Documente în plus solicitate la dosarul de pensionare

Documente în plus solicitate la dosarul de pensionare
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

 Casa Judeţeană de Pensii din Galaţi anunţă că, pe lângă documentele care trebuiau până acum depuse la dosarul prin care se solicită pensionarea, mai trebuie adăugate, conform Legii nr. 76 din 2022, şi adeverinţă de la angajatorul la care îşi desfăşoară activitatea la data solicitării înscrierii la pensie. Adeverinţa trebuie să cuprindă datele de identificare ale angajatorului, inclusiv adresă, telefon, email, fax etc.
Solicitarea din partea CJP vine ca urmare a faptului că, în conformitate cu Legea nr. 76 din 2022, instituţia trebuie să trimită, de acum încolo, la angajator, o informare cu privire la emiterea deciziei de pensionare, care trebuie să cuprindă numele celui care a ieşit la pensie şi tipul pensiei de care va dispune, de limită de vârstă, anticipată, anticipată parţială sau de invaliditate.
În comunicat se mai precizează faptul că, în cazul în care, la data solicitării ieşirii la pensie, persoana îşi desfăşoară activitatea la mai mulţi angajatori, aceasta trebuie să depună la dosar adeverinţe de la fiecare angajator în parte.

Citit 1395 ori Ultima modificare Vineri, 29 Aprilie 2022 00:23

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.