UTILE - Viaţa Liberă Galaţi

Bariera Traian, COȘMARUL pietonilor. Oamenii îşi RISCĂ VIAȚA la fiecare traversare

Scris de Marți, 02 Mai 2017
Bucuria şoferilor, coşmarul pietonilor, aşa poate fi descrisă situaţia din zona Barierei Traian, recent cosmetizată, prin amenajarea sensului giratoriu şi asfaltarea străzilor adiacente. Oamenii care trebuie să treacă de pe o parte pe alta a străzilor adiacente nu o pot face decât pe riscul propriei integrităţi, dar şi al celui…

Trafic PERICULOS pe Centură. Ziua şi accidentul din cauza şoferilor care conduc "ca la balamuc" (FOTO)

Scris de Joi, 13 Aprilie 2017
Neacordarea de prioritate, „băgatul în faţă” sau slalomurile printre celelalte maşini sunt principiile după care se ghidează în trafic mulţi şoferi care tranzitează Centura. Pe principiul care taie faţa primul, şase persoane au fost rănite în ultimele două zile în urma unor evenimente rutiere petrecute pe şoseaua ocolitoare. Critic şi…

CÂȘTIGĂTORII concursului ”Sărbătoreşte Valentines Day cu o cină romantică!”

Scris de Vineri, 10 Februarie 2017
Viaţa liberă anunţă că pe 10 februarie 2017 la ora 14,20 a avut loc tragerea la sorti pentru desemnarea câştigătorilor concursului „Sărbătoreşte Valentines Day cu o cină romantică!”. Vă reamintim că premiile oferite în cadrul campaniei constau în câte o cină romantică la restaurant Bordeaux de Ziua Îndrăgostiţilor. Violeta Paliciuc…

Regulament „Sărbătoreşte Valentines Day cu o cină romantică”

Scris de Miercuri, 01 Februarie 2017
SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE Organizatorul concursului este VIAŢA LIBERĂ SRL, cu sediul în str. Domnească nr. 68, etaj 1, Galaţi, Romania, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J17/1005/14.08.2013, Cod unic de înregistrare 32138827, număr de înregistrare în registrul de evidenţă a prelucrărilor de date cu caracter personal, reprezentată legal…

REGULAMENT OFICIAL AL CONCURSULUI “Părerea ta contează”

Scris de Marți, 03 Ianuarie 2017
· Organizatorul concursului Organizatorul concursului este VIAŢA LIBERĂ SRL, cu sediul în str. Domnească nr. 68, etaj 1, Galaţi, România, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J17/1005/14.08.2013, Cod unic de înregistrare 32138827, număr de înregistrare la registrul de evidenţă a prelucrărilor de date cu caracter personal: 27890, reprezentată legal prin…

Informaţii utile | În cât timp este verificat un contor de către Electrica

Scris de Luni, 28 Noiembrie 2016

Gălăţenii trebuie să ştie că orice solicitare a lor privind un contor electric dispărut, defect sau suspect de înregistrări eronate trebuie luată în considerare de operatorul de distribuţie - Electrica SDEE Galaţi, în cele mai multe din cazuri. În urma unei solicitări adresate de "Viaţa liberă", reprezentanţii Electrica Galaţi ne-au răspuns cu promptitudine, aşa că vă oferim mai multe detalii despre cum şi în ce termen trebuie să rezolve cererea de verificare a unui contor.
Astfel, conform Regulamentului de furnizare a energiei electrice la clienţii finali, elaborat de ANRE, Electrica are obligaţia să monteze sau să înlocuiască grupul de măsurare sau elemente ale grupului de măsurare identificate sau sesizate ca fiind dispărute, defecte ori suspecte de înregistrări eronate. Termenul maxim este de cinci zile lucrătoare de la data identificării/sesizării dispariţiei sau defecţiunii, în cazul unui loc de consum cu puterea aprobată mai mare de 100 kW, şi de zece zile lucrătoare, în cazul unui loc de consum cu puterea aprobată mai mică sau egală cu 100 kW sau al unui client final casnic.
În cazul defectării unor elemente ale grupului de măsurare care sunt proprietatea utilizatorului, respectiv transformatoare de tensiune sau de curent, acesta are obligaţia înlocuirii lor în maximum 20 de zile calendaristice de la data constatării, cu informarea prealabilă a operatorului de distribuţie.
Regulamentul menţionat mai prevede că, dacă utilizatorul sesizează direct sau prin intermediul furnizorului, în scris ori prin alte mijloace puse la dispoziţie de operatorul de distribuţie, că grupul de măsurare este defect sau suspect de înregistrări eronate, operatorul de distribuţie efectuează, în termenele prevăzute mai sus (5 sau 10 zile lucrătoare, după caz), o verificare la locul funcţionării, cu acceptul şi în prezenţa utilizatorului şi a furnizorului, iar constatările se înscriu într-un proces-verbal semnat de părţi. Echipamentul de măsurare demontat se verifică la un laborator metrologic autorizat, care stabileşte eroarea de înregistrare. Costul verificării metrologice este suportat de operatorul de măsurare, în cazul nostru de Electrica SDEE Galaţi. Excepţie fac cazurile în care verificarea se efectuează la solicitarea clientului final şi reclamaţia se dovedeşte a fi neîntemeiată şi cel în care defecţiunea a fost produsă de clientul final, situaţii în care acesta din urmă va suporta toate costurile.

Unde şi când vor fi restricţii de trafic, de Zilele Galaţiului

Scris de Vineri, 25 Noiembrie 2016
Primăria municipiului Galaţi a anunţat ce restricţii de trafic vor fi în vigoare săptămâna viitoare, impuse de manifestările organizate de Zilele Galaţiului, Ziua Naţională a României şi sărbătoarea Sfântului Apostol Andrei.Potrivit Primăriei, duminică, 27 noiembrie, între orele 14,30 şi 16,30, se va închide circulaţia pe strada Domnească (din strada Brăilei…

”Furios şi iute”, în varianta gălăţeană | ȘOFERI prinşi conducând cu peste 100 km/h în localitate

Scris de Marți, 22 Noiembrie 2016
Doi şoferi şi-au pierdut permisele de conducere şi au de plătit amenzi usturătoare, după ce au fost prinşi în trafic circulând cu viteze ameţitoare. Ambele flagrante au fost făcute pe raza localităţilor, unde limita de viteză era mai mică de jumătate faţă de valorile înregistrate de aparatele radar. Primul picat…

REGULAMENT OFICIAL CONCURS | ”Viaţa liberă te informează, Auchan te premiază!”

1. ORGANIZATORUL 1.1 ORGANIZATORUL concursului ”Viaţa liberă te informează, Auchan te premiază!” este TRUSTUL DE PRESĂ „DUNĂREA DE JOS” SA, cu sediul în Galaţi, str. Domnească nr. 68, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J17/426/1991, reprezentată prin administrator – Cristina Cocu, numită în cele ce urmează "ORGANIZATORUL". Participanţii la concurs…

Cum puteţi face o reclamaţie la Protecţia Consumatorului

Scris de Sâmbătă, 01 Octombrie 2016

Consumatorii care ajung la neînţelegeri cu vânzătorul sau cu operatorul economic ce comercializează produse sau prestează servicii pot face reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC). Dacă este vorba despre un caz reglementat de legislaţia privind protecţia consumatorilor, instituţia este obligată să intervină şi să soluţioneze problema. 

Cine, cum şi unde poate depune o reclamaţie

Orice persoană fizică sau organizaţie legal constituită, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale, poate adresa o reclamaţie sau o sesizare. Divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor. Totodată, potrivit legislaţiei, „petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiţionarului nu se iau în considerare şi se clasează”.
Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile CJPC, în funcţie de raza teritorială în care îşi desfăşoară activitatea operatorului economic reclamat. Acestea se fac în format scris, electronic (formular afişat pe reclamatii.anpc.ro) sau se depun personal şi este obligatoriu să fie însoţite de toate documentele probatorii: factură fiscală, bon fiscal sau chitanţă, contract, certificat de garanţie sau ale documente, după caz. În caz contrar, acestea se clasează din lipsa de informaţii.
Potrivit raportului pentru anul 2015 al CJPC Galaţi, în decursul anului trecut, gălăţenii au făcut aproximativ 1.500 de reclamaţii, dintre care 60 la sută au fost fondate.
CJPC Galaţi se află pe strada Egalităţii nr. 2. Numărul de telefon pentru consumatori este 0336.802.016.

Pagina 152 din 176