Evaluaţi acest articol
(63 voturi)
88 comentarii

Gălăţenii care deţin autoturisme vor simţi din plin majorarea impozitelor şi a taxelor locale în 2021. Pe lângă indexarea cu rata inflaţiei a obligaţiilor fiscale la bugetul local, proprietarii de mijloace de transport care nu sunt hibrid sau electrice vor suporta o majorare cu aproximativ 55 la sută a impozitului pe maşină. Şi asta pentru că, pe lângă rata inflaţiei, s-a stabilit şi o cotă adițională de 50 la sută. De pildă, conform calculelor estimative furnizate la solicitarea noastră de administraţia locală, dacă în 2020 au achitat 190 de lei impozit pentru o maşină cu o capacitate cilindrică de 1.601 cmc, în 2021 ar putea plăti 296 de lei! Explicaţiile pentru majorarea dărilor la bugetul local au fost oferite de primarul municipiului Galaţi, Ionuţ Pucheanu.

"Peste tot au crescut taxele locale - şi la Cluj, Oradea sau Sibiu - şi nu mă refer la procentul de indexare cu rata inflaţiei", a declarat primarul Galaţiului, Ionuţ Pucheanu, la Reperul Tv, precizând că, în cazul impozitului asupra mijloacelor de transport cu tracțiune mecanică, mărirea este una consistentă, dar corectă.
Aşa cum aţi putut afla din ziarul "Viaţa liberă", la ultima şedinţă a Consiliului Local a fost aprobat, de către majoritatea PSD, un proiect de hotărâre privind impozitele şi taxele locale pentru anul 2021. Conform prevederilor, se indexează impozitele şi taxele locale cu rata inflației pe anul 2019, de 3,8 la sută. O majorare suplimentară vizează obligaţiile fiscale privind mijloacele de transport.

De ce s-a majorat

"O mărire consistentă - şi recunoaştem că aşa a fost - este în zona impozitului auto. De ce? Din două motive. Pe de o parte, pentru că gradul de încasare este unul foarte mic aici. Pe de altă parte, încercăm să încurajăm oamenii să îşi cumpere autoturisme nepoluante, pentru că vrem să trăim într-un oraş cât mai verde, cu un aer cât mai bun pentru sănătatea noastră. O maşină cu motor de 6.000 cmc, găsită pe nu ştiu ce site, care ţi-a plăcut ţie de când erai mic, consumă şi scoate fumălăul de pe lume, iar tu, nepermiţându-ţi să-i iei una nouă, poluezi cât o mie de alte maşini mai noi! Cei care nu au maşini şi participă la trafic ca pietoni de ce trebuie să audă în permanenţă zgomotul acela infernal de motor şi să miroasă noxele tuturor? Este o măsură dură, mi-o asum! Cred că e decizia corectă pentru acest oraş", a declarat primarul Ionuţ Pucheanu.

Prevederile

"În cazul impozitului asupra mijloacelor de transport cu tracțiune mecanică prevăzute la art. 470 alin. 2 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, completată și modificată ulterior, se stabilește o cotă adițională de 50 la sută prevăzută de dispoziţiile art 489 al. (1 ) si al. (2) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, completată si modificată ulterior, începând cu anul 2021. Este vorba despre mijloace de transport cu masa totală autorizată mai mică sau egală cu 12 tone", ne-a comunicat Biroul de presă al Primăriei.

Calcule

La solicitarea noastră, administraţia locală ne-a prezentat două exemple de calcul: "pentru o maşină cu o capacitate cilindrică de 1.601 cmc se va plăti 296 de lei, iar pentru o maşină de 2.601 cmc - 3.573 de lei".
Conform Primăriei, în 2020, pentru o maşină cu capacitatea cilindrică de 1.601 cmc impozitul a fost de 190 lei, iar la 2.601 cmc - 2.295 lei.
"Îi încurajăm pe gălățeni să folosească mijloacele de transport în comun și să utilizeze mijloace de transport proprii nepoluante, fie că vorbim de mașini electrice sau hibrid. Astfel, reducerea prevăzută la art .470 alin. 3 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal se stabileşte la 95 la sută pentru mașinile hibride și electrice", a mai precizat Primăria.

Citit 23726 ori Ultima modificare Marți, 29 Decembrie 2020 17:36

88 comentarii

  • postat de Eleanor Marți, 12 Ianuarie 2021 05:35 92.83.34.*** Link la comentariu
    0
    3

    Dom primar uita un lucru. Daca masina aia veche cu motor de 6000 "care iti placea tie cand erai mic" are peste 30 de ani e masina istorica si nu mai platesti nici un impozit ! Cum ar fi sa ne luam toti masini vechi din anii 60 70 80 cu motoare de 6000 ? Ba, eu cred ca imi iau vreo 5, si va dau si voua sa faceti "fumalau" in fata primariei ! E gratis cica ! (mai putin benzina)

    Raportează
  • postat de Ce are sula cu prefectura ? Vineri, 08 Ianuarie 2021 20:32 92.83.34.*** Link la comentariu
    3
    10

    Poate ne explica si noua domnul primar ce treaba are impozitul auto cu poluarea ? E o taxa de mediu mascata in impozit auto ? Asta nu e legal, pt ca impozitul auto nu tine loc de o taxa de mediu, si nu poate fi asimilata uneia. Si de fapt nici nu tine cont de vechimea masinii sau de emisiile de noxe, de incadrarea Euro samd. Prin urmare ce face domnul primar dandu-ne exemplul cu masina veche de 6 litri care "consuma si scoate tot fumalaul din lume" este o DEZINFORMARE si o inducere in eroare. Pt ca impozitul auto nu diferentiaza intre masina veche si masina noua, sau masina care scoate fumalau, si masina care nu scoate fumalau. Impozitul nu ia in calcul fumalaul. Si nici nu are de ce, pt ca NU este o taxa de mediu. Taxa e taxa, impozitul e impozit. Deci de ce minti domn primar ca iti pasa de mediu, cand impozitul auto nu are nici o legatura cu poluarea, si nu e calculat in functie de gradul de poluare ? Care nu e o chestie bazata pe cilindree si atat, sau pe cat consuma masina. 

    Apoi faptul ca masina aia veche de 6000 consuma cat o mie de masini mai noi, e o alta minciuna. Un logan nou de 1.0 are emisii de 140g, un Corvette de 6.2 din 2004 are 300, adica dublu.

    Dacia Logan MCV 1.0SCe  €6  2018  C02 Emmisions 134g/km

    CORVETTE C6 6.2 2004 €4 Emmisions 316 g/km 

    Deci nu vad cum polueaza cea veche cu motor de 6000cmc cat o mie de masini noi. De fapt nici cat 10 noi nu polueaza ! Deci asta e o minciuna si nu mi se pare normal ca un primar sa minta in halul asta. Plus ca impozitul nu diferentiaza in nici un fel intre masinile vechi si cele noi, sau intre fumalau mare si fumalau mic. Deci de ce ne da exemplul asta numai el stie. Sau cumva mareste impozitul la toate masinile, vechi si noi, cu motoare de la 2000 la 6000, doar ca sa l atinga pe ala (ca am impresia ca e unuĺ singur in oras) cu motor vechi de 6000 care l enerveaza pe el ?

    Raportează
  • postat de Alexutz Luni, 04 Ianuarie 2021 15:18 5.2.205.*** Link la comentariu
    5
    11

    Nu ii mai invocati pe cei are au votat PSD, multi sunt pensionari care nu au masina si nu stiu despre ce este vorba deci implicit nu ii deranjeaza. Circula gratuit cu autobuzul.....ia intrebati pe unul cat este L de benzina stie careva? Mananca putin, medicamentele in mare parte sunt compensate, in concedii nu pleaca si asa mai departe. Normal ca ei nu simt si nu vad chestiile astea.
    Tovarasul primar are un tupeu fantastic sa indemne lumea sa isi cumpere hybride si electrice cand el nu a fost in stare sa atraga locuri de munca, firme, investitori in orasul asta. Ba mai mult orasul se depopuleaza masiv dar cu cifre facute din pix nu se vede.
    "Gradul de incasare este foarte mic aici."
    Eu intreb logic: daca nu a fost in stare sa incaseze 100 de lei de la X ce il face sa creada ca va incasa cu 50 la suta mai mult daca el nici aia 100 nu a fost in stare sa ii incaseze? Unde nu este cap vai de picioare.....

    Mai vorbim in cateva luni cand sumele incasate la buget o sa scada vertiginos.........

    Raportează
  • postat de Un galatean care nu merge la MEC sau KFC Luni, 04 Ianuarie 2021 01:12 86.124.202.*** Link la comentariu
    14
    9

    Sunt complet de acord cu marirea impozitului de data asta...ati vrut guvernare PNL stiind ca avem primar PSD? Nu va milogiti la aia, ca nu dau 1 ban in plus primarilor PSD .... Propun ca pentru 2022 sa se mai scumpeasca cu 45% , sa stim un lucru...Pucheanule, sa mai candidezi, ca tot pe tine te votez...cat despre plangaciosii care raman fara bani de MC'Donalds, sa nu se mai planga! Aveti bani de "MEC" , dar sa renuntati la un meniu si sa platiti banii aia pentru continuarea lucrarilor, sa nu ramanem in mocirla, n-ati da...Am vrut sa va scriu la sfarsit "bulangiilor" , dar mi-a spus nevasta-mea ca nu e frumos si sa nu va spun si asa...va stiti voi care sunteti,fara sa va mai spun si eu :)))

    Raportează
  • postat de Lavinia Duminică, 03 Ianuarie 2021 23:30 89.137.136.*** Link la comentariu
    4
    12

    Ce gluma "buna" sa comparam Galati cu Cluj, Oradea sau Sibiu. Dar "dragutii de edili" fac comparatiile care le convin lor. Dar despre investitiile si gradul de dezvoltare al acelor orase nu pomenim? In conditiile in care multi cetateni din Galati resimt la buzunar efectele pandemiei, hopa si Consiliul, sa ne mai dea una in cap, "o veste buna"- marim impozitele. Multumim de asa cadou de anul nou, ce sa zic. Ca o urare pentru cei care au gandit aceasta majorare, va doresc sa circulati cat mai des cu autobuzele noastre "nepoluante".

    Raportează
  • postat de dan Duminică, 03 Ianuarie 2021 18:13 90.95.146.*** Link la comentariu
    4
    5

    trebuie si parcare gratuita pentru hybrid daca vrem sa ne comparam cu orase civilizate.

    Raportează
  • postat de Si electricele polueaza Duminică, 03 Ianuarie 2021 07:38 92.83.34.*** Link la comentariu
    4
    23

    Impozitul asta era o aberatie si pana acum, acum e cu 50% mai aberant. Pt ca e calculat strict in functie de cilindree si nu tine cont de emisiile de CO2, care nu depind doar de cilindree, ci si de vechimea masinii, tipul de combustibil, tipul de injectie, tipul motorului (turbo, aspirat etc) si cel mai important ce FILTRE de particule are ! Pt ca daca iei o masina noua cu motor mare, si o compari cu una veche cu motor mic, o sa ai surpriza sa constati ca cea noua e mai putin poluanta decat cea veche cu motor mic ! Si tu ca un cretin ce esti o sa presupui ca aia cu motor mare polueaza de mai mult si o sa-i pui impozit de 50 de ori mai mare decat la harbul ala de passat cu diesel de 2 litri care scoate fum negru pt ca nu are nici un filtru, sau e stricat. Pt ca vad in continuare o gramada de rable diesel care scot fum negru si care, avand o cilindree mica, platesc un impozit de 2 lei. Si acum vor plati 3 lei in loc de 2. Presupunand ca l-au platit si pe ala, ceea ce nu e cazul din ce ne spune primarul. Care e suparat pe aia cu motoare de 6000, care probabil sunt vreo maxim 20 in tot orasul, si care si-au platit taxele care costa cat tot passatul ala, pt ca au cu ce ma, au cu ce. Trebuie sa fii cel putin cretin sa crezi ca poluarea e influentata intr-un mod major de cele cateva masini cu motoare mari pe benzina, care oricum emit mai putine noxe decat tigaile care care scot fum negru, in conditiile in care tigaile astea sunt omniprezente spre deosebire de celelalte care se pot numara pe degetele de la o mana.

    Daca taxa asta chiar ar fi pt reducerea poluarii, atunci ar trebui sa fie in functie de emisia de noxe si nu de cilindree, iar dieselurile alea care scot fum negru ar trebui sa fie impozitate mai mult decat benzinarele de 6000, care sunt extrem de rare raportat la nr de masini din parcul auto. E ca si cum ai spune ca din cauza alora cu Dodge Challenger sau Chevrolet Camaro e poluarea asa mare in oras, in oras fiind doua sau trei masini de genul. Si nu, nu polueaza cat o mie de masini mai noi. Decat daca se refera la masini full electrice, care merg doar pe baterii. Dar bateriile alea cum se incarca ? De la priza, cu curent electric. Care in galati e generat de...Galati Power Station. Care e o centrala electrica bazata pe combustibili FOSILI. Deci cum era cu poluarea ? Nu polueaza masina electrica, dar polueaza centrala electrica care o alimenteaza. Adica te scarpini cu mana stanga la urechea dreapta, cand de fapt te mananca in cur (sa maresti impozitele).

    Raportează
  • postat de Galatean Duminică, 03 Ianuarie 2021 04:56 134.159.223.*** Link la comentariu
    20
    11

    Din experienta personala (detin doua autoturisme) cred ca cetateanul care isi poate permite cheltuielile directe si indirecte legate de un autoturism (combustibil, service, piese de schimb, inspectii tehnice ,RCA , Casco, etc) poate sa plateasca si o majorare de impozit ,care in cazul motorizarilor normale si actuale de pe piata ,nu cred ca depaseste 200 Ron. Este doar un procent infim din toate acestea.
    De faptul ca 99 % din acele autoturisme ocupa un loc de parcare ,fara ca proprietarul sa plateasca vreo taxa , asa cum este cazul in multe alte orase,nu se plange nimeni..
    .De ce sunt obligati alti cetateni sa nu beneficieze in alt fel de acele spatii sau sa nu poata folosi trotuarul din cauza miilor de masini parcate aiurea, nemaivorbind de poluarea provocata de aceste autoturisme.
    Aceleasi vaicareli si comentarii au fost si cand au fost scoase "cascarabetele" din oras ,si vedeti ca viata merge mai departe...
    Ce ar fi daca energia si timpul consumate cu aceste comentarii ar fi folosite pentru a gasi o cale de a fi mai competitiv si implicit mai bine platit ? La munca fratilor ,cu vaicareala nu se rezolva nimic ! Daca nu iti permiti autoturism ,exista din fericire transport in comun .
    Numarul de masini, in general, trebuie drastic limitat in oras si asta nu se poate face decat prin majorarea taxelor .

    Raportează
  • postat de Adrian Duminică, 03 Ianuarie 2021 02:39 89.39.81.*** Link la comentariu
    9
    6

    Stiu eu....tu nu platești pensia nimanui baiatule din munca lui omul sia platit pensia. Daca esti atat de bogat ia 2 masini electrice si impozitul e 0.....dar nu cred ca ești ))))

    Raportează
  • postat de Oana Banana Duminică, 03 Ianuarie 2021 01:22 86.188.89.*** Link la comentariu
    3
    22

    A început recuperarea banilor!
    Ce credeați ca dl.primar “merge in pierdere”?!
    Uite așa plătim OZN-ul, bordurile și parcarea etajata!Municipiul Galati este fruntas in România la orice, lipseau taxele și impozite mai mari ca in rest avem de toate. Felicitări băieților grei din consiliul, mulți pupatori de steag!

    Raportează
  • postat de Bourceanu Doru Sâmbătă, 02 Ianuarie 2021 19:09 86.124.202.*** Link la comentariu
    2
    15

    De acord dl.Primar ...Daca totusi vreti sa avem un oras verde si mai ozonat de ce nu continuati cu demolarea garajelor si a chioscurilor si in locul fiecaruia sa plantati cate un copac ...Ar insemna ca o sa avem un oras intro padure ..Noi cetatenii cel putin cei din Sid .Vest asteptam sa se intample o minunie cat mai curand cel putin in urma sesizarilor pe care le-am facut catre dv. ..multumim anticipat

    Raportează
  • postat de Christophe BYTe Sâmbătă, 02 Ianuarie 2021 15:29 5.13.166.*** Link la comentariu
    2
    29

    Sa incepem 2021 - cu impozite auto majorate cu 55,7%, dupa ce v-am sustinut dezinteresat in ultimii 4 ani, desi atunci nu v-am votat si personal nu am beneficiat de nici o lucrare de infrastructura rutiera in zona in care locuiesc.
    Sa incepem cu impoztitul deja foarte mare (cilindree mare = impozit mare) platit in avans la inceputul anului (ianuarie) 2020 (ca asa face un contribuabil responsabil) ca sa puteti sa va atingeti planurile de dezvoltare...

    Acum v-ati gandit sa ne mai mariti impozitele, desi la mine pe strada (acolo unde am domiciliul fiscal) nu am unde parca, la mine pe strada exista o platforma betonata din anii 70 (nu datorita Primariei Galati ci datorita constuctorului), in rest parcam pe trotuare, prin boscheti, gradini si orice alt petic de pamant disponibil.

    La mine pe strada trebuie sa facem slalom printre guri de canal scufundate in asfalt, abia dupa 2 sesizari ati trimis o echipa ce a carpit acele guri de canal decupand asfaltul, ridicand gurile la nivel si turnand un patrat de beton, care dupa 1 an a cedat iar acum risc iar sa-mi rup rotile.

    Haideti sa vorbim si de aleea din spatele blocurilor, una care candva era asfaltata, frumoasa, plina de verdeata pe laterale, dar care a fost sparta pentru a trage gaze unor noi constructii, apoi aruncata griblura si asa a ramas, pana cand i-ati lasat pe cei de la RDS sa-si ingroape fibra iar ei au peticito asa cum s-au priceput mai bine.

    Inspectorii dumneavoastra trimisi in urma sesizarii mele au replicat "acum ce doriti, avem lucruri mai bune de facut decat aleile din spatele blocurilor" si asta a inchis orice discutie, sa fie namol si mizerie acolo unde era asfalt si curat.
    Haideti sa vedem, de ce sa platesc eu de 15 sau 45 de ori mai mult impozit ca un alt cetatean al orasului, asa cum am facut pana in prezent? Pentru ca am un motor mare si "imi permit", ok, am platit (pana acum - lucru ce poate fi dovedit), dar de ce sa platesc si acum?

    Ne justificati aceasta majorare cu lipsa incasarilor pe aceasta zona de impozitare (doar 70%), e vina mea ca si contribuabil care platesc mult in ianuarie 2020 ca dumneavoastra nu sunteti capabili sa va colectati taxele de la cei 30% rau platnici?
    Eu consider ca dumneavoastra (alesii locali) sunteti cei vinovati ca nu folositi legea sa-i constrangeti pe rau platnici sa-si plateasca acel impozit mizer (cateva zeci sau poate sute de lei).

    Justificati majorarea impozitului auto de o dorinta launtrica de a ecologiza zona Galati, de a oferi un aer curat copiilor si nepotilor nostri, cat de duplicitari puteti fi domnilor Primar Ionut Pucheanu si alesi locali ai PSD? Cand ati desfiintat APATERMUL (reteaua de incalzire centralizata) a orasului si ati pus toti cetatenii sa migreze la centrale termice pe apartament nu v-ati mai gandit la mediu? Dar nu a fost suficient, i-ati si subventionat pe acesti poluatori cu 3000RON fiecare (nu pe mine, eu aveam deja una de ultima generatie cumparata cu fonduri proprii). Dar aceasta actiune a dumneavoasta ati considerato o mare reusita, un mare succes al fostului mandat, acum imi spuneti ca eu sunt poluator, dumneavoastra ce sunteti?

    Haideti sa mergem pe firul epic al povestii, dumneavoastra stimabil Primar Ionut Pucheanu (pe care l-am votat acum 3 luni) nu ati deschis gura tot anul 2020 referitor la majorarea impozitelor auto, cumva v-ati protejat capitalul electoral?

    Nu era normala o dezbatere transparenta cu toti cetatenii acestei urbe? Nu, din punctul dumneavoastra de vedere cei 60% dintre cetateni v-au conferit dreptul sa luati decizii dictatoriale - e ca noi si punct (ca in vremea comunismului).
    Nu stimabile Primar Ionut Pucheanu, noi cetatenii dorim sa ne explicati ce planuri aveti, cum doriti sa le puneti in practica, sursele de finantare, sa dezbatem, iar cand vine vorba de masuri care ne afecteaza financiar pe toti (impozite locale) ne dorim sa fim consultati!
    Se numeste REFERENDUM LOCAL (e un exercitiu democratic, nu dictatorial ca cel pe care l-ati facut in consiliul local cu aceasta majorare).

    Imi spuneti dumneavoastra sa-mi cumpar o masina hibrida ca voi avea parte de acea reducere si voi plati putin, totusi ce va faceti daca imi iau o masina hibrida cu motor termic mare plus ceva electric minuscul, atunci brusc nu mai poluez? Cu ce e mai diferita poluarea in acest caz?

    Dar daca cumpar o masina electrica am unde sa o incarc in Galati, ca nu voi fi singur, poate vom fi 10000 de locuitori pe cate statii de incarcare in prezent 10 - 15? Ne oferiti cumva dumneavoastra si institutia primariei subventii sa ne permitem o masina Tesla (ca sa avem o autonomie decenta) de 100.000 euro?
    De cat timp este nevoie ca sa-mi recuperez investitia de 40.000 pana la 100.000 euro oare?

    Daca toti migram pe masini hibride si electrice, dumneavoastra si institutia pe care o reprezentati cu ce bani veti mai repara infrastructura rutiera din Galati? A, mi-am dat seama, atunci veti pune impozit si pe aceste autovehicule, dar noi vom fi cheltuit deja banii pe rationamentul "inteligent" al alesilor locali.

    Apropo, nu este impozit pe poluare (interzis in U.E.) ci impozit pe mijloace de transport, ceea ce inseamna ca ar fi bine sa va reconsiderati pozitia.

    Suplimentar, luati aminte, nu capacitatea cilindrica a motorului distruge infrastructura rutiera ci masa acestuia raportata la dimensiunile anvelopei (amprenta la sol) coroborate cu cuplul dezvoltat, intrebati niste ingineri cum stau lucrurile (nu ma credeti pe cuvant).
    In unele tari ale Uniunii Europene, autoturismele sunt taxate anual in functie de masa. Tarile care practica o asemenea taxa sunt Belgia, Ungaria, Letonia, Finlanda, Olanda Danemarca si Suedia.

    Nu ma mai jigniti, spunand ca sunt eu poluator in conditiile in care banii mei sunt ai naibii de buni pentru administratia locala si proiectele ei, cam cat 15-45 de ecologisti, bani platiti pana acum in luna ianuarie! Comparand impozitul platit de mine fata de dumneavoastra eu dau de 15 ori mai multi bani, asa ca putin respect nu ar strica din partea dumneavoasta.

    De cand institutia Primariei Galati are atributii in verificarea starii tehnice a automobilelor? Iteleg ca pentru epavele Transurb, ADP, Ecosal - v-ati ingrijit sa aveti statie tehnica ITP la Transurb, ca acestea sa treaca verificarea tehnica periodica, desi ele sunt adevarate fumigene si un real pericol in trafic (lucru ce poate fi dovedit cu nenumarate imagini online de autobuze ce fumega sau ard, tractoare ce fumega, masini de gunoi carora li se scurg diverse lichide pe carosabil, etc.).
    Personal fac verificare ITP oricand doriti, cu dumneavoastra langa mine, la orice statie ITP sau RAR si va dovedesc ca nu poluez mai mult decat este declaratia producatorului, certificata de cartea de identitate a masinii. Stiti de ce? Pentru ca eu imi repar masina in service-uri autorizate cu piese originale.

    Coborati la nivelul solului, momentan sunteti in aer...
    Probabil vi se trage de la masca anti-covid, suntem in pandemie, unii si-au pierdut locurile de munca, afacerile noastre nu prospera, anulati aceasta ineptie de hotarare locala cat mai este timp, in caz contrar chiar daca putem plati vom refuza sa o facem, sa vedem ce veti face atunci cand in loc de 70% incasari la final de an veti avea 30% incasari.
    Infatuarea de care ati dat dovada efectiv ne face sa ne reconsideram pozitia fata de dumneavoastra si colegii PSD-isti.

    Va stau la dispozitie pentru clarificari (documente pentru plata impozitelor, sesizari, etc.) daca doriti. Eventual putem stabili si o audienta daca chiar doriti sa dati dovada de transparenta, haideti sa lucram impreuna pentru binele urbei, nu separati de asemenea greseli administrative.

    * Ca cetatean v-am sustinut dezinteresat, desi nu am beneficiat de atentia institutiei dumneavoastra, lucru vizibil pe multe grupuri locale de soferi si nu numai, acum e randul dumneavoastra ca primar sa ma sustineti!

    ANULATI DELIRUL MAJORARII IMPOZITULUI PE MIJLOACELE DE TRANSPORT!
    REVENITI CU PICIOARELE PE PAMANT, RESPIRATI UN AER RAREFIAT, ATAT DUMNEAVOASTRA CAT SI CONSILIERII LOCALI AI PSD!

    Raportează
  • postat de Știu eu... Sâmbătă, 02 Ianuarie 2021 11:58 62.231.94.*** Link la comentariu
    13
    27

    @Popa...... Mama ce gândire comunista..... Sa ai 2 mașini nu înseamnă că ești avut..... Mașina nu este decât o necesitate pentru cei care muncesc și au și copil la școală..... Mama ce comunist..... Nu ma așteptăm la asa ceva la 30 de ani de la revoluție.... Cred ca ești nostalgic..... PS. Am 2 joburi bine plătite și îți plătesc cu succes singur pensia ta. Nu ma înțelege greșit pensia o ai câștigată dormind în combinat în tura de noapte...... Dacă nu erau comuniștii dvs. Sigur erați un mare tractorist..... Hai La mulți ani

    Raportează
  • postat de andone Sâmbătă, 02 Ianuarie 2021 10:46 188.24.254.*** Link la comentariu
    12
    17

    1. impozitul nu are treaba cu cati bani ai cumparat masina...si nici cu taxa de mediu ca e cu totul altceva. nu zice nimeni sa nu se scumpeasca, dar o diferenta de 1200 lei de la un impozit la altul e ffff mult..adica la o masina de 3.0 CC ajungi sa dai un impozit de 10 lei pe zi...pt ce? am acceptat 2300 pe an, dar 3500 e imens...
    Vrei uras curat? arunca rablele, pune taxa pe vechituri. o masina cu motor de 3.0 din 2018 va volua infinit mai putin decat oricare alta cu euro 2, 1 sau non euro...dar aici e si o treaba de RAR si ITP
    2. Sa accept ca vrei sa maresti taxa, k, dar nu o face in ultima zi a anului ca sa arzi galateanul la buzunarul si asa greu incercat de pandemie...deci nu in ultima zi...lasa l sa o vanda in alt judet
    3 . mersul cu autobuzul sa zicem ca e bun, dar cu pandemia ce facem??? ne inghesuim in ele?

    Raportează
  • postat de Tudor Sâmbătă, 02 Ianuarie 2021 09:21 89.136.0.*** Link la comentariu
    4
    22

    Este de remarcat apoi cinismul inserarii felicitarii adresate de edil cetatenilor - ”2021 cu sanatate si bucurii. La multi ani!”. Multumim si ce ne doresti noua sa ti sentoarca inzecit (Dupa ce DNA structura centrala va actiona conform competentelor)!

    Raportează
  • postat de Adrian Sâmbătă, 02 Ianuarie 2021 03:19 89.39.81.*** Link la comentariu
    18
    12

    Asa e in liberalism si in capitalism vrei sa te plimbi cu masina platești nu vrei nu ai bicicleta...eu as pune si taxa de parcare daca vrei sa parchezi ca vad ca in mazepa isi lasa domnii masinile tot pe strada si nu in parcare....hai la munca lasati vaicarelile nu așa spunea băse??

    Raportează
  • postat de Dorin55 Vineri, 01 Ianuarie 2021 20:17 89.136.186.*** Link la comentariu
    6
    48

    Este normal sa mareasca impozitele la masini si la toate, deoarece ei nu sunt in stare sa stranga impozitele si taxele de la firmele existente aici. De ce? Pai e simplu, ca-s ale lor! Oricum, alte firme nu se vor infiinta, investitii straine nici atat, deoarece ei nu sunt in stare si nu vor sa aduca pe nimeni sa investeasca in Galati. Concluzia, se vor mari taxele la toate, noi le vom plati! Acesta este rezultatul alegerilor! Cine i-a votat, sa fie multumiti!

    Raportează
  • postat de Același gălățean fără piste de biciclete ca în afara Joi, 31 Decembrie 2020 19:30 109.166.132.*** Link la comentariu
    6
    42

    Vad ca mulți discutați de capacitatea mașinii. Dar uitați din vedere hoția. Nu am mașina de capacitate mare și cu ușurință plătesc impozitul, problema este alta, va place sa fiți furați cu sau fără cilindree mare? Mie personal nu.

    Raportează
  • postat de Andrei Joi, 31 Decembrie 2020 15:06 89.136.0.*** Link la comentariu
    32
    12

    Acum am aflat si eu ! In noiembrie am luat o masina cu capacitatea de 4.700 Cmc !! Dar eu spun ca cine are motor de neam prost teoretic are si bani sa plateasca impozitul !! Ms

    Raportează
  • postat de vic Joi, 31 Decembrie 2020 13:53 193.176.84.*** Link la comentariu
    55
    23

    Sustin masura cresterii impozitului.... cu totii ne dorim un transport public de calitate dar nu-l folosim pentru ca avem masini personale, se investeste degeaba in autobuze si tramvaie noi..... la mine cresterea impozitului e de la 56 lei la 84 lei pentru o masina mica, nu mi se pare mult...... iar daca ai o masina de 50.000 euro cred ca iti permiti un 500 euro impozit

    Raportează
  • postat de adio Joi, 31 Decembrie 2020 12:58 84.117.192.*** Link la comentariu
    14
    48

    in judetul penelist de la malul marii taxele au ramas la fel ca anul trecut. Anul trecut mi-am mutat si parinti aici iar la anu vindem tot in galati. Semnat familie de votanti penelisti.

    Raportează
  • postat de Popa Matei Joi, 31 Decembrie 2020 08:48 81.196.55.*** Link la comentariu
    65
    19

    Eu zic ca e buna masura... Multi care au peste 2 masini, isi vor stabili domiciliul in alte localitati de pe langa Galati... Si asta e bine pentru ca, atunci cand se vor scoate locurile de parcare la licitatie, se vor avea in vedere doar cei care le au inregistrate in Galati. Nu mi se pare normal, sa ai multe masini, sa vrei locuri de parcare si sa nu platesti.
    Bravo, domnule Primar!
    Felicitari!
    P.S. Cei care vor pleca din Galați, cred ca nu sunt galateni si... ii cheama originea

    Raportează
  • postat de Marian Joi, 31 Decembrie 2020 02:53 213.177.158.*** Link la comentariu
    17
    28

    Banii ce intrau in caseria primariei din impozite pe garaje s-au dus.Trebuiau gasiti bani in alta parte.

    Raportează
  • postat de Daniel Joi, 31 Decembrie 2020 00:58 5.13.182.*** Link la comentariu
    2
    62

    Pai ca sa ne luam masini noi, hybride/electrice trebuia sa dezvoltati orasul sa ne putem permite. Pe langa aste trebuie sa incurajati instalarea de incarcatoare. Unde sa incarci masina electrica cand sunt 2 chargere in tot orasul si alea vai de ele?

    Sa folosim transportul in comun, pai eu chiar il folosesc si pot sa spun ca daca in vara mergeau destul de bine, de cand a inceput toamna autobuzele au inceput sa cam sara peste program. E o placere sa astepti autobuzul 18 in frig si ploaie la ora 5:20 dimineata si sa vezi ca nu mai vine.

    PS: nu stiu la ce masini ati calculat voi impozitul, insa la 1.6 e sub 90 lei.

    Raportează
  • postat de Nicu Joi, 31 Decembrie 2020 00:35 86.124.206.*** Link la comentariu
    7
    56

    Naivi mai sunteti. banii se duc la firmele abonate la megalucrarile de partid, marile artere rutiere urbane. Demolari de garaje se fac numai unde sunt un numar mare de garaje sau NU sunt interese de partid (vezi cele 110 garaje din spatele blocului M1, B-dul Cosbuc) si vrea sa faca parcare subterana in fata Casei de Cultura a Sindicatelor. In rest unde sunt 10, 20, 30 de garaje NIMIC. Parcarile din jurul pietei Micro 20 sunt ingradite si monitorizate video cu pretul de 2 lei pe ora, dar NICI o masina nu parcheaza 1 secunda. dar in cartier este o mare problema sa gasesti un loc de parcare liber. Multe lucrari au fost contractate in oras de diferite firme care apoi au renuntat la contract fara sa fie penalizate pentru timpul pierdut de comunitate (vezi drumul prin curtea Politiei de Frontiera, plaja de la turnul de televiziune, etc etc etc. Ridicarea masinilor abandonate DE CE NU se pune in aplicare pentru ca lege este data si promulgata de presedintele tarii, masini sunt cu duiumul, sau ca si cu limitarea circulatiei a masinilor inmatriculate in Bulgaria, sunt interese. ETC ETC ETC.

    Raportează
  • postat de Bleah Miercuri, 30 Decembrie 2020 23:42 86.124.204.*** Link la comentariu
    4
    66

    Cea mai buna explicație, este ca sunt niște javre politice.... La toate partidele!

    Raportează
  • postat de Akbar Miercuri, 30 Decembrie 2020 23:11 5.13.213.*** Link la comentariu
    34
    33

    Posesorii de tinichele, clocitoare si cotete pe 4 roti SH au iesti la smuls parul din cap. Acum si-au adus aminte cat sunt de saraci.
    Orasul a saracit, populatia s-a injumatatit, in schimb cotetele made in Bulgaria sau din REMAT-urile Europei s-au inmultit, ca dupa ploaie. Afara, de la a doua masina in sus, platesti de ramai fara chiloti.

    Raportează
  • postat de Un contribuabil Miercuri, 30 Decembrie 2020 23:06 86.124.202.*** Link la comentariu
    7
    54

    In primul rand, d-l primar confunda Galatiul cu Brasov, Sibiu, Oradea s-au alte orase din vest, pe de o parte incurajarea cumpararii de masini nepoluante, cati Galateni isi pot permite avand in vedere nivelul de trai iar in al doilea rand cine are masina de 6.000 cm are si bani de plata a impozitului. Aceasta masura loveste in cea mai mare parte in clasa de mijloc al posesorilor de autovehicule pentru a aduce mai multi bani la bugetul local, care stim cu totii cum se cheltuiesc.

    Raportează
  • postat de parerea mea Miercuri, 30 Decembrie 2020 21:55 5.13.159.*** Link la comentariu
    3
    61

    Pai daca "gradul de incasare este unul f.mic" acum, deci nu prea se plateau impozitele auto , cine crede ca marindu-le cu 55% vor da navala posesorii de autoturisme sa le plateasca ? Sunt convinsa ca nu se vor strange bani din impozite nici cat s-au strans pana acum. Rablele poluatoare vor circula in continuare si fara sa se plateasca impozitul. Buni consilieri locali PSD are Galatiul in frunte cu Primarul. Sa va traiasca, felicitari, minti luminate. Explicatia cu poluarea in functie de capacitatea cilindrica nu prea sta in picioare. Sunt autoturisme aproape noi Euro 6 care nu polueaza mai deloc dar au capacitate cilindrica mare. Posesorul autoturismului, de buna credinta ca un cetatean responsabil si-a platit an de an impozitul de 2500 lei. Acum vine Primaria si-l obliga sa plateasca aprox. 4000 lei pt acelasi auto (repet Euro 6). Credeti ca mai plateste ? Nu, sau va gasi o solutie sa inscrie masina pe numele cuiva care este scutit, gen veteran de razboi, persoana cu handicat, etc. S-a facut vreo analiza serioasa sa se ia in considerare si anul fabricatiei, gradul de poluare, starea de intretinere, de exemplu ? i-a luat pe toti la gramada ce mai conteaza, nu ? In conditiile in care multi au ramas fara locuri de munca, tu Primarule maresti impozitele, asta-i ajutorul ? Deja vor fi destui care vor merge in instanta sa conteste HCL. S-au taiat atatia copaci, s-au redus spatiile verzi dar vezi draga Doamne se gandeste primarul la aerul galatenilor. Sa fim seriosi ! Au fost alesi cu procent mare, sa te tii de acum. Patru ani taie si spanzura si se c... in capul galatenilor. Nu sunt bani ? Sa termine cu pomenile si tot felul de facilitati, gratuitati.

    Raportează
  • postat de Vlad Miercuri, 30 Decembrie 2020 20:33 5.13.135.*** Link la comentariu
    6
    47

    Haideti toti votantii psd la coada pe 2 ianuarie la impozite sa platiti milionul pentru logan(asta majorat deja) si cele 2 milioane pentru apartament..

    Raportează
  • postat de Vlad Miercuri, 30 Decembrie 2020 20:30 5.13.135.*** Link la comentariu
    7
    40

    Din punctul meu de vedere explicatia domnului primar cu poluarea e yotal gresita. Sunt masini care au motoare de 3000cmc si taxa de 3500lei cu aproximatie... si polueaza mai putin decat una cu motor 1.9 tdi care o sa plateasca 300.. unde este echitatea?

    Raportează
  • postat de victor Miercuri, 30 Decembrie 2020 20:14 5.13.196.*** Link la comentariu
    6
    46

    Procesele pierdute de primarie din cauza tocmai a celor care ne conduc astazi au dus fara doar si poate la aceste majorari de impozite.Avem un primar si un consiliu care nu mai au de mult simtul realitatii , dupa ce ca nu au reusit sa atraga la Galati nici un fel de investitori si suntem vai de mama noastra ca oras , domnia s-a marele primar se compara cu Cluj.Ba esti cu capul ? A facut primaria Galati ce a facut Boc pentru Cluj ? V-ati cladit propiile afaceri pe seama contribuabililor si cu parere de rau constat ca mizeria PSD merge in continuare prin votul pensionarilor. Ar trebui sa facem cetatenii ceva ,sa ne opunem acestor aberatii emise de primar si gasca de excroci.Nu se vor opri aici si vor continua mereu sa ne subjuge in propia noastra casa.

    Raportează
  • postat de stop Miercuri, 30 Decembrie 2020 19:40 89.137.230.*** Link la comentariu
    7
    46

    Catre toata populatia orasului Galati atentiune:

    -Nu mai votati PSD ( v-au mintit ca aduc miere si lapte si acum va maresc impozitele)
    - Marirea cu 50 % este o ilegalitate si nu poti tu sa maresti asta de capul tau ca te numesti primarie
    - Oamenii sunt saraci in oras si multi sunt someri. De unde sa isi permita sa isi cumpere masini nepoluante cand ei nu isi permit sa isi cumpere un logan nou. Salariile sunt 1700-2000 lei la 80% dintre galateni
    - Cati pomi ati plantat in oras si in jurul orasului?
    - Pana acum nu a fost poluare de la masini si de la marile firme? Vreti sa luati si dreptul la romani de a avea o masina ca sa isi faca si ei treaba si sa se poata folosi de ea. Masina e o necesitate. Nu ai cu ce sa ajungi undeva daca nu ai masina pentru ca nu mai sunt rute de tren cum erau, nu mai sunt curse de masini cand doresti, nimic nu mai e cum a fost in conditiile in care au plecat 5 milioane de romani in strainatate.
    - Primarul cu ce circula|? Cu autobuzele de la transurb? Niciodata nu l-am vazut in autobuz sau tramvai dar el isi permite sa plateasca impozit si de 300%
    - Aceasta masura este luata impotriva familiilor sarace care au si ei o masina amarata . Bogatii orasului se impiedica de noi si nu mai vor sa astepte la semafor. Daca ar disparea masinile si am renunta la ele vor fi multi someri de la sigurari, de la service, de la rar, de la furnizorii de piese, de la benzinarii si de peste tot. Ii va lua pucheanu si ii va angaja in agricultura sau la asfaltat strazi
    - Incurajati mersul pe bicicleta , trotinete electrice, transport pe dunare catre litoral, sulina, braila, tulcea si oamenii renunta la a mai pleca la mare cu masina
    - pucheanu trebuie sa adune bani nu din impozitele noastre marite ci din atragerea de investitori care sa deschida fabrici aici, uzine, firme,
    - Gandire tipic comunista..cand cineva are si prospera impoziteaza-l si i-ai banii. De asta america e unde e si Romania a ajuns si mai saraca..banii vostrii sunt furati prin legi ilegale si imorale mai ales ca masina mica nu produce bani pe cand un camion sau un tir mai produce ceva
    - Toate rablele de la primarie si ecosal nu polueaza ? O sa se mareasca impozitul si pentru ele sau nu o sa stim niciodata?
    - Reduceti aparatul bugetar ca nu sunt privatii care muncesc sa le dea bani cu nemiluita la puturosii din primarii sau de oriunde si cand te duci la ei te trateaza ca pe mosia lor
    - prin aceasta masura vor pleca si mai multi din oras si isi vor inmatricula masinile in alta parte
    - oamanii nu au bani de mancare si facturi si ii luati si posibilitatea de a tine un logan..omul va plati impozitul dar poluarea nu va dispare si deci si cu banii luati si cu poluarea pe oras. Saraceste cetateanul si se imbogateste primaria care cu banii aia ii va baga in tunelul lui marius stan
    - sa va fie rusine ( eu nu v-am votat pt ca stiam ce faceti- mariti, mariti si ne luati banii munciti cu truda)

    Raportează
  • postat de Cititi Codul Fiscal Miercuri, 30 Decembrie 2020 18:51 82.79.132.*** Link la comentariu
    3
    26

    Codul fiscal 2020: https://www.noulcodfiscal.ro/titlu-9/capitol-4/articol-470.html

    In Galati se pune impozitul dupa criterii de sarlatanie?

    Raportează
  • postat de Trica Miercuri, 30 Decembrie 2020 18:37 109.166.131.*** Link la comentariu
    6
    27

    Cel mai corect era să zică acest Primar că au nevoie de mai multi bani la primărie,pentru salarii probabil că aduc bunăstare acestea nu? Referitor la cei care spun că au fost aduse toate gunoaiele din germania in Galați și în țară ,să-mi zică și mie unde e groapa asta de gunoi in Germania că să-mi iau și eu ...și ce fac germanii cu ele când nu se vând ..probabil circula prin germania dar nu au cum germanii le țin în garaje fara să umble cu ele sa se învechească și după le vând ca gunoaie.Referitor la cei care au motoare mari îl doare in cur pe edilul nostru că poluează sa dea banu și in rest ce treabă avem noi ,că doar plătește baiatu.....daca vrea un oraș verde le interzicea nu le marea taxa,dar bătaia e pe motoarele între 1.6-2.0 litri astea sunt cele mai multe.iar de încheiere toți care sunteți așa ecologiști ,probabil fumați 2 pachete de țigări pe zi ,1-2 peturi de bere și mâncați tot ce va da așa zisele "supermarketuri"adormiților

    Raportează
  • postat de Bujoreanu Miercuri, 30 Decembrie 2020 17:42 109.166.128.*** Link la comentariu
    4
    32

    Mai bine ați crea noi locuri de munca. Ne plângem de ce pleacă tineretul din oraș.
    O sa ajungem bine tare. Atât știm sa luam pielea de pe oameni și asa muncim aproape toți pe salariul mimin.

    Raportează
  • postat de Emil Miercuri, 30 Decembrie 2020 16:45 5.13.238.*** Link la comentariu
    4
    25

    7 din 10 galateni nu au votat., nici primarie nici parlamentare, degeaba ne plangem acum
    Cum poti rezolva o problema ecologica cu taxe ? ce se va intampla ? nu vor mai porni masinile? o gandire
    Avem infrastructura pt biciclete ? pe sosea te injura soferii ca ai pista, si pe trotuar tre sa mergi cu 10km/h sa nu lovesti pietonii, o mare mizerie.
    Autobuzele sunt insuficiente si tot pe motorina, si mai nou autobuzele din vara deja incep sa scartie, caraie semn ca nu sunt intretinute corespunzator.

    Raportează
  • postat de Știu eu... Miercuri, 30 Decembrie 2020 16:33 62.231.94.*** Link la comentariu
    5
    26

    Mai.... Mai..... Uite asa se încheie un cântec de jale........ Jale la Galați...... Ce naiba nu era de așteptat asa ceva, dar cu 50%..mama,cam mult. Iute asa o sa încurajăm populația sa meargă cu autobuzul..in plina pandemie? Voi cei din conducerea orașului sigur mergeți cu autobuzul....... Asa ne trebuie... Eu zic.. Eeeee nu mai zic nimic. La mulți ani!!!!

    Raportează
  • postat de Andrei Miercuri, 30 Decembrie 2020 15:33 69.169.18.*** Link la comentariu
    7
    91

    O măsură menită să alunge din oraș și restul de populație care și-așa era puțină și necăjită...
    In ritmul acesta, primarul va ajunge să fie singurul care să își plătească impozitul la mașină mărit tot de el cu 50%, 100% sau 200%.
    Asta dacă ține cu adevărat la VW Passat-ul acela al lui cu lumini albastre de poliție (că așa e în România, dacă ești primar ai lumini albastre pe mașină, ca ești smecher, trebuie sa dai fraierii laoparte din drum când treci...)
    Am plecat din Galați în decembrie 2011 și nu regret nici acum, după aproape 10 ani, pasul făcut.

    Raportează
  • postat de Je Miercuri, 30 Decembrie 2020 15:33 82.137.10.*** Link la comentariu
    7
    20

    Gălățene,
    Fix din cauza mentalității pe care o ai, este Galațiul asta unde este... Plin de frustrări, dornic să moară capra vecinului...
    In felul asta Galațiul va rămâne o fundatura a Europei, plina de mizerie umană și morală, din care cel mai bine e sa fugi.

    Raportează
  • postat de Radler Miercuri, 30 Decembrie 2020 15:13 194.105.20.*** Link la comentariu
    11
    20

    Maaaa..... da ..."DESTEPTI" mai sunteti voi astia de la primarie .......ati gasit repede o scuza ..sa mai mariti taxele ........o dati pe poluare acum.........
    Dar de ce nu s-a gandit de prima oara ....principala cauza sunt masinile vechi ....OK ....Ideii :
    1. Hai sa nu mai importam si sa mai inmatriculam zafuri de afara ...la asta v-ati gandit . (multe dintre ele REPARATE de la accidente si cu volane pe partea dreapta - alta problema)
    2. Hai sa nu mai importam si sa sistam inmatricularea de masini pe motorina (vechi si noi) (exceptand pe cele cargo) - nici macar Dacia nu mai produce masini Diesel
    3. Hai sa nu mai importam si sa inmatriculam masini cu motoare pe benzina mai mari de 1.6 litri (este suficient un motor de 1.6 L - pe drumurile din Romania mai ales ca 70 % din masini merg pe traseul - servici - casa - supermarket)
    P.S. - toate astea pot fi implementate la nivel de tara. - SI NU MAI ERA NECESARA CRESTEREA ABUZIVA DE TAXE

    Raportează
  • postat de Adrian Miercuri, 30 Decembrie 2020 14:45 109.166.131.*** Link la comentariu
    5
    20

    De acord sa se impoziteze cu sume mult mai mari, doar ca, sa se impoziteze la emisiile de noxe nu la cilindree, daca ai masina din 2000 cu dpf anulat si la itp nu dai spaga nu-l primesti pana nu-ti rezolvi problema.

    Raportează
  • postat de De acord cu Gălățeanul Miercuri, 30 Decembrie 2020 14:21 5.13.190.*** Link la comentariu
    27
    11

    Sunt de acord cu "Gălățeanul" (chiar daca am 2 mașini)
    Oricine își poate cumpăra un gunoi cu 1500 euro, si o tine in fata blocului degeaba, ca el vrea sa se duca sa-si aducă porcul. Atât. Se duce doar de 2-3 ori pe an la tara, si vrea mașina.
    E si vina primăriei (prefecturii) ca omul vrea sa se duca la tara, si nu are alternative. Ce mașini/trenuri ca alternativa ai? Niciuna care sa fie decenta, așa ca isi cumpăra mașina.
    Daca face impozitul 200% ar dispărea jumătate din rable, iar banii sa fie direcționați spre transportul in comun, nu spre salarii la primărie , etc.
    Nu este obligatoriu sa ai mașina. Vrei mașina, trebuie sa ti-o permiți.
    Sa facă sensuri unice, si in locul câștigat sa facă piste de biciclete reale, nu de alea care se opresc in stâlp sau duc nicăieri. Sa nu mai încurajeze mersul cu mașina. Sa facă benzi speciale doar pt autobuz (si taxi), ca in toate tarile. Sa avem mijloace de transport civilizate, sa iti fie drag sa mergi cu ele, nu GUNOAIE. Ca de aia omul isi cumpăra o mașina de cați bani are, pentru ce e o necesitate care nu ar trebui sa fie.
    Prima măsura buna pana acum luata de primar.

    Raportează
  • postat de PSD forever hoț Miercuri, 30 Decembrie 2020 14:02 46.97.176.*** Link la comentariu
    3
    27

    Logica de fier, "gradul de încasare este foarte mic", deci, mărim impozitele. Dintre aia, câțiva, care mai plăteau, or sa fie o parte care n-or sa-si mai permita sau n-or sa mai vrea sa plateasca o hoție. In nici un caz nu or sa-i convinga pe ăia care nu plăteau până acum să înceapă să plătească. Probabil, încasările vor scădea. Mergeți după ăia care nu plătesc, nu ii puneti pe bun-platnici sa plateasca mai mult. Trăiască pucheanu si famiglia!

    Raportează
  • postat de galatean Miercuri, 30 Decembrie 2020 13:58 86.125.62.*** Link la comentariu
    3
    30

    Strazile is prea bune! Mergeti dinspre Parc CFR spre Catedrala, pe Domneasca, nu vorbim de strazile mici. Aici sunt banii dumneavoastra!
    Daca avem strazi prea bune si am investit prea mult hai sa punem si o taxa de 50%. Nu reparam destul la masina cu toate gropile, tasarile si lucrarile de mantuiala suportate tot din banii nostrii.

    Cine polueaza mai mult decat trebuie, nu trece ITP, il verifica RAR-ul in trafic ... sa isi faca treaba! De unde si pana unde motivul asta stupid cu impozitul. O masina in stare tehnica proasta dar cu cilindree mica poate polua foarte usor mai mult decat o capacitate mare dar in parametrii. Cei care scot rotocoale de fum sunteti siguri ca circula cu masina fara modificari sau probleme tehnice???!!!

    "pentru că vrem să trăim într-un oraş cât mai verde, cu un aer cât mai bun pentru sănătatea noastră" - serios?! cu pistele alea de biciclete improvizate pe trotuare unde trebuie sa eviti pietonii sau cainii comunitari!!
    Sunt trasee de bicicleta marcate sa mergi pana la Garboavele, Cotul pisicii etc.?????
    Putem ajunge la serviciu in siguranta pe bicicleta/trotineta electrica pe vasta retea de piste??? Ca sa nu mentionam ca asta ar fi si o masura anti-Covid, dar cui ii pasa.
    Sa nu ne furam sapca singuri cu cel "verde" ca minciuna nu ajuta.

    Raportează
  • postat de Dragnea Miercuri, 30 Decembrie 2020 13:57 5.102.0.*** Link la comentariu
    4
    28

    În campania electorala ăștia nu au pomenit nimic de creștere de impozitare. Au mințit ca dragnea că fac spitale, școli, grădinițe și ei au votat în parlament să fure.

    Raportează
  • postat de silviu Miercuri, 30 Decembrie 2020 13:57 62.231.94.*** Link la comentariu
    35
    11

    SI uite asa, sper sa mai dispara din tigai! Cine a avut bani de masina, are si 300 de lei sa dea PE AN impozit!
    Ca acum multi parliti si-au luat tigai, sau altii dorm pe jos dar se dau cu beveu; :)))Asta e , figurile se platesc! Foarte buna masura! Bravo, vrem aer curat trafic mai lejer!

    Raportează
  • postat de Ion Miercuri, 30 Decembrie 2020 13:29 185.53.198.*** Link la comentariu
    14
    59

    În România o să ajungem să ne permitem să avem nimic.

    Raportează
  • postat de pentru Galateanul Miercuri, 30 Decembrie 2020 13:18 5.13.160.*** Link la comentariu
    10
    100

    Galatene, tu n-ai masina, nu? Am o masina de 12 ani, luata de noua si acum ma gandeam s-o schimb. Si surpriza! sub 10.000 euro nu gasesti decat logane (nu toate, ca sunt si logane care sar de 10.000 euro) sau masini din clasa mini (unde nu poti sa bagi 3 sacose mai mari in portbagaj). Deci, cum ma incurajeaza primaria sa cumpar masini noi? Izbindu-ma cu impozite duble? Sa acorde, nene, vouchere pentru masini electrice, daca se bat cu pumnul in piept ca vor sa limiteze poluarea. Si ce-i cu asta: s-a majorat impozitul "pentru ca gradul de incasare e foarte mic aici..."? Adica lumea fuge de un impozit, ai 5 prosti care-l platesc si maresti acel impozit, pentru ca tot acei 5 prosti sa-ti plateasca mai mult. Du-te si confisca-le masina celor care nu platesc, nu-i arde tot pe aia, fraieri, care-ti dau bani. N-am inteles logica aici, dar sunt sigur ca ma depaseste si dl primar stie mai bine.

    Raportează
  • postat de CD Miercuri, 30 Decembrie 2020 13:04 95.76.2.*** Link la comentariu
    61
    45

    Din moment ce toate rablele arunate de germani, care scot un fum de ne omoara pe toti, circula nestingherite pe strazile orasului, sunt de acord ca acei atentatori la sanatatea mea si a copiilor mei sa platesca , nu cu 50% mai mult ci cu 200% mai mult.
    Nu e zi in care sa nu vad porcarii de masini care cand pleca de la semafor scot un fum negru de zici c-a luat foc.

    Raportează
  • postat de dana Miercuri, 30 Decembrie 2020 12:50 86.122.131.*** Link la comentariu
    9
    74

    "Din două motive. Pe de o parte, pentru că gradul de încasare este unul foarte mic aici."Serios? Si cozile de la Taxe si Impozite????Sunt pentru platile impozitelor apartamentelor? Ma-ndoiesc...Romanul este inventiv, se vor gasi localitati din Judetul Galati sau chiar alte judete, in care cresterea impozitelor nu va fi de 55%, se vor gasi niste prieteni sau bunici de pe la tara,pe care sa se inmatriculeze masinile, iar Primaria Galati nu va incasa nici cat au incasat pana acum. Nu toata lumea isi permite hibride sau electrice...

    Raportează
  • postat de Miron Miercuri, 30 Decembrie 2020 12:33 5.13.216.*** Link la comentariu
    8
    85

    Bravo tată .zii așa . cum sufletul meu sa nu zic altceva maresti impozitu pe masina cu 50% , altii electricitatea cu 20% iar salariul minim creste cu 70 lei din care tot statul iti ia 30 lei. Bravo

    Raportează
  • postat de Galatean Miercuri, 30 Decembrie 2020 12:09 78.96.81.*** Link la comentariu
    76
    32

    Auzi, ma, Annais, ce-i trebuie marlanului masina daca a baut cerneala, analfabet fiind, pana si apa din WC, cand nu are bani de bautura, daca nu are o instructie serioasa sa aiba castig bun de la un seviciu bun, cu bani pentru o masina noua?!!

    Asa din bani la negru, sau de la alba-neagra, basca niscaiva furtisaguri, lesne are sa-si umple curtea de la marlanoaia cu rable, iar cand le porneste sperie lumea cu fumul de cheama pompîerii, poluand si viciind tot ce misca natural in jur!

    Este pentru prima oara cand, iaca, vad ceva bun la primarul asta, care tine de mediu, in special de cetatean!

    Este prea mica majorarea aceasta pentru auto; sa majoreze in asa fel incat nici valoarea rablei sa nu acopere taxa!

    Si, bine ar fi, sa se emita o hotarare ca aceste rable care scot fum ca locomotivele conduse de marlani si toape, viniti de la marlanoaia la oras, poluand si ei cu mizeria trupeasca de nespalati, invective si abuz de claxoane pe toate arterele orasului, poluand fonic, sa nu mai fie primite in oras, creindu-se parcari in apropierea orasului!

    Sunt multe orase in Europa care practica astfel de parcari la intrarea in orase, astfel protejand mediul, evitand agloneratiile urbane, foarte daunatoare sanatatii oamenilor!

    Raportează
  • postat de eu Miercuri, 30 Decembrie 2020 11:55 62.231.94.*** Link la comentariu
    54
    22

    Firesc sa se intample asa ceva si pacat ca nu s-a facut mai din timp. Acum, dupa ce s-a ales pesedeul din nou, se pot lua masuri nepopulare dar benefice pentru oras, in masura in care banii se vor intoarce in ceva constructiv. Revenind, poate doar orbii nu au sesizat ca orice ghiurlete din muncipiu' are nu o masina, ci doua. Toate gunoaiele lumii civilizate la noi pe strazi au ajuns, noi fiind cei mai atenti la marca ! In lumea civilizata omul isi cumpara ce masina isi permite pentru ca isi munceste banul. La noi, tot prostul ia o masina si o vinde cu 100 euro in plus dupa ce da o tura cu ea prin oras iar statul nu castiga nimic din asta. Ca si pe imobile trebuie majorate impozitele, Romania fiind printre putinele economii din lumea asta in care la achizitia unui bun de aceste categorii costurile proprietatii nu intereseaza pe nimeni pentru ca sunt infime. Asta ce va spun e Economie de clasa a X a. Nu cred eu ca au avut in vedere politrucii din Consiliu aceasta chestiune dar ponderea proprietarilor de masini si case e acceasi de multa vreme si putea fi vazuta ca o buna sursa de dezvoltare a orasului. Ti-a trimis fata cinmii de afara, ai cumparat apartament cu ei, pac impozit. Trimite fata si ti-ai luat cayenne sau septar, pac impozit. Si din impozite sa se faca ce trebuie, nu mici si bere pe Faleza ci strazi, terenuri de sport pentru copii, etc

    Raportează
  • postat de UBSD (Una Bucată Social-Democrat) Miercuri, 30 Decembrie 2020 11:52 95.76.3.*** Link la comentariu
    74
    13

    @annais Bla bla bla... Nu-ți convine, te poți căra oricând! Iar când te hotărăști, ia-i cu tine și pe cei 95 mameluci ce ți-au dat like! :D

    Raportează
  • postat de Iancu Jianul Miercuri, 30 Decembrie 2020 11:45 87.146.45.*** Link la comentariu
    6
    12

    Observ ca acest kinder, fiu se blueeyes, trateaza orasul ca pe propria ograda!
    1. Nu avem ce cauta in rand cu UE, pentru ca acolo este alt nivel de absortie UE, se culeg alte fonduri locale PIB, si nu se duc la centru, se culeg intre partide si apoi se imparte praful de pe toba!

    2. Nu mai credeti miniciunile care vi le spune Vestul, Germania de exemplu este foarte primitiva din multe puncte de vedere.... chiar si acum ai Repartitoare de caldura! :)))) Nici nu au auzit de plase de tantari la geamuri, tamplariile sunt vechi, constructii crapate, cladiri din vremea razboiului, Radeati de Ceausescu c-a facut cutii de chibrit!
    BAAA! Astia nici pe alea nu le au! Au niste darapanaturi daca vine un cutremur ca-n Croatia.... cel putin jumatate din land-uri pica trei sferturi ca popa... ce este peste 2 nivele!

    3. Salarizarea sa-mi cumpar masina electrica noua de unde nenea? Cu 1550 Ron? Iar in rate cine-mi garanteaza locul de munca pe vremuurile astea cnd se inchid firmulite in Germania daramite in catunul ala rosu!

    Daca mai ramaneni un popor hipnotizat si amorf, o sa va puna taxa de 2000% pentru ca asa au visat astia dupa ce-au trecut pe la amante!

    Som n usor natiune, Statul vegheaza cum sa va ia si ultimul banut.... Deja la curentul electric m-am lamurit!... 17%
    Te multi la altii... dupa 6 luni platesti si mai mult! Apoi vine si "prosteala abonamentul" 17Ron lunar!

    BRAVO! Traiasca manshonii! Fara ei de delasarea voastra , tara nu era pe butuci... acum e pe aparate, maine moaste!

    Raportează
  • postat de Radu Miercuri, 30 Decembrie 2020 11:31 86.127.209.*** Link la comentariu
    3
    21

    1. Sunt cateva autobuze, cumparate din Olanda sau Danemarca, in exploatarea Transurb SA Galati care nu pot trece testul ITP (daca acesta ar fi facut corect) niciodata. Trebuie sa vorbim si despre acest lucru cu sinceritate.
    2. De ce Primaria nu face nimic pentru colectarea selectiva a deseurilor daca tot vorbeste de protejarea mediului ?Eu in casa educ copiii sa separe deseurile dar degeaba fiindca toate pubelele sunt la fel.
    3. Sotia circula cu Transurb SA si nu este multumita de calitatea serviciilor oferite si voi exemplifica:
    - toti copiii de rromi circula nestingheriti cu autobuzele si troleibuzele nefiind deranjati de Politia Locala sau cei de la Departamentul control .
    - elevii si studentii care circula gratis sunt foarte obraznici si vorbesc indecent.
    - unii dintre pensionari iau cu asalt autobuzele si cativa dintre ei chiar miros neplacut vara. Daca n-ar fi gratis transportul pentru cei cu pensia mica, poate ar mai sta linistiti in cartierul lor.
    4. Domnul Primar ar trebuie cu banii colectati in plus, de la impozitul auto, sa mai demoleze garajele construite pe domeniul public si facute parcari gratuite, atentie nu cu plata.
    5. Trebuie recunoscut ca aceasta marire de impozite probabil va aduce la bugetul local 4.000.000 euro minim. De fapt la noi nimeni nu spune cati bani se vor colecta in plus si ce destinatie vor avea acesti bani.

    Raportează
  • postat de pieton Miercuri, 30 Decembrie 2020 11:29 193.230.156.*** Link la comentariu
    3
    52

    Pai si ce il va impiedica pe cel cu fumalau sa circule in continuare ? Mai ales ca gradul de colectare e mic.
    Se va simti vinovat ca nu plateste impozitul si nu mai porneste harbul?
    In loc sa scoata RAR ul cu politia pe strada.

    Raportează
  • postat de ro Miercuri, 30 Decembrie 2020 11:22 188.24.213.*** Link la comentariu
    2
    58

    Este o minciuna specifica actualei administratii.
    Impozitele locale sunt pentru functionarea si dezvoltarea orasului, nu pentru a obliga locuitorii la cheltuieli suplimentare pe care nu si le permit. De fapt este aceeasi metoda ca la instalarea de centrale termice platite din banii populatiei, in timp ce impozitele pe cladiri cu "incalzire" nu au fost reduse.
    Readuc aceasta informatie in dezbatere pentru ca, juridic, cineva trebuie sa plateasca pentru aceste decizii.

    Raportează
  • postat de NoName Miercuri, 30 Decembrie 2020 11:12 109.166.128.*** Link la comentariu
    6
    38

    Cum sa platesti la un motor de 1.6 cmc 190ron? eu am platit 65 ron anul curent..

    Raportează
  • postat de Alergatorul de pe Faleză Miercuri, 30 Decembrie 2020 10:49 93.122.249.*** Link la comentariu
    9
    80

    Dacă sunteți asa curajoși, atunci de ce nu v-ați asumat asta înainte de alegerile locale?

    Vrăjeală maximă cu grija pentru mediu a primarului nostru. De câte ori v-ați întâlnit cu el in autobuze?

    Sfidarea gălățenilor nu are limită.

    Raportează
  • postat de jorpalica Miercuri, 30 Decembrie 2020 10:48 89.39.81.*** Link la comentariu
    5
    49

    Tocmai ce m-a hotarasem sa-mi cumpar io un autoturism si fiicei mele unul.Dupa ce am vandut altul ,fiindca plateam o gramada de bani anual si hraneam o multime de puturosi si de hoti.Si imi mai stateau si la colt de strada sa-mi dea amenda ,fiidca trebuiau sa-si termine vilele de construit.Ba stiti ceva?Platiti voi ma ca io merg pe jos.De cand pandemia m-am obisnuit si sincer ,e mult mai placut si mai eco .

    Raportează
  • postat de Florin Miercuri, 30 Decembrie 2020 10:30 85.120.166.*** Link la comentariu
    7
    78

    Pe principiul cine platește să plătească si mai mult multumim pentru premiu dle primar. Cel mai mult îmi place comparatia cu Cluj, Oradea sau Sibiu. Acele orașe s-au dezvoltat și acum au putere financiara, oamenii au joburi din care castiga bani cu care plătesc taxe. Comparatia ma revoltă pur si simplu !!! După ce orașul a fost condus de psd zeci de ani fără nici o viziune de dezvoltare acum să vii cu o astfel de declarație, comparatie, arata din nou limitele acestui primar.

    Raportează
  • postat de Je Miercuri, 30 Decembrie 2020 10:19 82.137.10.*** Link la comentariu
    10
    59

    Ne vom inmatricula mașinile pe alte județe.
    Iar primăria Galați va pierde impozitul total.

    Raportează
  • postat de Cetățean Miercuri, 30 Decembrie 2020 09:35 82.79.132.*** Link la comentariu
    3
    56

    Nu m-ar deranja chestia asta dar când te gândești câte rable are primăria, ecosal și cei de la gospodărire urbana... De la ei nu inhalam noxe???

    Raportează
  • postat de GIGEL Miercuri, 30 Decembrie 2020 09:34 81.196.199.*** Link la comentariu
    14
    70

    in perioada 2016-2020 :
    0(zero) investitori
    0(zero )infrastructura
    0(zero )transport public
    0.5(zero,5)spatii pentru activitati de relaxare
    0(zero)dezvoltare urbana
    55% taxe mai mari pe autoturisme
    FOARTE INTELIGENTA IDEE,DE FAPT AVEM UN PRIMAR DE TOATA LAUDA
    LIPSA TINERETULUI DIN ACEST ORAS VA AFECTA SI MAI GRAV TOATE CELE ENUMERATE MAI SUS
    MULTUMIM

    Raportează
  • postat de Marcel Miercuri, 30 Decembrie 2020 09:31 109.99.212.*** Link la comentariu
    14
    69

    Sa isi dea primarul 3 pumni in cap cand vb asta. Stau in cluj de 5 ani si impozitele niciodqta nu s au majorat cu 50% pt autoturisme. Incompetenta crasa in cadrul primăriei Gqlati, incepand cu primarul.

    Raportează
  • postat de Florin Miercuri, 30 Decembrie 2020 09:23 213.233.88.*** Link la comentariu
    66
    25

    Dupa parerea mea este o decizie corecta si justificata corect. In plus trebuia ca pentru masininile mai jos de euro 4 sa se mareasca de 4-5 ori impozitul.

    Raportează
  • postat de Danut Adrian Miercuri, 30 Decembrie 2020 09:18 5.13.166.*** Link la comentariu
    2
    19

    Cand faci afirmatii ca e un oras poluat de noxele masinilor, trebuie sa vii cu cifre/masuratori....
    Daca doar copiem ce anume s-a facut in nu stiu ce oras fara sa tinem cont de pib raportat la nr locuitori, ajungem degeaba la carma primariei.
    Si eu am vazut in alte orase care au minim un lac, plimbari cu barcuta, insa la "orasul dintre ape" nu exista asa ceva...tot din cauza unor decizii intelepte de a impune un impozit cat mai mare...
    Dar de ce nu dati exemple de activitate tot din acele orase: "primarul in persoana ofera servicii de voluntariat in finalizarea la termen a tuturor proiectelor , fie ele si din bani europeni , dar mai ales din bani publici....de ce discutam mereu de termene amanate din diverse motive?

    Raportează
  • postat de Econom Miercuri, 30 Decembrie 2020 09:15 5.102.0.*** Link la comentariu
    2
    17

    Dacă eram pucheanu, desfiintam pe loc poliția locală. Îi chemam la raport pe șefii de la poluție și jandarmerie și îi puneam să-și facă treaba că și-așa sunt mulți și ăia. Făceam o economie la buget că nici măcar nu mai era nevoie să mai plătim impozit. Și mai construiam și 2-3 creșe din fonduri proprii.

    Raportează
  • postat de Nea Luce Miercuri, 30 Decembrie 2020 08:49 86.124.200.*** Link la comentariu
    4
    15

    ....Asta se intampla mestere, pentru ca alegatorii galateni nu te-au "incurajat" sa te intorci acolo unde ti-era locul ..La Ecosal, serviciul numarat cainii maidanezi prinsi de hingheri...

    Raportează
  • postat de Galați Miercuri, 30 Decembrie 2020 08:45 5.102.0.*** Link la comentariu
    3
    25

    Nu, explicația e alta. Au foame de bani ăștia pe care i-ați votat. Ați votat roșu, rosu o să arate conturile voastre. Păi ați uitat atât de repede că pe timpul lui dragnea s-a dat oug că își pot mari salariile în primărie fără limita? Ați uitat că stan & pucheanu au pierdut un proces cu tunelul? Camarila de partid cu ce bani se întreține?

    Raportează
  • postat de Adrian Miercuri, 30 Decembrie 2020 08:35 86.124.193.*** Link la comentariu
    3
    16

    Asta ati votat, asta aveti !!!

    Raportează
  • postat de mirel Miercuri, 30 Decembrie 2020 08:33 136.255.134.*** Link la comentariu
    2
    20

    Primarul vorbeste despre masini poluante, cele ale contribuabililor, despre masinile ECOSAL , tractoarele ADP, si alte masini ale administratiei onor Primarie , CJ nu mentioneaza nimic. Si ce facem cu banii din aceste taxe? Reparam strazi ? Rugam pe dl.primar sa mai circule cu masina , poate cu cea personala prin orasul pe care il pastoreste; Bulevardul Dunarea este numai gausi, santuri, Oltului numai gauri si guri de canalizare neaduse la nivelul carosabilului, pe Brailei in dreptul tuturor semafoarelor inteligente SANTURI (dl primar va rog sa le incercati pe cele de la STIREX si de la agentia CFR . Dv vorbiti de masini noi ?! Masini noi pentru strazi rupte? In Cimitirul SF Lazar daca nu esti atent sa circuli cu viteza de 0.5 km/h sare mortul din masina, cu tot cu sicriu ( de la intrare pana la troita nu cred ca sunt mai mult de 100 m, cand intra in programul de asfaltare ? ca taxe se platesc anual ). Cand lansati o aplicatie INTERACTIVA la primaria Galati prin care CETATENII ORASULUI sa semnaleze problemele nerezolvate care tin de dv ? In programul din 2016 era si inventarierea locurilor de parcare rezidentiale cumva? Lasati , nu au trecut decat 4 ani, mai urmeaza 4 , etc.

    Raportează
  • postat de Je Miercuri, 30 Decembrie 2020 08:30 188.208.139.*** Link la comentariu
    4
    21

    Ne lamentam acum puțin și apoi ne obișnuim cu ideea.
    In București sector 4 oamenii s-au organizat și au anulat în instanta taxa de gunoi.

    Noi plătim in plus 50% in plus impozit auto + taxa de ecarisaj, ceva unic doar in Galați, și știm doar sa ne lamentam pe Facebook.

    Raportează
  • postat de Ezel Miercuri, 30 Decembrie 2020 08:12 62.231.94.*** Link la comentariu
    6
    17

    Aveti ce a'ti votat !! Pensionarii oricum folosesc transurbul !!nu le trebuie autoturism !!o sa se inghesuie ca oile dupa sarbatori la abonamente !! Noapte buna Galati !!am spus si repet !inca 4 ani de saracie va asteapta in Galati !!mai are de taiat primaru niste arbori !!cu siguranta in 4 ani se va respura aer de Tampa !!

    Raportează
  • postat de Alina Miercuri, 30 Decembrie 2020 08:11 91.177.129.*** Link la comentariu
    6
    17

    “Inteligenta” decizie , la ceva bun nu puteam sa ne așteptăm . Rușinos , la ce salarii avem cum oare am putea cumpara mașini hibrid sau 100% electrice ? Pe bune ?

    Raportează
  • postat de Turcu V Miercuri, 30 Decembrie 2020 07:59 5.13.129.*** Link la comentariu
    27
    8

    O măsură foarte bună! Mereu vor fi cârcotași reacționați. Orașul trebuie sa continue dezvoltarea. As mai face ceva, toți cei care au mașini sa plătească locuri de parcare. Sa nu mai fie posibil sa oprești în lungul străzilor, doar cu plata 5 lei ora.
    Asa da!

    Raportează
  • postat de Laur Miercuri, 30 Decembrie 2020 07:58 86.124.206.*** Link la comentariu
    3
    21

    După 30 ani ,in care am fost cu toții beneficiarii politicilor de bunăstare a colegilor dumneavoastră de partid,și nu numai,acum o trântiți pe aia cu mașinile electrice,hibride, sf uri din astea. Mizeria din oraș, gunoaiele împrăștiate ,bordurile astupate de praful depus în zeci de ani pe străzi și pe care-l respirăm noi toți împrăștiat de vânt și masini, canalizări înfundate,betoanele turnate peste tot cu titlu de modernizare,trotuare ce nu au mai văzut asfalt de zeci de ani,școli în care lipsește apa caldă pentru copiii ce vor sa se spele după utilizarea toaletei,lipsa spațiilor verzi,și acele spatii(puține) care mai sunt arată jalnic,abandonate și uscate, de capitolul reciclarii gunoaielor ce sa mai vorbim, de lipsa bunului simt pe oriunde mergi fie că este vorba de o instituție aflată în subordinea primăriei, consiliului, statului, sau faptul că vrei sa faci o plimbare de scurta durata pe afară. Că tot facem referire la orașe mai civilizate... Transportul public,abia acum mai vedem un mijloc de transport cat de cat mai frecventabil. Până acum primăria importa numai ghene cu roți. Nu mai era vorba de aerul respirat... Piața Energiei,și următoarele intersecții arată ca după război,șanțuri abandonate,cu adâncimi apreciabile rup mașinile in doua, nămolul in strat gros întins în toată zona și pe străzile vecine, izvoare de praf la primăvară
    Cat despre investiții, locuri de muncă,alea care aduc bunăstarea nu numai celor care produc borduri, asfalt, betoane.... Grădinițe noi pentru copii că tot vorbim de viitor.. Zic și eu.. Uitati vă câți locuitori ai acestui oraș au plecat definitiv ,natalitate versus mortalitate ,rezultatul politicilor de bunăstare și dezvoltare promovate de către înaintașii dumneavoastră domnule primar. Cei cu viziunea chioșcurilor din tablă aruncate pe spatii verzi,pomeni electorale, gratuități de tot felul.Cat despre parlamentarii ce au reprezentat orașul Galați ,o simțim pe pielea noastră. Unii (și nu putini)dintre voi mai bine și majoritatea dintre noi mai rău.

    Raportează
  • postat de relu Miercuri, 30 Decembrie 2020 07:48 136.255.148.*** Link la comentariu
    6
    13

    alta magarie PSD de unde sa culeaga bani????? si impozitele pe cladiri au crecut. tot la votul psd. bravooo galateni.

    Raportează
  • postat de Andi Miercuri, 30 Decembrie 2020 06:32 5.13.196.*** Link la comentariu
    6
    42

    Vazand ca oamenii si-au cumparat masini si intr-adevar ca sant foaste multe care sant aduse de afara cele mai multe , s-a gandit ca ce bine ar fii daca iar impozita cu 50 la suta si c-am ce suma ar iesi ,asta dupa o verificare amanuntita a a propietarilor in cauza si cred ca nu a fost o cifra neglijabila c-am de unde poti sa faci bani ptr bugetul local , domnia s-a stie bine c-am cate sant pentru-ca sant si inregistrate la fisc , dar cati copaci s-au plantat in oras cat si in afarta orasului , Raspuns ,, 0,, Unde e ,,perdeaua ,, de copaci promisa , ptr atenuarea poluarii aerului in oras mult promisa?

    Raportează
  • postat de ADYtza74 Miercuri, 30 Decembrie 2020 06:20 109.166.128.*** Link la comentariu
    5
    43

    "Semne bune are anul..." . Așa ne ură (ste) a noastră conducere.

    Raportează
  • postat de Adrian Miercuri, 30 Decembrie 2020 06:04 46.97.176.*** Link la comentariu
    5
    57

    Așa cum afirmam si altădată se vor mări taxele locale pentru acoperirea găurii financiare cu tunelul subdunarean. Apropo de poluare ,ce facem dle. Primar cu unele autobuze Transurb care ne otravesc aerul prin fumul degajat?

    Raportează
  • postat de Cetatean Miercuri, 30 Decembrie 2020 05:05 84.117.41.*** Link la comentariu
    7
    60

    Pai cum sa acopere Primaraia Galati cei 820.000 de euro
    de pe urma procesului pierdut cu Louis Berger SAS, The Louis Berger Group Inc, Ernst & Young SRL, Ernst & Young Societe Anonyme for the Provision of Advisory Services şi SC Ţuca Zbârcea & Asociaţii?
    punand fraierilor biruri pe locuinte si masini.
    Intr-o tara civilizata cei care se faceau vinovati plateau totul
    Trebuie sa le platim megalomanismele si tulburarile de sanatate mintala
    Ne trebuia noua tunel pe sub Dunare
    Mama ei de tara!

    Raportează
  • postat de Potopul Miercuri, 30 Decembrie 2020 02:09 108.245.201.*** Link la comentariu
    2
    26

    Terminati tot . Dati-i sa sune ....

    Raportează
  • postat de paloma Miercuri, 30 Decembrie 2020 01:32 5.13.255.*** Link la comentariu
    10
    57

    Hai votantii psd, bateti din palme !!!

    Raportează
  • postat de Sarmalul Miercuri, 30 Decembrie 2020 01:13 109.166.130.*** Link la comentariu
    15
    59

    Banii sa vina de la toti netrebnicii care au votat PSD.
    Eu n-am votat PSD, sa isi bage taxa unde vor ei.
    Auzi...50%. Ba, voi sunteti sariti !??

    Raportează
  • postat de Annais Miercuri, 30 Decembrie 2020 00:36 5.13.190.*** Link la comentariu
    26
    164

    "Pe de altă parte, încercăm să încurajăm oamenii să îşi cumpere autoturisme nepoluante, pentru că vrem să trăim într-un oraş cât mai verde, cu un aer cât mai bun pentru sănătatea noastră"

    Cu ce aia ****** sa isi cumpere masini noi, ********** !? Cu minim pe economie cat e salariul la 50% din cei ce au mai ramas in vagauna asta de oras??

    Raportează

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro