021.9393, serviciul de call center al Poștei Române, a fost externalizat în Republica Moldova, printr-o decizie istorică anunțată de companie
"Compania Națională Poșta Română a decis să mute Serviciul de relații cu clienții în Republica Moldova, pentru a îmbunătăți rapiditatea și calitatea răspunsurilor oferite clienților noștri. De ce această schimbare? Zilnic, primim aproximativ 2.000 de apeluri și peste 200 de e-mailuri, iar cu ajutorul unui partener specializat, acum putem răspunde mai repede și mai eficient - timpul mediu de așteptare este de doar 30 de secunde! Folosim un software telefonic performant și un sistem CRM avansat pentru a identifica și soluționa rapid problemele clienților", potrivit companiei.
"Este un pas esențial în strategia noastră de modernizare și adaptare la nevoile clienților noștri. Suntem încrezători că, alături de parteneri profesioniști și respectați pe piața de profil, reușim să oferim un nivel superior de servicii și să consolidăm încrederea clienților în Poșta Română", afirmă Valentin Ștefan, director general al Poștei Române. Această externalizare face parte din planul companiei de modernizare și extindere, început odată cu deschiderea primei subsidiare externe la Chișinău, în decembrie 2022.