Trenul cu trei locomotive şi trei ore de întârziere / Lupte grele la Mărăşeşti

Trenul cu trei locomotive şi trei ore de întârziere / Lupte grele la Mărăşeşti

Foto-arhivă ”Viața liberă”
Evaluaţi acest articol
(6 voturi)
4 comentarii


La Mărăşeşti se pare că nu s-au dat lupte grele numai în Primul Război Mondial, ci şi duminică, 2 aprilie 2017, când CFR-ul s-a "războit" cu nişte locomotive mai căpoase, care se încăpăţânau să nu pornească.

Gălăţeanul Misilim Weiss ne-a spus că, duminică, trenul Regio 7573 a întârziat aproape 3 ore pe ruta Mărăşeşti - Galaţi, ajungând la destinaţie la ora 21,22, în loc de 18,40. "După ce că am plecat cu 10 minute întârziere din Mărăşeşti, am mai stat 2 ore şi jumătate pe drum, în câmp. Locomotiva mergea câte 100 de metri, apoi se oprea... Şi tot aşa. Când am întrebat la început de ce am plecat cu întârziere din Mărăşeşti, conductorul ne-a răspuns ironic: "Hai, dom’le!..." Apoi, nu ne-a dat nimeni nicio explicaţie pentru faptul că am ajuns la Galaţi cu aproape 3 ore mai târziu", ne-a spus gălăţeanul.

Surse din cadrul CFR ne-au confirmat că au fost probleme nu cu una, ci cu două locomotive. Prima a fost înlocuită chiar la Mărăşeşti, motiv pentru plecarea întârziată cu 10 minute. A doua s-a defectat pe drum şi a fost nevoie de a treia locomotivă, care să vină şi să aducă, în cele din urmă, trenul la Galaţi. După aproape 3 ore!

Renumiţi pentru punctualitatea transporturilor pe calea ferată, japonezii probabil că şi-ar face seppuku, nu doar şi-ar da demisia după o asemenea întârziere în condiţii normale de trafic - nici viscol, nici caniculă!

Citit 3118 ori Ultima modificare Joi, 06 Aprilie 2017 18:46

4 comentarii

  • postat de Terente Vineri, 07 Aprilie 2017 21:53 89.137.231.*** Link la comentariu
    0
    0

    Pt@ Catalin: dintr-un anumit punct de vedere ai dreptate; insa nu este obligatoriu ca o companie de transport pe cale ferata sa aiba in dotare locomotive vechi, defecte/ aproape defecte. Exista companii de transport care fiinteaza in tari care nu au posedat si nu poseda o industrie constructoare de locomotive. Si slava domnului merg foarte bine. Grecia nu mai construieste nici un mijloc de transport , fie el feroviar, rutier sau aviatic. Probabil doar ceva vapoare :)). Acolo totusi transportul este indiscutabil la alte cote. Daca CFR, in respect fata de calatori ar fi cumparat locomotive noi, vagoane noi, daca ar fi ingrijit reteaua feroviara existenta, astazi nu am fi fost in situatia relatata. Noi suntem vinovati ca mai permitem sa mai existe un astfel de transport. Si asta nu numai in trenuri; peste tot in Romania este o batjocura de felul in care se face "transportul": feroviar, rutier, naval, aviatic totul este vechi, ineficient, inconfortabil si a devenit f. scump.

    Raportează
  • postat de Catalin Vineri, 07 Aprilie 2017 10:09 86.127.209.*** Link la comentariu
    0
    11

    Explicatia cu defectarea locomotivelor este plauzibila.
    Mi-a explicat cineva de la o firma care repara locomotive ca nu se mai gasesc piese de schimb. Electroputere Craiova nu mai este si nu mai sunt piese de schimb. Ca sa cumperi locomotive noi, Siemens sau Softronic, costa o avere, asa ca parca ne pare rau ca am distrus cu entuziasm anumite intreprinderi comuniste.
    Pentru cei care nu cunosc, trebuie sa le amintim ca in momentul in care Dej a decis sa se construiasca fabica de la Craiova, cu licenta de la elvetieni, rusii au fost foarte suparati.,
    Si apropo a mai vazut careva in tren picior de parlamentar, prefect, presetinte de CJ.,primari, functionari publici de rang inalt ? In multe tari din Europa parlamentarii pleaca acasa vineri cu trenul. ca sa incurajeze transportul pe calea ferata. Daca si la noi ar fi la fel poate s-ar lua niste masuri si cu CFR Calatori.

    Raportează
  • postat de f t t in g s t f Vineri, 07 Aprilie 2017 08:17 193.230.156.*** Link la comentariu
    0
    8

    Da" MARELE, UNICUL SI IREPETABILUL DE LA CALATORI, CEL PURTATOR DE COSTUM NEGRU SI DEGRABA DATATOR DE PILDE DE INTELEPCIUNE, CE ZICE? ALTII SUNT DE VINA, NU-I ASA?

    Raportează
  • postat de IC Vineri, 07 Aprilie 2017 06:36 5.13.152.*** Link la comentariu
    2
    3

    Au scos motorina si au pus in loc apa ? Sa nu va mirati daca nu mai vrea sa urce nici un calator in trenurile CFR ......................

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.