Te-ai dat cocos ca dai in judecata directorul?!?!?Ce-ai facut cocos?!?!?!Ai spus ca faci motoare termice?!?!?!Ce-ai facut cocos?!?!?Ti-au fugit "investitorii"???Hai recunoaste ca DA.Suntem un oras MORT din pc de vedere economic, dar avem panselute, strazi trasate, bordure schimbate.Baaaai creier ars da facilitate firmelor sa vina la Galati sa creeze locuri de munca bine platite.Nu vezi cap de minge ca , galatenii nu-si mai permit nici SH????Piei jegule
    5
    31
    Raportează
  • postat de Felicitări, domnule primar!
    Vineri, 13 Iunie 2014 21:26
    5.13.161.***
    O decizie foarte bună. Sper să fie dărâmate nu doar garajele , ci, toate magherniţele oraşului. Dar,cât mai repede!
    26
    22
    Raportează
  • postat de optimistu
    Vineri, 13 Iunie 2014 21:22
    79.116.105.***
    sa fii consegvent domnu.. primar f bine .sunt oribile cele constructii ...se castiga teren ptr oras bravo
    25
    20
    Raportează
  • postat de Gigi si mai revoltat
    Vineri, 13 Iunie 2014 21:21
    5.13.148.***
    Vad ca sunt multi propitari de cotete din tabla revoltati.Dupa mintea lor si-ar amplasa chichinetele si pe scuarul de pe Brailei.Normal din moment ce am vecini care si-au instalat aragaz cu butelie,pat ,radio si tv,altul repara fieratanii,altul a infiintat o sala polivalenta,din sala de culturism se transforma in cafe-bar , Unii pur si simplu nu au masina sau o tin parcata aiurea dar fac scandal sa le lasi locul din fata garajului liber,deh,mai face omul un gratar in week-end. Cu mentalitati din astea de tarani inapoiati,cu spatiul public sufocat de constructii improvizate, cu dorinta specifica altor natii conlocuitoare de a avea ceva in plus fata de vecini,nu ne putem considera o comunitate civilizata. Dar poate asta ne e soarta intrun oras in care majoritari au fost intotdeauna, dupa constructia combinatului, venetici adunati de pe campuri care au implementata ereditar aceasta mentalitate.
    18
    20
    Raportează
  • postat de optimistu
    Vineri, 13 Iunie 2014 21:21
    79.116.105.***
    sa fii consegvent domnu.. primar f bine .sunt oribile cele constructii ...se castiga teren ptr oras bravo
    22
    15
    Raportează
  • postat de Florian
    Vineri, 13 Iunie 2014 20:39
    188.25.76.***
    GALATIUL ESTE ORASUL CU CELE MAI MULTE GARAJE PE DOMENIUL PUBLIC DIN TARA,....sustinatorii acestor garaje sa dea o fuga prin orice sector din Bucuresti(inclusiv Ferentari-Vanghelie) si n-o sa gasiti asa ceva ! Galatiul lui Durbaca a devenit asa datorita intereselor personale a multor policitieni locali lacomi care sustin asemenea ABERATII de betoane.

    semnez si eu :

    PENTRU PRIMARUL MARIUS STAN
    Eu cetatean al acestui oras va sustin pentru decizile luate si sper sa vi se alature si alti galateni de buna credunta.
    18
    20
    Raportează
  • postat de ioan
    Vineri, 13 Iunie 2014 20:13
    79.116.126.***
    DE 100 ori bravo .. JOS CU GARAJELE INFECTE .
    26
    27
    Raportează
  • postat de gica
    Vineri, 13 Iunie 2014 19:21
    82.157.218.***
    Hallo STANE !!!
    De la distanta se vede ca nu ai nici un pic de inteligenta, de aceea numai sa strici esti bun.
    Sa connstruiesti ceva nou trebuie cap dar al tau atirna degeaba pe umeri.
    Te-ai pus vreodata in locul propritarilor de garaje ?
    Cum ai reactiona tu in locul lor ?
    Ba fotbalistule nu te duce mintea la nimic, ia-ti drumul baietas...nu ai fler de conducator.
    nu esti in stare sa-ti dirijezi nici consoarta, daramite un oras intreg.
    30
    28
    Raportează
  • postat de Bravo nea Primarele
    Vineri, 13 Iunie 2014 19:20
    108.245.201.***
    Ba Stane ,,ba loaza ,,,,,garajele astea ...ai un fix cu ele ,,,??? Astea erau prioritatea no 1??? ..
    Fa ma loaza ,,,drumurile , aduna cainii vagabonzi , curata orasul ma primarul lui peste , ce faci cu ruinele ??? si alte alea in Galatiul asta nenorocit ,,,, si apoi vezi ve faci cu garajele ,,,Ce drack ma ,, esti asa de tolomac ???? Numai boi sunteti acolo in Noul Galati ,,,Vai de mama voastra !!!
    Ps
    Articolul cu plaja Dunarea ????!!!!! Ce faci cu ruina aia ma boule ????? In plina vara si totul e paragina !!!!! Vai de voi nenorocititlor era mai bine pe timpul lui Ceausescu !!!!
    28
    31
    Raportează
  • postat de cris
    Vineri, 13 Iunie 2014 19:10
    5.13.196.***
    stane, de cand esti primar , numai rau ai facut, ai distrus chioscuri , acum darami garaje, maine cine stie, cand te trezesti , darami si cateva blocuri care nu-ti plac tie , ti-ai facut toata gasca directori peste tot , e bine pentru tine , dar pentru noi tu ce zici e bine ,ca suntem nevoiti sa ne inchidem micile afaceri din care ne castigam existenta, nu crezi ca o sa-ti vina randul sa fii si tu daramat
    21
    32
    Raportează
  • postat de ioana
    Vineri, 13 Iunie 2014 18:28
    109.166.136.***
    Un primar crescut pe maidan și pe terenul de fotbal nu are cum sa știe despre urbanism și standard de ochire intr-o urbe. Daca comuniștii au proiectat actualele cartiere cu blocuri fără garaje la parter sau subsol, după revoluție s-a reparat greșeală prin amplasarea bateriilor de garaje conform unei autorizații de urbanism semnata de primar.
    Demolarea bateriilor de garaje trebuie musai înlocuită de blocuri de garaje subterane sau supraetajate.
    Altfel în mandatul următorului primar se repeta istoria din 1990 obtinindu-se noi autorizații de constructie pentru ca asta este standardul de locuire civilizata.
    Și inafara sunt baterii de garaje în spatele blocurilor vechi și care nu au garaje la subsol.
    Oraș civilizat nu este sa ții mașină în zăpadă și rotile de iarna/vara în sufragerie.

    Dar actualul primar are planuri de business pe șpaga mare pe locul actualelor garaje.

    Rusinee....
    19
    41
    Raportează
  • postat de galateanul turmentat
    Vineri, 13 Iunie 2014 17:54
    86.124.202.***
    Azi se implinesc 24 de ani de la mineriada. Sa ne amintim de cei care au vrut sa doboare ciuma rosie si pe reprezentantul de seama al acesteia Ion Iliescu.
    Rusine generatiei parintilor nostri (nu toti ca mai sunt si oameni destupati printre ei) pentru ca in schimbul unor promisiuni desarte mentin inca la putere lichelele comuniste si urmasii acestora.
    Treziti-va noua generatie si iesiti in toamna la vot.
    Si da , jos cu garajele si alte maghernite din oras
    38
    21
    Raportează
  • postat de O ROMANIE CURATA SI FARA DFRISARI .
    Vineri, 13 Iunie 2014 17:42
    82.137.14.***
    Oameni buni a venit timpul sa ne trezim,si sa facem putina ordine in viata noastra. Cat mai putem trai in ura si mizerie?. A venit timpul sa ne unim si sa fim solidari, si orice masura luata pentru a ne schimba viata in bine sa o sprijinim.Principali vinovati de cele intamplate dupa 1990,suntem noi oameni simpli care nu am vrut sa fim uniti si solidari si sa oprim acest calvar si modul de viata care lau implementat cu succes fosti si actuali conducatori.
    .Romania este singura tara din europa care arata ca o cocina cu garaje si blocuri multicolore si cu fatade mizerabile. DREPTATE SI O VIATA MAI BUNA PENTRU COPII NOSTRI .

    PENTRU PRIMARUL MARIUS STAN
    Eu cetatean al acestui oras va sustin pentru decizile luate si sper sa vi se alature si alti galateni de buna credunta.
    32
    23
    Raportează
  • postat de republica fotbalistica galati
    Vineri, 13 Iunie 2014 16:23
    5.13.208.***
    romania un taram populat de nomenclatura comunista un taram profund bolsevic cu apucaturi europene administratia locala face parte din peisaj se integreaza in absolutul imposibilului si porneste pe un drum fara intoarcere manati de gloata prostimii cu creier de purtatori de cozi acum ca singurul lucru pe care il produce aceasta enclava este energia electrica ce o exporta prin albania sau prin alte locuri uitate de civilizatie
    5
    11
    Raportează
  • postat de ella
    Vineri, 13 Iunie 2014 16:07
    83.103.238.***
    Cred ca nu ai pic de creier domnule primar.AIo idee fixa cu aceste garaje.Ai facut in acest oras tot ce ai promis la alageri?Galatiul arata ca ultima comuna din tara,iar tu te agati numai si numai de demolat garajele.Cred ca ai un cistig foarte mare din aceasta lucrare si ce spui...ca pe ultima suta de metri sa/ti umpli cit mai bine conturile.Nu te duce mintea ca in locul unde a fost MEHIDUL sa construiesti un azil pentru oamenii in virsta?Se puteau constru garsoniere pentru tineriice nu au locuinte,cu niste costuri minime.Nu,tu esti axat numai si numai pe demolat.Vezi ca mai exista si un Dumnezeu.
    25
    28
    Raportează
  • postat de EU
    Vineri, 13 Iunie 2014 15:59
    5.13.218.***
    bravo domnule primar....!!!!!!!SA SE DARAME TOATE COCIOABELE NUMITE GARAJE.....!!!!!!CEI CARE SUNT INPOTRIVA SUNT COCALARII CARE STAU TOATA ZIUA SI BEAU,FAC GRATARE ASCULTA MUZICA LA MAXIM SI MASINA LE STA IN FATA BLOCULUI SAU A GARAJULUI.....!!!!LASATII SA L ATRE AIUREA SI CONTINUATI CU DEMOLAREA .....!!!!!ALTE ORASE CA BRASOV,TIMIS,ARAD......AU DEMOLAT DEMULT ACESTE COSMELII SI NU A MAI COMENTAT NIMENI......DE ACEEA SUNT UNDE SUNT.,CU 10 ANI IN FATA GALATIULUI....!!!!!
    29
    40
    Raportează
  • postat de omul
    Vineri, 13 Iunie 2014 15:35
    5.13.132.***
    Nu lasati manelismul si stupizenia sa cucereasca Galatiul faceti curat oamenii asta asteapta ....daramati garajele ...construiti faceti treaba buna si veti fi vesnic
    25
    34
    Raportează
  • postat de gogonel
    Vineri, 13 Iunie 2014 15:14
    89.211.149.***
    Nea Stane sper sa te tii de cuvant. Pana acum s-au demolat doar la prosti (chioscuri si afaceri din care de bine de rau traiau cativa oameni). La smecheri niciodata. Ba mai mult cociabele lor au fost integrate in PUG sau inspectorii primariei au avut orbul gainilor. Vezi pescaria din piata M39, barurile de langa parcul de copii de acolo, mazinele care a ramas pe spatial verde in Tiglina 1 si exemplele ar putea continua la nesfarsit. Daca peste 1 an vom mai vedea un garaj ia-ti adio de la Primarie! Nu am garaj imi tin masina in fata blocului dar cred ca faza este cusuta cu ata alba. Cum crezi ca isi ca tine cineva limuzina de 50000 euro intr-o parcare in care am gasit masina zgariata, un geam de usa spart, unele ornamente cromate smulse. Fa d-le parcari rapid cu camere si angajeaza cativa oameni sa le supravegheze. Platim o gramada de taxe si ne sunt vandalizate masinile in parcari. Nu mai vorbesc despre drumuri: am schimbat bucsaraie si cauciucuri de m-am saturat.
    PS De ce nu se demoleaza chestia aia hidoasa din intersectia strazii Traian in Piata Centrala care strica toata arhitectura zonei? Cainii latra ...
    13
    37
    Raportează
  • postat de gabriela
    Vineri, 13 Iunie 2014 14:47
    5.13.211.***
    cu ce ma bucura ca au fost demolate garajele de la capatul lui 104 in micro 17 si acum e o afacere a cuiva cu masini scumpe? de ce aia si nu garajele , va rog explicati asta sa intelegem si noi , vreau sa va anunt ca eu nu am si nuam avut garaj intreb doar asa..
    16
    27
    Raportează
  • postat de Adi
    Vineri, 13 Iunie 2014 14:09
    90.80.193.***
    @ION

    Ai, dar nu prea ai dreptate, cum se zice.

    De obicei, intr-o lume normala, cand demolezi ceva vii si cu ceva in loc, nu lasi debandada. In cazul de fata cu niste garaje supraterane (ca in Cluj), ca sunt mai usor de construit, unde oamenii ar putea plati lunar sau anual o taxa. Acesta e doar un exemplu.

    Cat despre restul comentariului tau...ce sa spun, e precum al "milionarilor de carton", care au furat si apoi scriu carti si ne invata pe noi cum e cu afacerile, cu bursa, cu etc.
    9
    34
    Raportează
  • postat de Andrei
    Vineri, 13 Iunie 2014 13:45
    5.13.187.***
    Bravo !!! De 100 de ori bravo, m-am staturat de micii facuti in poarta garajului, si de multe alte magarii.
    Vreau locuri de parcare nu cosmelii pentru pensionari!
    36
    38
    Raportează
  • postat de Ion
    Vineri, 13 Iunie 2014 13:43
    188.26.124.***
    Adi, presupun ca ai postat comentariul din garaj, cu diplomele de doctorat atarnate deasupra capului.

    Tie iti place cand mergi prin oras si vezi 10 milioane de garaje amplasate fara rost, in care se sta si se bea non-stop?

    Schimbarile radicale cer masuri radicale: daca esti sarac, inseamna ca esti neadaptat, deci nu prea iti place munca si nici creierul nu-ti functioneaza, fie ca ai sau nu scoala. Drept urmare, nu produci mai mult decat consumi, deci nu esti bun pentru societate. Solutie: expluzarea silita pe plantatii.

    Comentezi mult si faci putin? Inseamna ca-ti place propaganda. Din nou nu esti bun pentru societate.Expulzat!
    Si exemplele pot continua.

    Toata lumea are numai ide fantastice despre bunul-mers al orasului, dar cu totii munciti 40 ore/saptamana pe 200 de euro. Daca sunteti asa destepti, de ce nu aveti bani? Puteti sa ma injurati, dar nu eu merg pe jos prin frig si ploaie!
    30
    18
    Raportează
  • postat de r
    Vineri, 13 Iunie 2014 13:41
    193.231.148.***
    DE UNDE SE OPRESTE CAPSLOCK-UL.
    AM AUZIT CA ODATA APASAT NU SE MAI POATE DEZACTIVA SI O SA SCRII CU LITERE MARI PE VECI. ESTE O GRESEALA PE CARE O REGRETI TOATA VIATA
    18
    8
    Raportează
  • postat de Adi
    Vineri, 13 Iunie 2014 13:33
    90.80.193.***
    E o chestie si cu garajele astea.

    Dar multi cetateni, pt ca nu au scoala multa, sunt manipulati prin astfel de "luari de cuvant". Foarte multi din ei nu vad ca:
    - Electrocentrale s-ar putea sa dea faliment si ca vor ramane fara caldura,
    - nu au locuri de munca si nici nu se prea intrezareste ceva
    - Galatiul a ajuns unul din cel mai urate orase (dintre cele cu nr mare de locuitori)
    - metrul cub de apa e foarte scump (intretinerea in general)
    - spitale devalizate (mai trateaza-te daca poti)
    - si multe altele


    dovada...
    din ziarul de azi:

    http://www.viata-libera.ro/economie/55305-galati-viata-libera-cotidian-o-ducem-din-ce-in-ce-mai-prost-nu-avem-bani-nici-pentru-magazinele-second-hand
    4
    36
    Raportează
  • postat de ION
    Vineri, 13 Iunie 2014 13:24
    95.77.107.***
    BRAVO MARIUS STAN. JOS GARAJELE!!
    35
    33
    Raportează
  • postat de MARIA
    Vineri, 13 Iunie 2014 13:23
    89.137.228.***
    Nu este corecta aceasta masura , altele sunt problemele ce framanta orasul .
    30
    32
    Raportează
  • postat de Ion
    Vineri, 13 Iunie 2014 13:18
    188.26.124.***
    Odata cu garajele ar trebui trimiti la azil si toti senilii din oras!!!
    53
    17
    Raportează
  • postat de Simona
    Vineri, 13 Iunie 2014 12:57
    5.13.230.***
    Ar fi dragut cine are bani de investit, sa construiasca niste spatii de depozitare, ceva cum vedem prin Storage Wars de pe History Eu as inchiria o boxa daca ar exista asa ceva in care sa imi tin lucrurile care nu au loc prin casa. . Cred ca ar fi o alternativa buna.
    6
    36
    Raportează
  • postat de vio
    Vineri, 13 Iunie 2014 12:52
    86.127.209.***
    La Brasov s-au demolat garajele si chioscurile de 10 ani si nimeni n-a comentat vehement.
    Acum brasovenii sunt mandri de orasul lor.
    32
    33
    Raportează
  • postat de costel
    Vineri, 13 Iunie 2014 12:36
    109.166.128.***
    Respect pentru decizia luata,dar sa le daramati chiar pe toate si pe cele mai ascunse intre blocuri !!!
    43
    39
    Raportează
  • postat de costi
    Vineri, 13 Iunie 2014 11:29
    95.77.96.***
    Ce tot aveti ma cu celelalte probleme din oras? De ce trebuie sa stabilim care problema este mai importanta? Sunteti atat de cretini de nu va dati seama se poate lucra simultan la mai multe proiecte? Nu vine primarul cu surublenita si ciocanul sa rezolve problemele pe rand, ca sa stabiliti voi ce trebuie sa faca mai intai. Si oricum, din punctul de vedere al multora, problema garajelor este cea mai importanta, nu a celor care vor caldura fara sa plateasca.
    36
    21
    Raportează
  • postat de Marian
    Vineri, 13 Iunie 2014 10:55
    188.29.164.***
    In sfarsit avem primar!!!!
    41
    47
    Raportează
  • postat de Fiind baiet paduri cutreieram..........si DEMOLAM
    Vineri, 13 Iunie 2014 10:52
    84.117.45.***
    Mai RAULE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dupa cum stai incrancenat asa la masa aia, care tot a noastra este ,nu a ta , cu pumnii strinsi , spume la gura-ti inclestata si privirea tulbure de vedeniile unei jumatatii de mandat fara roade , ma prind in pariu contra tot football-ul pe care-l stii ( de administratie ....... sa-ti fie rusine !!!!!!), ca nu ti-ar face tocmai rau :

    - niste dusuri reci ,
    - o camasuta cu maneci bine inodate la spate, sau macar
    - o vizita a procurorilor D.N.A. , cu tot tacamul zornaitor , sa-ti evalueze evolutia baneasca in acesti doi ani, pe spatele nostru.

    Asta pentru ca pe zi ce trece vadesti un dispret si mai clar , o atitudine si mai voievodala fata de lege si drepturile cetatenesti ale galatenilor.

    Daca crezi ca te-am ales sa ne fii FUHRER , te inseli , si vei vedea asta pe pielea ta la alegeri, cand in acest oras, nu vei mai prinde prin vot cetatenesc nici macar o functie de presedinte de asociatie de locatari .

    Desi am obosit explicand ce spune legea in privinta valurilor de demolari fara cauza ori utilitate publica, demonstrata ca atare, printr-un proiect aprobat de Consiliul Local si cu finantare reala in an , pe fila de buget , o mai fac o data .

    Uite asa . Sa te fac de ras . Primar tafnos ce esti !

    Sa vada lumea ca nu poti face chiar tot ce vrei tu !!!!!!!!!!!

    1. Prelungirea unui contract de inchiriere ori concesiune , pentru care s-a platit la zi chiria ori redeventa este tacita si in continuare atata timp cat :
    - nu este denuntata de ambele parti.
    - nu exista motivatia executarii unui proiect de utilitate publica
    - nu se solicita desfiintarea contractului de catre inchiriator - concesionar ca urmare a incetarii existentei bunului proprietate, obiect al contractarii terenului .

    2. Demolarea unor constructii executate cu Autorizatie de Construire, eliberata de Primarie, nu se poate face ,decat cu hotarare judecatoreasca de desfiintare, ramasa definitiva , altfel este ABUZIVA si atrage raspunderea PENALA a celui care dispune dar si a celui care pune mana pe ranga.

    VEZI CA NU ESTI CHIAR ASA MARE CUM TE DAI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Eu ti-am aratat legea . Tu incalc-o .

    Sa vezi plangeri penale , procese , condamnari si in final daca nu te linistesti , cine stie ............ institutia aia trista su cea vesela , vezi tu , ca ambele sunt pe strada Traian.

    (pamflet)
    34
    69
    Raportează
  • postat de Gigi Revoltatu
    Vineri, 13 Iunie 2014 10:30
    5.13.148.***
    In sfarsit, o decizie de primar adevarat! Nu e posibil ca intrun oras pubelele de gunoi sa zaca in plina strada deoarece nu exista spatii libere din cauza garajelor. Trebuie toata lumea sa inteleaga ca aceste improvizatii nu numai ca stirbesc imaginea si sunt incomode,dar e spatiul public de care toata lumea trebuie sa beneficieze, Cine nu, sa se mute inapoi la tara si sa-si construiasca cate acareturi doreste in curtea proprie. Cat despre justificari ca se fura masina sau se vandalizeaza, exista asigurari care costa cam cat chiria anuala la garaj.
    41
    47
    Raportează
  • postat de uitezboaraporcu
    Vineri, 13 Iunie 2014 10:30
    86.34.249.***
    cand am comentat ca nu se va construi nimic mi-ati sarit in cap ca nu vreau progres. de fapt la cum arata orasul, strazile, blocurile, trotuarele, zona din ancora se integreaza foarte frumos. se pot turna si filme despre razboaie civile la noi.
    15
    37
    Raportează
  • postat de Public Eye
    Vineri, 13 Iunie 2014 10:07
    91.216.52.***
    Indiciu: ca sa va faceti o idee despre ce se va construi in locul garajelor, mergeti ceva mai departe de capatul lui 9/104, langa gardul Coca-Cola/Ecosal. Acolo veti vedea o frumusete de afacere de un anumit tip (inestetic, poluant, care nu are ce cauta in interiroul unui oras dar si foarte predispusa la eludarea taxelor), afacere care a inflorit (in genere, sub o singura firma) fix de când a ajuns Marius Stan primar, de la o luna dupa alegerile din iunie 2012. Usor de verificat cu Google Street View, fiiindca acesta, la nivel de Galati, e actualizat ultima oara in iulie 2012. Ia vedeti. in perioada aceea afacerea era acolo, nu... Se poate corela cu stadiul aceluiasi tip de afacere la intersectia strazilor Gh. Doja cu Cosbuc... Cunoscatorii stiu, inclusiv ce inseamna sponsori in campanie...
    13
    33
    Raportează
  • postat de valll
    Vineri, 13 Iunie 2014 09:48
    92.80.159.***
    De acord cu Camelia. Curajul de a face ceva in care crede, chiar daca isi face dusmani, denota caracter. Orasul a stagnat si a devenit penibil sub Durbaca si Nicolae care, prefacanduse oameni de treaba, manipulau prostimea in propriul folos.
    Dezmeticiti-va galateni, populismul parsiv al unor politicieni v-a tras destul inapoi!i Acceptati ca nu traiti in satele de pe unde proveniti, ci in unul dintre orasele cele mai mari si mai vechi ale Romaniei!
    28
    38
    Raportează
  • postat de Bibicu
    Vineri, 13 Iunie 2014 09:41
    79.116.105.***
    De la început declar că am un garaj în Mazepa I chiar în fața blocului, în care garez mașina și pentru care plătesc chirie anual mai mare decât impozitul pentru apartamentul cu 3 camere, proprietate Prin demolarea garajelor se vor câștiga sub 10% din actualele locuri de parcare, însă se va pierde o sumă imensă din veniturile potențiale ale primăriei. În viitorul foarte apropiat unde credeți că vom putea parca autoturismele? Dacă va fi gata tunelul le vom parca peste Dunăre?
    Nu sunt împotriva demolării garajelor, dar concomitent cu această măsură să se construiască de către primărie garaje pe mai multe nivele și cu finanțare din partea celor cărora li se demolează garajul cu încheierea unor contracte de parteneriat. Sunt dispus să finanțez costul unui garaj proprietate privată într-o astfel de construcție Sunt convins că la această acțiune vor adera destule persoane proprietari de garaje.
    15
    54
    Raportează
  • postat de omul care sfinteste locul
    Vineri, 13 Iunie 2014 09:39
    5.13.143.***
    Faceti curat in oras daramati garajele si construiti ceva frumos nu va descurajati mmergeti inainte Galatiul merita dupa 23 de ani de hotie si ignoranta sa reinvie :-)
    26
    44
    Raportează
  • postat de dusmanul lui
    Vineri, 13 Iunie 2014 09:39
    5.13.199.***
    tot inainte dar de ce nu licitezi dinainte lucrarea de ce anume va fi in acea zona si darami apoi imediat ridici ce ai de gand Decat sa darami si sa lasi numai ruine si moloz cum ai lasat in multe zone ex chioscurile de pe siderurgistilor.unde ai lasat ditamai bolovanii si acolo existand trecere de pietoni sau la bingo unde este numai gropi chiar langa o gradinita degeaba mai darami.Asa o sa fie un oras in demolari si nimic nou cum exista acum la aceasta ora.
    14
    29
    Raportează
  • postat de Camelia
    Vineri, 13 Iunie 2014 09:07
    46.214.135.***
    Romanul tot nemultumit e! Macar acest primar vrea sa faca ceva oameni buni! Fostul primar v-a deschis mall unde va plimbati macar o data pe saptamana? De parcul viva ce mai ziceti? Parca nu e din galati... De strazile si liniile reabilitate, ce mai ziceti? De trotuarele aerisite in urma demolarii chioscurilor? Si mai sunt lucruri pe care le-a facut! Si mai are jumatate de masndat in care daca mai face inca pe atat, eu sunt multumita. Fostii primari dormeau in post! Nu realizati ca sunt extrem de multe de facut in acest oras, iar acest om, Marius Stan, chiar isi doreste sa faca ceva. Sunt prea multe pentru un singur om! Macar sa il sprijinim moral pe domnil primar pentru ceea ce face. FELICITARI DOMNULE PRIMAR! VA SUSTINEM IN CONTINUARE!
    P.s. Nu fac parte din niciun partid, daca la asta v-ati gandit.
    35
    42
    Raportează
  • postat de tatiana
    Vineri, 13 Iunie 2014 09:00
    82.137.10.***
    Asa si trebuie si vor veni si amenajarile spatiilor ramase. Poate sa faca parcari supraetajatein care sa platesti dar urateniile de garaje sa dispara . Nici nu se poate trece pe langa garaje searade caini sau boschetari ... oare nu-i suficient ca avem multi nebuni pe strada ,trebuie sa mergem numai pe strazile principale ca sa ajungem unde vrem, fiindca pe strazile latralnice sunt aceste garaje si nu ai curaj?
    25
    33
    Raportează
  • postat de un galatean
    Vineri, 13 Iunie 2014 08:59
    5.13.170.***
    Primarul fotbaliator este obsedat de cele garaje , de parca ar fi rezolvat toate problemele si asta era ultima , si nu spun asta ca as fi posesor de garaj , ci asa din logica . De bine , de rau garajele sunt o sursa de venit pentru primarie , si nu este de neglijat ca sunt impozitele mai mari ca la casa , dar ce te faci cu alte probleme care sunt mult mai deranjante , cum ar fi ciinii comunitari , strazile pline de gropi , trotuarele gaurite de iti poti rupe picioarele la orice pas , str. Basarabiei de tot risul ca sta de un an o portiune de citeva zeci de metri ca sunt incapabili sa faca rost de sine , si mai este cazul sa enumar ? Asa ca stane , oricum esti zero barat si numai cine nu vrea sa vada nu isi da seama ca este o masura disperata sa mai cistigi ceve voturi . Mai baiatule i-ati un consilier ca lumea nu panarama care o ai ,nu de alta dar sa nu te mai faci de ris , si vezi sa nu cumva excesul asta de zel , sa dea idei la vreo unu sa inceapa sa iti scormoneasca prin dosar , ca nu se stie ce mai iese . Oricum esti un primar de rahat !!!
    40
    41
    Raportează
  • postat de florin
    Vineri, 13 Iunie 2014 08:46
    95.76.33.***
    Nu uita de studiul de fezabilitate a unui proiect fantasmagoric, ca alt mandat nu mai pupi. Vezi ca terasa de la circiuma e plina numai de pupincurist i politici,ai pradat destul Otelul asa ca ai banaret sa mai faci o tirla de sauri si sa te mai insori de 70 de ori.
    24
    33
    Raportează
  • postat de PROSTIME DESTEAPTA-TE
    Vineri, 13 Iunie 2014 08:42
    79.116.109.***
    MAI SUNT EXTREEEEM DE MULTE DE FACUT IN ACEST ORAS, IN AFARA DEMOLARILOR !!!!

    DA NA ! ASTA PRINDE LA PROSTIME ACUMA .ASTA-I LA MODA.

    CA DE PROSTIME NU A DUS NICIODATA LIPSA GALATIUL ASTA .
    33
    31
    Raportează
  • postat de CETATEANULURBEI
    Vineri, 13 Iunie 2014 08:20
    5.13.168.***
    SPERAM SA SE REALIZEZE MAI REPDE! SA SCAPAM DE ACETE COTETE MIZERABILE! SA PUTEM RESPIRA UN AER CURAT IN ZONA!
    CU BANI PUTINI SE POT FACA MULTE SI MARUNTE IN ACEST ORAS!
    DE EXEMPLU SISTEMATIZAREA PARCULUI SAHISTILOR DIN TIG.1 DIN DEAL IN VALE CU O MICUTA FANTANA ARTEZIANA SI UN INVENTAR EDILITAR AFERENT , V-A FI UN LOC DE ODIHNA FF FRUMOS!!!
    DEASEMENI, SISTEMATIZAREA ACELEI LIZIERE DE SALCAMI DE LANGA STADIONUL DUNAREA, UNITA CU UN PODET PESTE RAPA CU PARCUL CLOSCA REABILITAT, IARASI UN LOC SI UN PEISAJ FRUMOS DE ODIHNA ...... SI TOT ASA MAI DEPARTE!
    NU COSTA MULT DL. PRIMAR?
    25
    49
    Raportează
  • postat de Ana
    Vineri, 13 Iunie 2014 08:08
    81.12.150.***
    Dar cu chioscurile parasite ce facem? In micro 19, strada Brailei 197 aferent de blocul A1 sunt 3 chioscuri parasite de aproximativ 2 ani de zile. Va rugam sa le ridicati/darmati, sunt focare de mizerie plus ca blocheaza accesul catre blocuri. Va multumesc!
    5
    57
    Raportează
  • postat de cetatean
    Vineri, 13 Iunie 2014 07:59
    193.230.156.***
    Si ce faceti daca le daramati, lasati mizeriile precum la Ancora parca este dupa razboi????? Promisiuni pentru alegeri.....Este bine ca incercati sa faceti ordine dar sa o si terminati .
    13
    46
    Raportează
  • postat de pentru Domnul Primar
    Vineri, 13 Iunie 2014 07:56
    79.116.126.***
    eu as propune ca fiecare scoala / institutie / spital care are curte

    sa fie obligat/a sa amenajeze in curte locuri de parcare pentru cel putin jumatate din angajati.
    3
    31
    Raportează
  • postat de unu
    Vineri, 13 Iunie 2014 07:52
    5.13.236.***
    in micro 17 va asteptam cu flori in gara...
    mai nou unii si-au pus plasme si canapele sa vada campionatu mondial ...
    bineinteles ca masinile stau in fata garajului sau nu exista
    15
    42
    Raportează
  • postat de Simplu
    Vineri, 13 Iunie 2014 07:51
    5.13.170.***
    Individul ăsta, atunci când e în pierdere de viteză (adică nu se mai uită lumea la el) se reapucă de demolarea garajelor.
    A observat că prostimea e foarte mulţumită de idei comunistoide gen tulburarea dreptului de proprietate al altuia. Prin urmare, dă şi el "la blană" cât poate; şmecherească atitudine.
    E foarte "ka lumea" să spui "nu mai aşteptăm proiectele, le demolăm şi gata", vedem după ce facem (dacă mai facem vreodată) în loc. Apoi veţi vedea cum Consiliul Local va trece toate terenurile astfel obţinute, din proprietate publică în proprietate privată a primăriei, pentru a putea fi foarte uşor vândute. Abordarea asta aduce două lucruri extrem de importante pentru el: voturi (de la vitele decervelate pomenite mai sus) şi parnos (şpagă) de la marii samsari de terenuri
    26
    41
    Raportează
  • postat de primar de catun
    Vineri, 13 Iunie 2014 07:36
    5.13.208.***
    ce te faci ca toata europa e plina de garaje, acest personaj local pare lipsit totusi de simtul realitatii, multi spun ca nu are carte, ca a cam fentat totul in viata lui scoala, meserie, armata lumea spune ca e un jongleur, un adaptat al democratiei comunistoide un mincinos de slaba notorietate un parvenit pe sistemul capusa
    40
    27
    Raportează
  • postat de vezi IP-ul
    Vineri, 13 Iunie 2014 07:31
    89.136.5.***
    Ca in Galati lipsa spatiilor de parcare se acutizeaza de la o zi la alta e un fapt evident; cum tot la fel de evident este ca in ultimii ani Primaria nu a amenajat vreun spatiu de parcare; de parkinguri subterane sau etajate nici vorba; nici macar ca zvon in vreuna din cele 2~3 zone unde necesitatea acestora e stringenta: la Spitalul Judetean (sa zicem ca acolo ar fi in apropiere platforma de la stadion), in centru (apropo, fosta Gradina de vara cui si la ce mai foloseste?), dar mai ales in zona Tribunalului-Banci.
    Intr-adevar: garajele ocupa mult spatiu, de cele mai multe ori sunt folosite in alt scop, sunt inestetice si nu au ce cauta intr-un oras civilizat.
    Dar...
    Fara sa mai pun la socoteala ca in locul garajelor din M19 si Ancora nu s-a amenajat inca nici un loc de parcare si nicun mp de spatiu verde, presupunând ca restul de 6500 de garaje sunt populate cu "doar" 2000 de masini, daca intai se darama tot si apoi mai vedem ce urmeaza, unde vor fi parcate cele 2000 de masini?
    10
    35
    Raportează
  • postat de gore
    Vineri, 13 Iunie 2014 07:31
    62.238.28.***
    Oras european pe dracu! Tot oras comunist ramane cu blocuri cutie de chibrit cenusii sau mai nou pestrite.Iesiti prin Europa sa vedeti ce inseamna oras european.O sa vedeti si in Olanda, Norvegia,Danemarca etc.garaje, fara sa deranjezepe nimeni.In schimb nu veti vedea caini maidanezi ,mizerie pe strazi, trotuare destelinate ca la noi.De praf nu mai zic.O buna parte din teritoriul Olandei sa afla sub nivelul marii, dar ploile nu fac ravagii ca la noi (iar cand ploua ii da vreo cateva sapt. incontinuu).Dar asta e capra raioasa tot cu coada sus sta.In apartamentul comunist de 38mp trebuie sa ingramadesc si rotile de iarna vara,ca deh sunt obligatorii,si ambalaje ca ti le cer la produsele aflate in garantie daca se sctrica,si bicicleta,ca foamea e mare si dispare de pe casa scarii,si alte acareturi! Oferiti alternative oamenilor DOMNULE PRIMAR CA NU STAM TOTI IN VILE SAU IN APARTAMENTE DE SUTE DE MP .ALO PRIMARIA SE AUDE!!!!
    15
    48
    Raportează
  • postat de smaranda
    Vineri, 13 Iunie 2014 07:23
    5.13.172.***
    Bravo Domnule Primar! Să fie verdeaţă printre blocuri! Ne-am săturat de beţivii şi picnicurile de la garaje!
    Desfiinţaţi şi toate "coşmeliile" de pe trotuare şi se lîngă blocuri! Sunt atîtea spaţii de-nchiriat nefolosite!
    24
    50
    Raportează
  • postat de lucian patriche
    Vineri, 13 Iunie 2014 07:16
    89.137.231.***
    PROBLEMA NUMARUL UNU GARAJELE in rest avem un oras superb cu strazi pline de flori cu parcuri super asa cum e cel de pe Cojbuc in locul fostei labrici MEHID cu strazile netede cu acel asfalt linie si care din loc in loc apare o creanga in mijloc semnalizind unloc de odihna pentru masina iar noi urbea suntem invitati ai arata domnului primar aceste minunate locuri pitoresti din NOUL NOSTRU GALATI felicitari dar cu exceptia unor spectacole cu multi bani in rest in acest oras nu se misca ABSOLUT NIMIC DOMNILOR asta ar trebui sa dea de gindit tuturor
    22
    38
    Raportează
  • postat de daniela
    Vineri, 13 Iunie 2014 07:07
    5.13.134.***
    Incepem de fiecare data prin a demola si apoi vom vedea ce se va intampla. Sunt de acord cu demolarea garajelor dar ce faci in loc dupa ce le demolezi si o sa arate mai hidos decat in acest moment. Sa daramam toate garajele este o tema comunistoida, prin care vrea sa distraga atentia de la faptul ca in doi ani de mandat nu s-a reusit absolut nimic la nivelul Galatiului in afara de circ (concerte si lumini). Il intreb pe dl. Primar : daca tot doreste sa demoleze de ce nu incepe cu fostul centru de transfuzii din Tiglina I, un spatiu ce trebuia demolat de vreo 10 ani. In rest Galatiul a devenit in timpul mandatului d-lui Stan, un oras izolat, fara locuri de munca, cu pretul la m.c. de pa rece printre cele mai ridicate din tara.
    18
    41
    Raportează
  • postat de Mary
    Vineri, 13 Iunie 2014 07:05
    5.13.222.***
    Voi cumpara acest ziar si daca domnul primar nu darama tot il dau in judecata pentru declaratii mincinoase. Sunt foarte curioasa sa vad daca garajele stabilor vor fi puse jos.
    Sunt pentru curatenie, pentru un oras curat si civilizat si chiar daca sunt proprietar de garaj.
    21
    54
    Raportează
  • postat de Marinaru
    Vineri, 13 Iunie 2014 07:01
    92.43.225.***
    Ar fi grozav Galatiul sa arate ca un oras modern,civilizat si curat.Mult succes.
    14
    51
    Raportează
  • postat de florin
    Vineri, 13 Iunie 2014 06:32
    78.96.59.***
    Bravo domnule primar, va urez mult succes in continuare aveti tot sprijinul meu pentru aceasta actiune precum si 4 voturi de la familia mea pentru urmatorul mandat. BRAVO, BRAVO, BRAVO.
    38
    46
    Raportează
  • postat de IC
    Vineri, 13 Iunie 2014 06:32
    5.13.140.***
    Cu chioscurile si constructiile hidoase de pe spatiile verzi ,trotuare si alee ,cum ramane?
    6
    59
    Raportează
  • postat de Chinezul
    Vineri, 13 Iunie 2014 06:30
    92.85.251.***
    In esenta, demolarea garajelor este benefica in anumite zone, dar ramane o masura de manipulare grosiera a populatiei, a celor care nu au (99%) contra celor care nu detin asa ceva! Metoda a dat rezultate la construirea lor si da rezultate si la demolarea lor! Sunt probleme mai mari si mai grele in acest oras. Iata cateva exemple: refacerea complexelor comerciale din Tiglina l si dela Francezi, cuiburi de infectie si oaze pentru boschetari! Trotuarele calcate cu masini de aprovizionare a magazinelor din Tiglina l, la A-uri, tot aici, constructia fiicei lui Durbaca, intre A3-A4, care pericliteaza stabilitatea celor 2 blocuri si linistea locatarilor, ruinele de pe strada Cosbuc ale fostei intreprinderi de elemente hidraulice si alte sute de exemple pe care un primar competent in administrarea unui asemenea oras, ar treui sa le rezolve! Stimati cititori, postati toate problemele zonei in care locuiti, poate ca domnul Primar al Galatiului nu are timp sa le parcurga si sa le cunoasca. Votandul, sa-l obligam sa se ocupe de problemele reale ale Galatiului, inclusiv ale garajelor! Rezolva aceasta problema situatia locurilor de munca? Specula din piete?...fugarirea batranelelor cu cateva legaturi de verdeata de politia locala?...de taxele impuse de administratia pietelor acestor batranele care pentru 1/2 mp de taraba, trebuie sa achite cat face toata marfa vanduta?...ca mergi prin oras si poti fi omorat de case in ultima faza de rezistenta si nimeni nu acorda din primarie atentie? ....mii si mii de probleme!!!!.....Jos garajele!!!!!
    14
    49
    Raportează
  • postat de gigi
    Vineri, 13 Iunie 2014 06:20
    94.205.183.***
    Sa intelegem din articol ca primarul ar vrea un oras civilizat. Ok. Cu apa rece, apa calda si caldura cum ramane, sa suferim si sa ne imputim ca suntem la comun, dar vezi doamne ca suntem intr-un oras european. Strada Basarabiei pentru o suta de metrii de sina nu este gata si se aproprie anul de exemplu. Ce a facut primaria pentru cetateni. Uitati-va la alte orase prin tara. Vis-à-vis de garaje, numai cine nu a vrut nu a construit garaje cu acordul primariei si a arhitectului sef la acea vreme. Sa intelegem ca banii celor ce si-au ridicat garaje au fost murdari cand s-a platit tot felul de aprobari: cadastru, mediu, current, gaz, ... si impozit la zi an de an. Traim vremuri in care musai trebuie sa moara capra vecinului, sa il turnam, sa il tragem in jos ca vezi de unde are el bani ... , nimic nu s-a schimbat in 25 ani.
    19
    49
    Raportează
  • postat de STEFAN BADITA
    Vineri, 13 Iunie 2014 01:43
    78.97.221.***
    LA ANCORA, MAI BINE FACETI SALA DE SPORT PENTRU SCOALA 28!
    53
    17
    Raportează
  • postat de fresnescu ionel
    Vineri, 13 Iunie 2014 00:30
    79.117.166.***
    Nea Stanica poate sa mai darame si ceva din blocurile urate din comunistoidul oras concentrationar numit Galati.
    55
    24
    Raportează
  • postat de Bogdan
    Vineri, 13 Iunie 2014 00:23
    5.13.217.***
    bravo! iti tin pumnii primarule Stan, dar sa le darami pe toate!
    39
    79
    Raportează
  • postat de satul de oras mizer
    Vineri, 13 Iunie 2014 00:07
    5.13.238.***
    sper sa fie asa domnule primar, acest oras este sufocat de toate dughenele, e jaleeee..succes si demarati acest proiect cat mai repede.
    34
    93
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.