Cum se obţine Cardul European de Asigurat

Cum se obţine Cardul European de Asigurat
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Casa Naţională de Asigurări de Sănătate a conceput un formular, care să va ajute să completaţi cererea necesară eliberării Cardului European de Asigurări Sociale de Sănătate (CEASS).

După completarea formularului, pe care îl găsiţi pe site-ul instituţiei, cererea se va semna de către solicitant şi se va depune în original la sediul casei de asigurări de sănătate judeţene, respectiv, la sediul Casei de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti.

Cererea va trebui însoţită de o copie după buletinul sau cartea de identitate (certificat de naştere pentru minorii sub 14 ani) şi de dovada calităţii de asigurat pe ultimii 5 ani. Termenul de 7 zile lucrătoare până la eliberarea cardului curge de la data înregistrării cererii. Cardul astfel obţinut este valabil pentru o perioadă de 6 luni în orice ţară a Uniunii Europene.

Citit 696 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.