Trenul de seară spre Bucureşti, eliminat

Trenul de seară spre Bucureşti, eliminat

Arhiva VL
Evaluaţi acest articol
(12 voturi)
4 comentarii

CFR Călători Galaţi informează că, pentru adaptarea circulaţiei trenurilor la traficul de călători, trenurile IR 1774 Galaţi (pl. 19,40) - Bucureşti Nord (sos. 23,32) şi IR 1775 Bucureşti Nord (pl. 19,20) - Galaţi (sos. 23,12) nu vor mai circula începând cu data de 1 noiembrie 2019. Galaţiul rămâne astfel cu şapte perechi de trenuri care fac legătura directă cu capitala dus-întors. Spre Bucureşti Nord, primul tren al zilei pleacă la ora 5,00 dimineaţa, iar ultimul la 17,30. Dinspre Bucureşti Nord, primul tren ajunge în Galaţi la ora 9,41, iar ultimul la 22,30.

Citit 1874 ori Ultima modificare Miercuri, 23 Octombrie 2019 18:51

4 comentarii

  • postat de Galateni Joi, 24 Octombrie 2019 19:19 93.122.248.*** Link la comentariu
    1
    7

    Trist ! Ce fac alesi nostri PSD , PNL , ... ??? Imi pun intrebarea cu cine sa mai VOTEZ sau daca voi mai merge la vot .

    Raportează
  • postat de Chips Joi, 24 Octombrie 2019 09:36 109.166.155.*** Link la comentariu
    0
    15

    O decizie complet idioata. Daca vrei sa pleci la Galati cu trenul si vrei sa se intample dupa orele normale de la birou (gen 18, frecvent), trenul respectiv era o alegere perfecta.

    Raportează
  • postat de tanti maria Joi, 24 Octombrie 2019 09:22 78.96.80.*** Link la comentariu
    0
    15

    Este o mare minciuna gogonata chestia asta ca nu au calatori!
    Am fost vineri, saptamana trecuta, sa cumpar bilet pentru duminica la acest tren spre Bucuresti, iar de la casa de bilete mi s-a spus ca mai au doar locuri pentru trenul de dimineata. Restul de locuri spre Bucuresti in ziua de duminica erau deja vandute. Asa ca, mai usor cu pianul pe scari, CFR Calatori!

    Raportează
  • postat de Vasile T Joi, 24 Octombrie 2019 08:09 89.136.0.*** Link la comentariu
    2
    8

    Cursele de seara spre Bucuresti efectuate de microbuze (ce apartin firmelor private), cat si ale persoanelor fizice implicate in astfel de activitati, sunt rentabile, doar cele ale CFR, nu au rentabilitate. Oare de ce? (Nimic despre incompetenta, mizerie, infrastructura, durata cursei cu trenul etc).

    Raportează

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro