Românii petrec la mall trei ore și jumătate și cheltuiesc 370 de lei la o vizită

Românii petrec la mall trei ore și jumătate și cheltuiesc 370 de lei la o vizită
Evaluaţi acest articol
(5 voturi)

Comportamentul românilor privind vizitele la mall a suferit schimbări semnificative în 2025 față de anul trecut, potrivit celui mai recent sondaj realizat de Reveal Marketing Research.

În 2025, românii au cheltuit cu 13% mai mulți bani într-o vizită la mall, respectiv 370 de lei, față de 327 de lei anul trecut. Cei din categoria 36-45 ani cheltuiesc cele mai mari sume - 389 de lei la o vizită, iar persoanele de 26-35 ani cheltuiesc cel mai puţin - 324 de lei.

Durata medie a unei vizite la mall a crescut cu 46%, ajungând la trei ore și 28 de minute, de la două ore şi 22 de minute în 2024. Cei de peste 46 ani petrec cel mai mult timp în mall, cu o medie de 272 de minute per vizită, iar cele mai scurte vizite aparţin categoriei de vârstă 26-35 ani, cu o medie de 143 de minute.

În acelaşi timp, frecvența vizitelor săptămânale a scăzut ușor faţă de anul trecut, de la 59 la 55%. Reprezentanții generaţiei de 18-26 ani sunt cei mai frecvenți vizitatori.

Principalele motive pentru vizitele la mall sunt shopping în magazine (87%), cumpărături din hypermarket (52%) și luarea mesei în zona de food court (48%). Urmează vizionarea unui film la cinema (36%) și socializarea la o cafenea (35%).

Citit 1520 ori Ultima modificare Duminică, 16 Martie 2025 18:14

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.