În urmă cu o săptămână am stat de vorbă o gălăţeancă stabilită de ceva timp în Spania, care a venit la redacţie să ne povestească păţania ei la firma Bene Travel.
Pentru că cititoarea noastră a dorit să îşi păstreze anonimatul, am hotărât să nu folosim decât prenumele ei, Elena. În urma discuţiei, am luat legătura cu cei de la agenţia de turism, care ne-au spus că nu a fost vina lor că femeia a rămas fără biletul de avion comandat.
Mai mult decât atât, cei de la firma de turism au promis că vor veni la redacţie pentru a ne arăta că toată tărăşenia a fost cauzată de faptul că banca a blocat banii în cont.
A trecut de atunci o săptămână. Dovezile nu au venit. În schimb, am mai primit o scrisoare, din partea unui alt gălăţean plecat în străinătate, George, care ne-a povestit ce probleme a avut el cu firma Bene Travel. Redăm conţinutul scrisorii.
„În data de 11 septembrie 2011 am mers în Ţiglina I la agenţia de turism şi transport Bene Travel (în staţia de autobuz) să-mi iau trei bilete de transport, pentru a merge în Danemarca. Menţionez că lucrez acolo.
Am achitat cele trei bilete şi mi s-a comunicat că pe 13 septembrie 2011, ora 8,00, este programată plecarea cu un microbuz Sprinter, cu îmbarcarea de la domiciliu. Nu s-au prezentat la ora respectivă, comunicându-mi prin telefon că a intervenit o problemă şi au spus că la ora 11,00 este plecarea.
Cu bagajele jos mai primesc un telefon, la 11,20, prin care ni s-a spus că plecăm la ora 14,00.
Nu am mai aşteptat. Am mers direct la firmă să-mi recuperez banii. Cu greu, am reuşit să îmi recuperez toţi banii de la firma Bene Travel. Am mers la o altă firmă de turism, de unde mi-am achiziţionat bilete pe ruta dorită.
Din cauza lor am întârziat două zile. Din cauza lor voi suporta alte consecinţe (trebuia să încep lucrul). Vă rog, stimată redacţie, să publicaţi cele relatate de mine, să nu păţească şi alţii ca mine. Această firmă de transport care se numeşte Bene Travel cred că este o firmă fantomă la care din auzite procedează mai mereu cu toţi călătorii”, scrie George.