Organigramă mai mare. 30 de POSTURI NOI, la Primăria Galați

Organigramă mai mare. 30 de POSTURI NOI, la Primăria Galați

Foto-arhivă ”Viața liberă”, Bogdan Codrescu
Evaluaţi acest articol
(10 voturi)
3 comentarii


Noua organigramă, propusă spre aprobare aleşilor de primarul Ionuţ Pucheanu, prevede o creştere a numărului de posturi cu 30. "Ultima organigramă şi ultimul stat de funcţii, aprobate în iulie 2013, prevedeau un număr total de 395 de posturi, din care zece sunt prevăzute pentru implementarea de proiecte finanţate din fonduri externe nerambursabile, contractate şi aflate în derulare. Drept urmare, la nivelul aparatului de specialitate al primarului se pot înfiinţa până la 30 de posturi, prin creşterea numărului total de funcţii de la 395 la 425", se arată în documentul justificativ.

Edilul pare convins că, "pentru realizarea unei dezvoltări susţinute şi durabile a municipiului, pentru realizarea obiectivelor prioritare ale municipiului Galaţi de investiţii, asigurarea furnizării de servicii de utilitate publică, colectare în proporţie sporită de impozite şi taxe, administrarea eficientă a patrimoniului municipiului", 425 de posturi sunt necesare, structură rezultată în urma reorganizării şi a înfiinţării de noi posturi.

Citit 3606 ori Ultima modificare Marți, 26 Iulie 2016 18:21

3 comentarii

  • postat de Akbar Miercuri, 27 Iulie 2016 14:52 5.13.188.*** Link la comentariu
    0
    9

    "Pentru realizarea unei dezvoltari sustinute si durabile" mai trebuie angajati inca 30 de PSD-isti, tovarasi ! Ca si asa nu erau destui.

    Raportează
  • postat de sultana gabriel-marian Miercuri, 27 Iulie 2016 10:44 5.13.182.*** Link la comentariu
    0
    9

    BUNA ZIUA......ma numesc Sultana Gabriel-Marian am 59 ani si sunt pensionat pe caz de invaliditate gradul II - handicap accentuat-.Oare as putea gasi undeva in GALATI...un loc de munca PART TIME. Eu doresc sa muncesc, mu sa cer de pomana, nu sa stau cu mana-ntinsa, sunt de meserie inginer constructor, pot sa mai fac proiectare, sunt responsabil tehnic cu rxecutia -I, VII-, diriginte de santier autorizat-4 domenii-.
    Oare in acest oras exista real acel lucru...-ggalitate de sanse-....unde m-as putea adresa...nu ma plang de pensie, pentru ea am muncit - slava domnului, dar stiti cum e ....medicamente....doctori....Cum as putea eu sa ma duc la anul, cand sunt programat la medicul expert...sa-i spun sa ma treaca la gradul III pentru ca cu ce am nu ma pot angaja si nici lucra part time.....VA MULTUMESC-27.07.2016

    Raportează
  • postat de IC Miercuri, 27 Iulie 2016 07:29 5.13.188.*** Link la comentariu
    1
    21

    In loc sa reduca la jumatate numarul birocratilor ,junele nostru primar , procedeaza conform traditiei, angajeaza distribuitorii de pliante ,rudele politice .Populatia orasului a scazut cu aproape 100000 locuitori si numarul birocratilor din schema si a angajatilor din societatile subordonate Primariei ,creste , oare pana cand ? Pe la draga nostra administratie locala s-o fi auzit de calculatoare , de plata impozitelor online ,de interconectarea sistemelor intre institutiile publice ,tot atatea cai de reducere a birocratiei si birocratilor ?

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.