Galațiul pune bazele Federației de Kick-Taxi! PAMFLET

Galațiul pune bazele Federației de Kick-Taxi! PAMFLET

Acesta este logoul celei mai noi federații sportive din România, cu sediul la Galați
Evaluaţi acest articol
(17 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Un nou stil de luptă, kick-taxingul, prezent din plin într-un eveniment devenit săptămâna trecută viral în social-media, crește notorietatea municipiului reședință de județ. Conștient că zona ar putea performa în această disciplină, un instructor de bătaie și taximetrie a decis înființarea federației de specialitate.

Noua mișcare cu iz de Brateș

Bătaia de acum o săptămână, când un tânăr de 19 ani a avut de-a face cu zece taximetriști puși pe fapte mari, n-a rămas fără urmări. Bine, Poliția se mișcă mai greu, e și o perioadă mai încărcată la televizor: Ferma și Asia Express se apropie de final, deci sunt mai captivante, meciurile din campionatele străine și din Liga Campionilor te cheamă în fața televizorului și dacă nu știi ce e acela un henț, iar Facebookul e doar alternativa la cele înșirate mai sus. A spus cineva că se încearcă mușamalizarea aventurii băieților de la firma de taximetrie? Doamne apără și păzește, că organele sunt puțin prinse cu ancheta! Românul s-a născut poet, iar dacă rimele l-au părăsit într-o zi, n-a renunțat la visul său de a deveni cel mai bun și s-a apucat de antrenorat. De fitness, pentru dezvoltare personală, iar în cazul de față de kick-taxi, un stil nou-nouț cu iz de Brateș.

Despre potențialul zonei

Bazele Federației de Kickboxing și Taximetrie au fost puse de sensei Ivan Shefoo-Noo-Pornesk-Kasa, care a simplificat titulatura forului cu sediul în municipiul dunărean: Federația Română de Kick-Taxi. "Sunt mândru că am început treaba, există potențial în zonă, am avut deja un challenge câștigat, știți despre ce e vorba, gala de la Brateș, de acum șapte-opt zile, și ne dorim să devenim campioni mondiali", ne-a vorbit președintele federației, după o cursă de 100 de lei, din Bariera Traian până în Cartierul Dunărea. "Să știți că cei zece sportivi de la Samataxi care l-au făcut knock-out pe acel adversar aflat la finele junioratului au reale calități. Ei ar putea fi și taximetriști într-o zi, însă nu trebuie să se grăbească. E încurajator că au destul tupeu să se pună cu toții împotriva unei persoane", a mai spus Ivan Shefoo-Noo-Pornesk-Kasa.

"Adepții pot avea burtă, lanț la gât..."

Conducătorul Federației de Kick-Taxi ne-a prezentat avantajele adepților acestui stil de luptă care deja a crescut notorietatea orașului de la Dunăre. "În kick-taxi e o mare libertate și regulamentul îți permite o infinită arie de desfășurare. Poți fi înarmat cu orice, bâtă de baseball, un fier luat de pe marginea străzii sau poți să lovești doar cu piciorul, nu-ți va fi interzis niciun procedeu. De asemenea, față de alte stiluri de arte marțiale, ai unica șansă de a te asocia cu alți colegi ca să-ți sporești șansele de victorie. Dai codul prin stație și se umple arena de atleți veritabili. Unii pot avea burtă sau lanț de aur la gât, dar nu la asta visam de când eram mici, și anume să trecem peste bariere, să nu fim încorsetați de diverse reguli stupide? Kick-taxingul, pot spune, acoperă acum o zonă importantă a societății", a concluzionat senseiul, nu înainte de a ne reaminti să nu trântim ușa, mai ales că mamele nu ne-au născut pe bancheta din spate.
Dispecerațele și Vânătorii

Pamflet în versuri

Frescă (de Submarin Cosorescu)

Cetate-n care mor nemuritorii...
când stau pe capră ticăloşi de soi,
aleşi/numiţi de hoţi şi hahalere,
de scuipători în neauă şi în ploi!

Cetate-n care fanţii şi sperjurii
azvârle muci şi flegme pe statui,
şi-n care-şi urlă tâmpii libidoul
de zei zărghiţi, de studioşi haihui!

Cetate-n care şuţii şi-ordinarii
scriu pe pereţi de dulce şi de post,
se pişă la vedere, pe morminte,
calcă pe legi, pe lacrimă, pe rost!

Încet-încet, sub glorii decrepite
şi sfinţi golani, ajungi la hurdudui...
Cetate-n care mor nemuritorii,
hai să plecăm din ţara nimănui!

Galațiul în imagini

Vocea cetățeanului, vocea politicianului

Despre activitatea de taximetrie. Șoferul care n-a bătut pe nimeni

* A fost descoperit un șofer de taxi de la o anumită societate (nu spunem care, e nume important) care n-a bătut pe nimeni și, de-a dreptul revoltător, nici n-a amenințat vreun client. Mai e nevoie să spunem că a fost concediat, fără plata salariilor pe ultimele luni? El ar putea fi trimis, totuși, să profeseze la Brăila.
* Potrivit unei legi votate recent de Consiliul Local Galați, taximetrele inscripționate cu verde vor putea staționa în intersecție și pe banda a doua a bulevardelor fără a putea fi considerate contraveniente.
* Cunoaștem motivul pentru care Uber și Taxify n-au ajuns și nici nu vor funcționa vreodată la Galați: conducătorii auto ai acestor branduri nu știu bătaie, așadar i-ar face de râs pe taximetriștii cu sânge de campion în vene. În plus, uberiștii nu ascultă manele, nu fumează în timpul călătoriei, te salută respectuos și nu te duc la destinație cu "maimuța". Cine ar avea nevoie de asemenea specimene?
* Pentru întâlnirea cu unii șoferi de taxi din oraș (chiar nu putem generaliza, am interacționat și cu intelectuali care își ajustează veniturile la volanul unei mașini inscripționate), vor fi necesare o cască foarte rezistentă, vestă antiglonț și, just in case, defibrilator.
Maxim-Taxi Gorky

Euro 20-20, pe arena "Dunărea"!

Numai neinformații și răutăcioșii pot afirma că arena "Dunărea", lăsată în paragină de pe vremea lui Burebista, urmează să fie puțin fardată pentru nu-știm-care spectacol în aer liber căruia i s-ar spune "Forza ZU".

N-are cum, municipalitatea a decis ca mai bine de 110.000 de euro să susțină operațiunea de modernizare a stadionului, așadar este foarte posibil ca Euro 20-20, așa cum a botezat premierul Dăncilă acest turneu continental de fotbal, să se organizeze și la Galați, arenele aflate în curs de ridicare la București fiind departe de intrarea în circuit.
Stadion Iliescu

Precizare

Materialul acesta este un pamflet şi trebuie tratat ca atare. Informaţiile prezentate pot sau nu să fie adevărate. Imaginile incluse sunt proprietatea cotidianului "Viaţa liberă". Toate drepturile rezervate "Viaţa liberă".

Citit 1616 ori Ultima modificare Miercuri, 17 Aprilie 2019 12:54